Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 17:28
Každopádně bakelitovej střep z Kalifornie je v loji.
Jedna věc mi na tom ale vadí hodně.
Stejně. Ta podpora a úlevy. Bude to platit stát. Tím pádem i ti nejchudší na DPH či spotřebních daních. Je to dotování luxusního zboží. Nejsme moc levicovej, ale tohle je špatně.
Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 17:47
V CR na EV zadnou dotaci nedostanes, takze nejak nechapu, co ti teda vadi, kdyz se te to vubec netyka :-!
Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 18:27
Jak nedostaneš? Neplatíš spotřební daň, takže jezdí zadarmo na silnicích, které se postaví a udržují z peněz za PHM. To už pak ta ekonomika EV dostává sakra trhliny.
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 18:30
Z toho tenhle pitchusek nic nechápe.
Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 21:26
Klídek. Až se elektromobilita trochu více rozšíří, aby výpadek poznal i státní rozpočet, tak se zavede minimálně roční paušální daň, stejně jako v některých státech USA, kde už na to přistoupili.
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 5. 9. 2019 17:47
Nebolo by logickejsie stavat a opravovat cesty z cestnej dane za ich uzivanie a nie z fosilnych paliv pouzivanych na pohon aut? Z tych dani by sa praveze malo platit odstranovanie ekologickych, hmotnych a zdravotnych skod sposobenych emisiami, tazbou a transportom. Logicky.
Mnohi tu nechapu zmysel dotacii - ze sa konecne pouziju vybrate dane z PHM tam kde sa mali uz davno, ani to ze odstranit emisie z ovzdusia je neporovnatelne nasobne drahsie az nemozne oproti investovaniu do zamedzenia vzniku emisii hned na zaciatku a myslia si ze je to len nadrziavanie elektromobilom. Ale nie som naivny a nemyslim si ze by to po tomoto poste zrazu pochopili :)
Avatar - fostek
Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 18:28
1) Proč by se mě to netýkalo? Naopak možná je to dobře, koupím si ho možná. A jinak dotace dostaneš. Věr mi. Akorát ty vo tom víš kulový.
2) Firma může na EV dostat až 10mega, už se dějě v mém okolí.
3) Dostáváš daňové a jiné úlevy i jako osoba, tak nebreptej. Třeba dálniční známku.
Cucáku. Praskej zpátky k playstationu a přestaň prskat vo věcech, vo kterých nic nevíš a hlavně SE TĚ NETÝKAJÍ. Pak ten smajlík se slunečníma brejlema vypadá uboze.
Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 20:16
3) Ty ses roztomilej, koupim si auto za par mega a dostanu dalnicni znamku. Zlotrili elektromobilisti! :-O
Jinak se klido rozepis o tech dalsich danovejch ulevach pro soukromniky, ocividne jsi odbornik. Dikes!
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 21:12
Vocasi, u nás daň z auta neplatíš. Takže výše o SD z PHM atd.
A už se neztrapňuj.
Nemám čas se dohadovat z každým volem zvlášť, takže pro tebe platí co pro Freddku.
Re: Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 22:24
U nas neplatis jako soukroma osoba kuprikladu dph, kdyz si koupis auto. Ahaaaa, tak na to nemam argument. Tak vycurat a spat :D
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 23:10
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 5. 9. 2019 06:48
Myslel jsem rohlik, ne chleba, beeee..
Priste se treba nejdriv nekoho, kdo uz kupoval auto, zkus zeptat, nez napises nejakou volovinu, at ze sebe nedelas lulinka. Tvymu virtualnimu image drsnaka s R8 to neprospiva, vis co.
Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 21:31
Ad 2 - Neexistuje v ČR dotační program, kde byste na EV mohl dostat dotaci 10 mega. Dotace na jeden elektromobil v rámci programu "Program podpory Nízkouhlíkové technologie" je omezena částkou (u aut nad 1 milion) cca 340 tisíc. Žádných 10 mega...
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 21:43
10.000.000,-
hotovo
Vo jednom kusu jsem nikde nepsal.
Re: Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 21:52
Aha. To je jako si stěžovat, že jste za mlíko dal dvě stovky.
A pak dodáte, že jste nepsal o jednom mlíku, ale o celém kartonu.
Pokud ale o píšete o dotacích pro jednu firmu, které firmy znáte, co si kupují naráz 30 a více elektromobilů, že dostanou 10 mega dotací?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 22:11
Přesně ty firmy, co výhradně kupují to málo EV co se prodá na našem trhu, třeba car4way, která má například flotilu e-Golfů, dokonce jich mají tuším víc než 30..
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 4. 9. 2019 23:13
Už nemel. Těch firem je dost, co to kasírovaly.
Jestli chceš plkat kraviny a s rát se do někoho a školit ze svých výmyslů, jsi u mě na špatný adrese.
Vyřízeno.
Avatar - .StenLi.
Re: Tohle všechno je moc fajn.
| 5. 9. 2019 17:39
Keby som bol rovnako zakomplexovany neTesla hater ako ty Tesla hater, tak sem hodim toto porovnanie:
https://s1.cdn.autoevolution.com/…son-137243_1.jpg

Avsak nie som a pozeram sa na toto EV objektivne. V modrej to je otras, ale v bielej a s Turbo S diskami je to veeeelmi pekne auticko, vobec ani nezdielam vlnu hate-u kvoli pouzitiu oznacenia Turbo pri jeho absencii, aj Pentium PC mali Turbo gombik :) Velmi sa mi paci volba 800V systemu, vysokeho napatia sa netreba bat, usetri to kg na kabelazi a chladeni kvoli zbytocne vysokym prudom, velmi sa mi tiez paci tvarovanie baterii aby posed ostal nizky a aj takzvany foot garage pre chodidla zadnych pasazierov. Tesim sa na teardown tohto high-tech auta a na nekonecne porovnavacky a drag race videa :) aj ked Model S je inej triede s liftback karoseriou a moznstou az 7 sedadiel a s hlavne polovicnou cenou. Tento pocin Porsche ma velmi tesi, trochu menej uz to ze sme museli cakat 16 rokov kym aspon jedna z bohatych klasickych automobiliek dokazala postavit nieco podobne a v mnohych ohladoch lepsie ako maly americky startup :) Pisat tu vsak tie dookola omielane a nenaplnene kecy o tom ako je Tesla v haji, ako skrachuje a ako prichadza dalsi Tesla killer je proste trapas prveho stupna :D Piiiis. ;-)
Zajímavý...
| 4. 9. 2019 17:54
... ale zepředu vysloveně hnusný. Ostatní pohledy OK, něco se vyloženě povedlo. Ale čumák to zabíjí a posouvá k nekoukatelnosti.
Avatar - elektrikar
Mára opět perlí
| 4. 9. 2019 18:35
- podporuje nabíjení rychlostí až 270 kWh

- s využitím dostatečně výkonné nabíječky se střídavým proudem lze pak baterie nabít na kapacitu 80 procent během pouhých 22.5 minuty

:-[] :-[] :-[] :-[]

Co je za lidi tito rádobynovináři, když neumí ani používat Wikipedii.
Avatar - fostek
Re: Mára opět perlí
| 4. 9. 2019 18:51
Mára.
Avatar - elektrikar
Re: Re: Mára opět perlí
| 4. 9. 2019 18:53
AC/DC pro Máru, snad v tom konečně přestane plavat :-! https://youtu.be/v2AC41dglnM
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Mára opět perlí
| 4. 9. 2019 19:10
a kdyby ne...
el. křeslo jede taky na střídavej…. :-)
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: Re: Mára opět perlí
| 4. 9. 2019 19:29
Zrod střídavého proudu přinesl mrtvého slona i elektrické křeslo
https://www.absolvent.cz/…na-zivot-na-smrt
Re: Mára opět perlí
| 4. 9. 2019 19:50
Wikipedii ? Domnívám se že člověk s alespoň průměrným technickým rozhledem by i bez wikipedie mohl sám vědět, že kWh není jednotka rychlosti (dokonce ani rychlosti nabíjení) a že výkonné nabíječky nabíjejí stejnosměrným proudem
Avatar - fostek
Re: Re: Mára opět perlí
| 4. 9. 2019 20:15
člověk s průměrným technickým rozhledem?
To jako Mára?!?!
Vždyť je to naprostej vohnout, neumětel, babral a pořádnej kus vola co blábolí v každým článku podobné strašlivé nesmysly!
nemá ponětí o technice, autech ani slohu!
Avatar - pradeda777
Teď už
| 4. 9. 2019 19:22
můžu v klidu zemřít......dožil jsem se Porsche na baterky...ach jo... ;-\
Avatar - elektrikar
Re: Teď už
| 4. 9. 2019 19:25
:yes:
Avatar - Beefcake
Re: Teď už
| 4. 9. 2019 20:01
A na paru by si ho nechcel ?
Avatar - fostek
Re: Re: Teď už
| 4. 9. 2019 20:13
A jéje, dutohlav je tady.
Re: Teď už
| 4. 9. 2019 20:10
No ale Porsche na baterky už zde bylo dávno před tvým narozením, takže jsi neměl celkem na co čekat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_P1
Avatar - fostek
Re: Re: Teď už
| 4. 9. 2019 20:13
Měl.
To o čem píšeš, bylo 112 let (tedy dlouho před jeho narozením) ztraceno a baterky chybí dodnes.
Jedine
| 4. 9. 2019 20:19
v com doslova deklasuje model S je rychlost nabijania. Avsak miest kde dosiahne takuto rychlost je ako safranu takze nieje v nicom lepsi. Samozrejme miesti diskuteri povedia ze to ma interier a kvalitu spracovania 100x krat lepsiu ako Tesla ale mna viac zaujima to ze Tesla dava nabijanie zadarmo a k tomu ich siet nabijacich stanic nema konkurenciu. Takze Porsche tolko sa o tebe popisalo, tolko od na tvoje parametre ale v konecnom dosledku nic moc. Tvoj dojazd je takisto biedny.
Avatar - fostek
Re: Jedine
| 4. 9. 2019 21:14
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Re: Re: Jedine
| 4. 9. 2019 23:56
V ustave by mali asi viac kontrolovat pouzivanie internetu.
Re: Jedine
| 4. 9. 2019 21:32
Tesla nedává nabíjení zadarmo vždy a všem. Například majitelé Tesel 3 si o nabíjení zadarmo mohou nechat zdát.
Re: Re: Jedine
| 4. 9. 2019 23:55
Pisem v porovnani s modelom S pretoze to je konkurent porsche.
Re: Re: Re: Jedine
| 5. 9. 2019 00:03
Tesla S není konkurentem Taycanu ani náhodou. To jsou koncepčně jiná auta.
Re: Re: Re: Re: Jedine
| 5. 9. 2019 12:56
Preco by nim nebol?
Re: Re: Jedine
| 5. 9. 2019 13:28
Aj keď nemáš nabíjanie zadarmo, tak môžeš využiť nabíjaciu infraštruktúru, ktorá je výkonná a funguje v každom štáte rovnako bez vyplnenia 50 registrácii.
Váha Taycanu je 2295kg
| 4. 9. 2019 21:40
2295kg je hodně. Jen to uvádím, protože to nikde v těch úvodních materiálech není. Je to tedy supertěžké GT spíše.
Avatar - fostek
Re: Váha Taycanu je 2295kg
| 4. 9. 2019 21:45
To jo. To je fakticky hodně.
Avatar - pradeda777
Re: Váha Taycanu je 2295kg
| 5. 9. 2019 09:20
Také jsem marně hledal tu hmotnost. Teď už vím, proč o ní nebyl v článku ani ťuk.... :-! BTW hmotnost je na úrovni X5..... :-(
Re: Re: Váha Taycanu je 2295kg
| 5. 9. 2019 20:54
Prakticky stejně jako Tesla S. Prostě pořádný baterky furt něco váží, tady se zatím žádný zázraky nedějí.
POMÝLENÍ U PORSCHE NEBO SNAHA O POMÝLENÍ LIDU
| 4. 9. 2019 21:44
Turbo u elektrického automobilu? To jsou tak zmatení u Porsche nebo chtějí mást zákazníky? A nebo jsem neznalý konstrukce elektrických aut a nějaké turbo tam soudruzi od Porsche namontovali např. pro případ využití kouře z "přehřátých" baterií... :D :-!
Avatar - elektrikar
Re: POMÝLENÍ U PORSCHE NEBO SNAHA O POMÝLENÍ LIDU
| 4. 9. 2019 22:42
Avatar - fostek
Re: POMÝLENÍ U PORSCHE NEBO SNAHA O POMÝLENÍ LIDU
| 4. 9. 2019 23:15
Buď rád, že to není masturbo.
Avatar - KANKUNEN
Sekta Svědci Teslovi fakt existuje
| 5. 9. 2019 08:21
To už musí být člověk zdatně vymaštěný, aby srovnával tohle Porsche s bakeliťákem ještě k tomu dle papírových údajů. A vrchol je mávání cenou prodělečné automobilky.
Re: Sekta Svědci Teslovi fakt existuje
| 5. 9. 2019 09:08
Ziskovost zrovna není nutně směrodatný ukazatel. Pokud ta ztráta vzniká tím, že daná společnost investuje obrovské množství peněz do budoucího rozvoje s vidinou, že ty půjčené peníze vydělají ještě mnohem více peněz, tak je to naprosto v pořádku.
Re: Sekta Svědci Teslovi fakt existuje
| 5. 9. 2019 09:45
Myslis tej automobilky kvoli ktorej vznikli auta ako etron, eqc, ipace a pod? Tej istej kvoli ktorej sa akcionari BMW buria ze BMW stale nepostavilo konkurenta tej prodelecnej automobilky? Aha uz rozumiem
Re: Sekta Svědci Teslovi fakt existuje
| 5. 9. 2019 14:04
Aj STI si si kúpil, aby si mohol ohmatávať plasty a pózovať pred supermarketom? Väčšina ľudí chce s autom jazdiť. A ten kto chce jazdiť s elektro autom ďalej ako na koniec mesta ma len jedinú možnosť. A to je Tesla. Ako jediný vybudovali infraštruktúru rýchlo nabíjacích staníc pre svoje autá. Ostatný len čakajú kto to spraví za nich.
Avatar - Stejsn
Turbo?
| 5. 9. 2019 15:48
Turbo se dnes označují auta bez turbodmychadla, coupé jsou čtyřdvéřové sedany... ach jo.
Porsche
| 5. 9. 2019 21:38
je pomerne zklamani.

Dojezd 450km Porsche vs 595km Tesla :-O

Nejak mi neprijde, ze by Porsche melo byt vyrazne lepsi :-)
Ano. Je mensi, sportovnejsi a predpokladam vyrazne drazsi..

No nic, alespon vyniknou kvality Tesly.
A vlastne blahoprani Porsche, protoze po dlouhem vyvoji se dostalo k Tesle nejbliz..

PS Kde ze se budou ty 800V baterie nabijet, kdyz bezne rychlonabijecky konci na 500V???
V Cesku je takova stanice jedna :-D?
Takze kdyz si koupim Porsche, tak muzu dnes realne ujet 400km a pak nabijet celou noc..
Takze na cestovani radsi Ioniq.
O Modelu 3 snad psat nemusim :-)
Re: Porsche
| 6. 9. 2019 00:07
Lacnejsia verzia toho skveleho porsche stoji 140000a drahsia 185000
Pre porovnanie
Tesla 2.4 0-100 dojazd 345 mil a cena 99000$
Porsche 2.6 0-100 dojazd 250 mil a cena 185000$

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku