Pár uklidňujících koutků jsem si ve Frankfurtu našel. Dobře mi bylo u Audi, u červeného kombíku RS 6 Avant. A pak jsem si odskočil ještě k RS 7 Sportback.
Konečně je mezi těmi mixéry taky auto s normálním motorem a hned top model své řady :yes:
Celkem se těším na živé setkání. Zda tento agresivní design nebude na živo "za hranou" . :yes:
Čo si budeme hovoriť, ak by som išiel proti logike a rozumu, tak okrem LC500 a Panamere je toto jedine auto, do ktorého by “jsem sel... kdyby na to měl” :-)
No celkem logicky nevadí, protože i kdyby dalo jenom 300km na nádrž (což se při ostré jízdě může lehko stát) tak za pět minut doplní nádrž a peláší zase dál.
Ak si si nevšimol, pod tým ID3 sú komentáre zväčša kritické až odmietavé. Konvenčné autá tu budú ešte desaťročia, pretože nikto zatiaľ nevymyslel efektívnejší spôsob individuálnej dopravy. Ak sa budú dať elektromobily nabiť pred každým činžiakom a za 10 minút, potom sa môžeme baviť o ich masovom rozšírení. V stave, keď si môžeš nabiť svoj elektromobil na dvoch nabíjačkách v obchodnom centre a bude to trvať 8 hodín, zostane elektromobil exotickou výstrelkou pre bohatých hipsterov. ;-)
No možná sis toho nevšiml, ale v Evropě existuje hromada benzínek, kde přímo u výdejního stojanu je možnost zaplatit bezkontaktně kartou nebo mobilem a to jak v noci, kdy je to jenom samoobsluha, tak přes den, když funguje i kiosek vedle.
A konvenční auta nic spočítaného nemají, to že je pod ID3 sto komentářů vůbec nic neznamená. ID3 je prostě další EV na trhu, ani první ani poslední a VW jistě dobře ví, že musí být připravené, ale zároveň dobře ví, že musí rozvíjet i další pohony a rozvíjí je. EV se budou rozšiřovat, ale bude to postupný nárůst především v segmentech kde to dává smysl (městská doprava). Zpomalovat rozšíření bude nepřipravená infrastruktura, která není ideální ani v zemích jako je Norsko o ČR nemá vůbec smysl se zatím bavit. Ceny EV jsou také stále mimo, takže růst mohou zaznamenat nejbohatší země, ale jsou zde i chudší a vyloženě chudé země. A do třetice v okamžiku kdy EV zaujmou v kterékoliv zemi třeba 30% vozového parku, tak příslušný stát zaznamená obrovský výpadek spotřebních daní z nafty a benzínu a napálí spotřební daň v nějaké formě na elektřinu a v tu chvíli se růst zase zpomalí. A přidej si klidně další faktor a to je neschopnost Evropy nějakého racionálního postupu. Vsadím se, že tak jako je zde dnes snaha zelených likvidovat klasické pohony, tak za pár let zde bude jejich snaha likvidovat EV. Ono jim dojde, že přechodem na EV v Evropě se světová bilance vypouštění CO2 prakticky vůbec nezmění, naopak prudce stoupne, protože jejich "klacek" funguje jenom na evropské politiky, ale s Čínou nebo USA nehnou ani o milimetr a to co Evropa případně ušetří (ušetří-li, protože aby ušetřila musí totálně překopat svůj energetický mix) tyto velmoci "prošustrují" svým postupem, který na nějaké CO2 hází z vysoka velký bobek (stačí se podívat na roční nárůsty CO2 v Číně, která jistě bude nadšená přístupem Evropy a ochotně nám dodá jak suroviny, tak třeba celé baterky na naši expanzi, ovšem za cenu, že sama ještě razantněji bude navyšovat CO2).
aktuální A6 mě zcela míjí a ani jeho vyšperkování u RS6 na tom nic nemění, je to bída. Zato exteriér RS6 je naprosto parádní, je to malinko okázalé, ale přesně tak malinko, aby to demonstrovalo, že jde o vrchol řady, rozkročené a přikrčené, jen stojí a už předvádí potenciál, krásné detaily, prostě :yes: