Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

Volkswagen má nové logo. Jednoduché a dvourozměrné

18 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Možno nové jednoduché logo symbolizuje budúcnosť Volkswagenu. Teda že nové VW budú tiež jednoduché, obyčajné a nezaujímavé. 😒] 😁 Ono nový ID3 to asi odštartoval: ten interiér už na fotkách vyzerá tak neuveriteľne lacno a obyčajne, že to neprekryjú ani farebné časti palubovky. Proste auto veľkosti Golfa s interiérom na úrovni Upu. Holt nová doba. 😒] ;-\ 😒
Mr.Murphy
.... jak kdyby to doted z produkce VW byla kdovijaka pastva pro oci.... spis takovy navrat ke korenum - utilitarni, funkcni, kvalitni auta.... proc ne....
Avatar - eLzyx
eLzyx
kvalitní auta? A to VW vyráběl kdy, prosím?
TT
Zvykneme si. Ako vždy.
Avatar - Atomas
Atomas
Asi tím jednoznačně naznačují, že doba hojnosti skončila. Je třeba se uskromnit...
TT
Asi určite.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Woombat
Woombat
Líbí. Dle mého názoru nadčasové. Konečně grafika co vychází z evropské kultury a ne přizpůsobená čínskému kýčovitému stylu. Někteří lidé budou brblat vždycky.... většina puchejřů totiž nemá rádo změnu. 😄
Avatar - Emel
Emel
To muselo dát práce... 😲
Avatar - iudex
iudex
A to množstvo porád a práce PR tímu. 😁
Avatar - Emel
Emel
Zajímal by mě počet hodin strávený diskusí o tom, jestli se mají ta véčka potkat nebo ne...
Xylo
Tohle asi řešili v nějakém grafickém studiu, kde jim návrhy připravili a z nabízených variant vedení vybralo to správné logo. V jednom rozhovoru Jack Ma zmínil, jak vypadá "tvůrčí" porada v Alibabě a podle jeho slov je to něco jako bitka a kdo má silnější hlas a víc řve, ten většinou se svým návrhem uspěje 😁
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Jo byla to určitě dřina za tučný peníz. Ale jestli je designová budoucnost VW jako je ID3, tak to logo mohli klidně vypustit úplně.
Avatar - fOE
fOE
Jediny clanek na titulce s nadpisem "nezakoncenym" bodkama, a pritom takovou hezkou serii jste uz meli. 😒
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Setrit je potreba!
Vy kluci pitomy.
Nestacilo by to nacrtnout fixou na plech, pod zadnim steracem?
A moment - potrebuje auto vlastne zadni sterac? Staci mu dost usb zdirek, ne?
Avatar - Jaros71
Jaros71
Za mne krok zpět... nelíbí. :no:
Pit Wossen
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
megacruiser
chybí mu jakákoliv myšlenka, je to jen zaoblené nic. Takže doufám, že nové logo to VW nezazdí úplně jako se to stalo Pioneeru když vyměnil obecně známé logo s ohmem a ladičkou za podivně položený, rádoby dynamický nápis.