Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

Frankfurtský autosalon letos nezajímal jen automobilky, ale ani návštěvníky. Bylo jich o třetinu méně

6 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
buducnost automobilovej dopravy nie je o 10 valcoch ani casoch na ringu .... a ja vravim ze chvalabohu ;-)
PowerHouse
Ale také ne o ID.3 za 1 000 000 u kterého se musí po 8mi letech měnit baterky za 350 000.
Které většina lidí nemá kde dobíjet a není na dlouhé dálničniční trasy.

Takže víme v čem není budoucnost. Ale v čem je???
PowerHouse
Baterková auta jsou šíleně drahá, baterky se musí vyměňovat a není kde dobíjet.

Spalovací auta podražují a jsou ovlivňovány nejistotou. Budu moci za 5, 10 let auto používat, jaké na ně budou daně?
Navíc se prosazují 3 válce.
Xylo
e-Citigo by mělo být za 430 tis Kč a to je první z normálnějších nabídek. Kdo tě nutí něco měnit? Můžeš jezdit a počkat až se ceny elektroaut dostanou na akceptovatelnou úroveň. Nejlepší je začít víc jezdit na kole a hodně chodit nebo i běhat :D
smuller6533
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.