Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cooooo?
| 11. 9. 2019 08:34
Takže asi tak:)
A ještě...
| 11. 9. 2019 08:35
jestli v tomhle někdo víc Defendera než Discovery
https://img2.auto.cz/…ull/5915005_.jpg
tak vážně nevím, jak mu pomoct...
Avatar - Dinar
Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 09:01
Už si k tomu očnímu zajdi, 110ce končí zadek za zadním kolem, jako všem generacím land roveru (defenderu), naopak kterákoliv gen. discovery má vzadu metrový převis.

A jestli tady nevidíš jasný designový odkaz (co odkaz, jasnou podobu) tak jdi raději debatovat o pletení. ;-)
https://www.auto.cz/…tne-uprav-motoru?…

https://www.auto.cz/…o-plug-in-hybrid?…
Re: Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 09:07
Napsal jsem ti v čem je síla Defenderu, proč a k čemu jsou zámky vně (ze 30. let:), proč je offroad nenahraditelný a proč Land Cruiser vypadá dnes jinak... nechal jsi to bez reakce...
Podívej se na to auto celkově, proboha, ten designovy SUV styl má něco společného s Defenderem? Asi těžko... ne Disco kvůli zadku, ale kvůli kulatým tvarům a libivem looku...
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 09:55
Ale nenechal, odkazy na techniku jsem ti poslal min. dvakrát, nový defender není žádné suv, je to čistokrevný off road, to, že vypadá designem na rok 2020 je v pořádku, trčet v minulosti kvůli pantům a nepohodlnému vnitřku je jen projevem rádoby tradicionalismu.
Avatar - honzaHK
Re: Re: Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 11:21
Ty jseš takovej ofroudovej purista, až ses z toho pominul a u auta tohoto typu řešíš jeho rádoby SUV vzhled, přičemž ignoruješ jeho nepochybně 100% offroad potenciál (nikdo z nás ho ještě nejel, jasný, ale že by tomu bylo naopak, silně pochybuji). A to vše zřejmě jenom proto, že si nedokážeš představit, jak si takový pěkný SUV autíčko umažeš od bláta.
Re: Re: Re: Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 11:29
Až tu metlu ošleháš větvema v lese tak pochopíš jak jsi mimo...
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 11:41
Kamaráde, ty neřešíš vůbec techniku, ale vzhled. Co ti vadí, že se k tomu nemůžeš chovat prasácky.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 11:51
Kamaráde pisu po dvacáté v čem je rozdíl mezi mechanickým a elektronickým autem. Ze tohle ti v oaze nikdo neopravi
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 12:59
To dmnes žádné auto, které má uspět na všech trzích přece. Původní Defík odpovídal dobvě svého vzniku.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A ještě...
| 11. 9. 2019 13:40
Proto třeba ta Toyota drží ty staré modely LC.
Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 08:51
"Defender by měl být jen jeden. Mělo by to být naprosto blbuvzdorné, odolné a schopné auto, které v krajní nouzi dokáže opravit i mechanik amatér v kterékoliv zemi třetího světa."
- to by se asi líbilo kdekomu, ale auto, které dokáže opravit třeba v Africe černoch s kladivem pak těžko dnes získá homologaci EURO 6d pro provoz v EU, že???!!! :-D
Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 09:01
Avatar - Emel
Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:15
No právě - rok výroby 2016, homologované bůh ví kde, prodávané jako ojetina - budiž. Ale abys to mohl prodávat po roce 2020...
Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:22
Hilux se prodává se ctyrlitrovym benzinem, který plní - předpokládám ze stejný motor dávají i sem.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:31
Hilux s 4.0 v ČR nekoupíš, ani nikde v EU. Je pro USA.
Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:34
Dajbych prodá a v pohodě přihlásiš.vic mi netřeba
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:43
Ta 2.4D je ale dostatečná na to auto, jen to co píše Emel je pravda, je to dovoz homologovaný buhví kde...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:46
Prodává se v Německu i v Belgii.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jede
| 11. 9. 2019 10:50
V německu je jen 2.4D, teď jsem koukal na Toyotu. Proč ti nevoní klasicky naftový turbodiesel ? Ten motor je dostatečný, ve velkém terénu jsem nebyl, ale sílu vyhrabat se, nebo rozjet v kopci má na rozdávání, vždyť utáhne 3.5t na kouli, to moc aut na Bčko neumí. Můžeš mít MT i AT, V6 4.0 je jen AT, takže další blbost, co se ti v Africe může rozbít :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen
| 11. 9. 2019 11:15
Paneboze. Blb nahoře psal, ze takový offroad by neplnil a tudíž by se nemohl prodavat v EU. Dal jsem odkaz na Land Cruiser. Je to jen otázka motorizace
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jede
| 11. 9. 2019 10:54
I v německém ceníku je jen 2.4D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen
| 11. 9. 2019 11:16
Samozřejmě. Ale šedý dovoz a přihlášení bez obtíží. Tipuju ze to vozí z UAE
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být
| 11. 9. 2019 11:25
Což jsme zpátky u toho co jsem psal na začátku :-) . Můžeš to sem tahat zvenku, ale prodávat to tady oficiálně je problém už dneska a bude hůř.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl
| 11. 9. 2019 11:35
Opravdu je problem v motoru, který se do toho nacpe. Nic víc
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by
| 11. 9. 2019 11:52
Potřebuješ stlačit spotřebu. I krátkej defík s 2.2d má podle NEDC 269g/km... a WLTP znamená třeba +20%, takže i s tou naftou budeš přes 300g/km, což dle současné legislativy znamená emisní pokutu 20.000€ za každé prodané auto...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender
| 11. 9. 2019 14:24
Která generace ? Jeep to umi vyřešit a LR to nezvládne?
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:48
U nás ne, u nás je jen 2.4D.
Schválně si spočítej emisní pokutu pro normovanou WLTP spotřebu čtyřlitrového Hiluxu (jestli ji někde najdeš)... 95€ za každý g nad 95g nebo kolik.
Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:52
U nás se neprodává ani RAM s benzinem, ani Wrangler 3.6 :-)
Avatar - wakantanka
Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 10:37
Lenže černoch v afrike si to nové aj tak nekúpi. Firma potrebuje predávať a verím že toto bude mať v amerike veľký úspech - a nielen tam.
Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 11:37
Koupi si to běloch, který tam jezdí za přírodou
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 13:47
No tak ti potom ostáva jediné : napísať Barikovi a on ti zoženie nový UAZ či Buchanku. :D Tie opravíš kladivom hocikde vo svete. :)
Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 14:15
Takových aut je kupodivu vic. Proto jsou ty starší offroady pořád vděčným objektem renovací.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 14:28
Tak na tie renovácie a úpravy mám trochu iný názor. Podľa mňa pes je zakopaný hlavne v tom, že dnes tie staršie/staré offroady vieš kúpiť relatívne za hubičku. Za ich renováciu a úpravy dáš častokrát niekoľkonásobok kúpnej ceny a aj tak si zhruba na polovici ceny nového. A ako si správne niekde podotkol, máš tým pádom čistokrvný expedičný špeciál, pri ktorom ti nevadí ho odrieť o skaly, vymáčať poriadne v bahne alebo poškriabať konármi.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 14:30
Myslím, že tobě by mohla vyhovovat Lada Niva a budeš alespoň první na diskuzi, kdo nebude pro Barika zavrženíhodný.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Defender by měl být jen jeden...
| 11. 9. 2019 14:35
Pro tyhle účely mám par motorek, mezi nimi napr Dakarsky speciál 450 Rally :-)
Whaaaat?
| 11. 9. 2019 09:00
Bílé sedačky se světlým interiérem, látkové koberečky na podlaze, dotykové displaye a konektory na USB. Úplně přesně to, co uživatelé defenderů potřebují!
Avatar - KANKUNEN
Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 09:04
na ocelákách mi přijde jako pracovní moderní auto naprosto v pořádku. Do Afriky to bude bez displeje a s jednoduchým motorem a je vystaráno.
Avatar - Dinar
Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 09:07
Chápeš to špatně, pracovní auto v roce 2020 se musí startovat klikou, mít dveřní panty zvenku a uvnitř max. bakelitový volant.
Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 09:13
V poho jestli jsi nikdy nebyl třeba v Maroku tak nemůžeš tušit, jaké jsou tam autodilny:)
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 10:01
Nabídka LR ojetin v Maroku. Jak se to tam vůbec může prodávat, když je neumějí opravovat? Na x rangeů, jeden defík.
https://ma.opensooq.com/…er/defender/2018

Každopádně argumentace pro nový model dílnami v Maroku... to je fakt na ty Květy.cz ;-)
Re: Re: Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 10:20
Ale jistě ze ve velkých městěch bude salon LR s diagnostikou. Ale kvůli tomu se na expedice nejezdi :-) zábava začíná u Merzougy, daleko pryč...
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 12:32
Sežeň čísla prodejů defenderu v Maroku třeba z r. 2016, poslední rok, tj. byla-li poptávka, muselo se to v posl. roce projevit tím tuplem. Jsem moc zvědav, jak důležité jsou pro LR tyhle trhy.
Mmch. myslet si, že to tédéíčko starého defu opravíš v poušti kladivem... :D :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khak
| 11. 9. 2019 13:44
To je trochu nadsázka. Ale opakuju se, já už jsem tam parkrat byl... co ty? Nezpochybňuji tvoje zkušenosti s motorsportem, ale tohle je úplně jiný směr...
Re: Re: Re: Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 13:01
Toyota LC není prošpikovaná elektronikou? Samozřejmě ano, jde o to, jak ji má ošetřenu proti vodě, prachu, mechanická odolnost atd.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khak
| 11. 9. 2019 13:42
Toyota LC GRJ 76/78
Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 09:15
Veľmi sa mýliš. Toto bude brutálne drahé auto a žiadne lacné africké verzie nebudú!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 09:23
Pokud si pamatuji, předchozí Defender stál kolem 1M, první odhady cen za základní dieslovou verzi jsou v přepočtu na stejné úrovni. Jestli někdy byl Defender levné auto pro Africký trh nevím, ale rozhodně né v roce 2016, kdy se prodávala poslední verze I. genearce.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 13:49
keď bude dopyt, bude aj ponuka, teda ak bude chcieť JLR predávať armáde a zoženie taký kontrakt, tak to auto očeše na kosť a bude aj army, aj africká verzia :) Akurát nie hneď.
Avatar - Ozzman
Re: Nevím co vidíte vy, ale v barvě khaki
| 11. 9. 2019 09:22
A komu to příjde moc "fancy" může si koupit třeba Hiluxe, ten je pořád stejnej, akorát má navigaci z Aurise, která tak nějak odpovídá svou grafikou dobu vzniku prvního Defenderu :D

Mne se to taky docela líbí, jen bych preferoval delší verzi.
Avatar - Snooob
Na jednotku!
| 11. 9. 2019 10:11
Inak títo ufňukanci čo sa tu roja sú smiešni.

Jednak si to nekúpia, jednak koža a displeje v G-čkach, Wrangleroch, Rangeroch, Navarách a pod im nevadia. :no:

To že každé auto tohoto typu ma bakelitový základ:
https://autonxt.net/…ord-Ranger24.jpg
a lux. vrchol:
https://i0.wp.com/…ger-Interior.png?…
ignorujú.
Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 10:21
Rubicon jakožto nejvíc terénní verze Wrangleru kůži nemá ...
Avatar - Snooob
Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 10:26
Vidím tu všetko menované: https://en.wheelsage.org/…pictures/dmd78a/

Pointa je: chceš off-road s plastovým interiérom, na plecháčoch s komínom a navijakom a pod?
Nový Defík ti to určite poskytne.
Re: Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 10:38
Ne, chci mechanicky pohon všech kol bez elektroniky. Jednoduchý motor. Ne pneumatické mechy co propichnes v lese větví. Vidím displeje a další hovadiny. Další SUV do portfolia LR
Re: Re: Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 10:51
Tva schopnost videt pouze cernobile (tedy nejpuristictejsi a spatecnike = offroad a cokoliv s jakymkoliv modernim prvkem = SUV, a nic mezi tim jako treba moderni vzhled + nejaka ta featura, ale porad technikou offroad = moderni offroad (a ne SUV)), bude jednou zvecnena v pisnich a bajich, coz bude jen mezistupen nez se stane definitivne legendarni. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 10:55
To je těžko vysvětlovat někomu kdo jezdí SUVckem do šopáku a největší advenčr je když napadne sníh :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 11:06
Největší advenčr je, když napadne sníh a ty jedeš na letních.... ;) Prague Style! :D
Avatar - Snooob
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 11:13
Škoda, že ta nemali vo vývoji...
Ale budiž! Je to leštenka ktorá maximálne zvládne obrubníky pre Lidlom.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 11:03
No to ale potom ten prímer ku G-čku silne kríva, pretože tam je tej elektroniky hádam ešte viac. On ani ten Wrangler už nie je len o mechanike že?
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 11:08
Moderní Wrangler koupíš s Italskou 2.2 diesel, v kúži, s navigací a se vším v elektrice.... ;) Nejezdí špatně, ale asi bych z něho pracanta nedělal. Rozhodně na mne nepůsobil o nic více pracovně a jednoduše, než tento Defender.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 11:18
A o tom to je. Iveco Massif, Santana, nic už se neprodává. Def byl jednorožec teď další kráva do stáda
Avatar - wakantanka
Re: Re: Na jednotku!
| 11. 9. 2019 10:36
A čo si ja tak pamätám z doku filmov o afrike, tak všetky Landrovery či neskôr Defendery mali práve kožené sedadlá z praktických dôvodov. Je ale fakt že to bola iná koža ako sa dáva do áut dnes.
Avatar - pratel
Skutocny nastupca Defendera
| 11. 9. 2019 10:39
Chvalabohu realni pouzivatelia Defendera (armada, lesnici, safari...) sa dockaju skutocneho ideoveho nastupcu Defiku. A nebude to trvat dlho :-!.

https://www.autocar.co.uk/…kt-grenadier-4x4

https://projektgrenadier.com

Styling wise, Tennant said that it would “not be on trend as another jelly mould crossover SUV” and Ineos would “move away from the homogenised vehicles that ultimately give less choice”. “It won’t be an alternative to an SUV, it’s putting the utility back into that,” said Tennant.

Tennant hovori o presnom opaku vcera predstaveneho ,,Defendera"...
Re: Skutocny nastupca Defendera
| 11. 9. 2019 11:33
On i Dinár velmi trefně poznamenal, ze rozdíl mezi SUV a terénním autem není ani tak v tom, co dokáže, ale jak dlouho to dokáže.
Army style...
| 11. 9. 2019 16:45
Neco, jako totok slo udelat i z puvodni verze Defiku.. https://www.dajbych.cz/…lni-terenni-auto?…

treba zde na puvodnim Defu... http://www.aramy.cz/…nailHandler.ashx?…
a https://www.czdefence.cz/…an%20%286%29.jpg

A ted akademicka otazka... pujde to i z toho noveho?
Kor, kdyz Anglani (chapej Cinane) oznamili, ze verzi 130 ani delat nebudou...


A to uz vubec nemluvim o tom, ze existovala i verze 150
Re: Army style...
| 11. 9. 2019 18:47
Hlavně existovaly všechny možné SUV, i levnější, ale ti co požadovali terénní auta, kupovali “archaickeho” Defendera... proč asi
s e x
| 12. 9. 2019 10:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku