Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: IAA 2021 živě: Dacia Jogger nafocena na denním světle. Třetí řada není jen pro trpaslíky

Jednou z nejočekávanějších novinek mnichovského autosalonu je určitě rodinný kombík Dacia Jogger. Už jsem se posadil dovnitř.
Zpět na článek
6. 9. 2021 11:53
6. 9. 2021 12:28
6. 9. 2021 12:34
6. 9. 2021 12:46
6. 9. 2021 12:35
6. 9. 2021 13:24
6. 9. 2021 14:21
6. 9. 2021 16:38
6. 9. 2021 20:58
6. 9. 2021 11:53
Jogger
Pěkné :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fauda
6. 9. 2021 12:07
Kde je nové logo ?
Myslel jsem, že nový model přijde už s novou grafikou
Rozbalit vlákno
1
6. 9. 2021 12:08
Re: Kde je nové logo ?
Viz článek:

A ptáte se, proč Jogger nedostal masku se zcela novým logem? Dacia má s novou identitou vlastní strategii. Nejprve ji odprezentuje na webu a sociálních sítích, posléze u dealerů a nakonec na samotných autech. Ve druhé polovině roku 2022 dostanou všechny modely značky nový emblém plošně.
6. 9. 2021 12:07
Zezadu hezké Volvo...
...a bez omezovače rychlosti ;-)

Oproti Lodgy je to jiný svět, fakt povedené. :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Mikesus
6. 9. 2021 12:31
Re: Zezadu hezké Volvo...
Omezovač to nemá, ale stejně odhaduju 180 maxinalku taky
6. 9. 2021 12:36
Re: Zezadu hezké Volvo...
To máš pravdu, mohli jít ale klidně o 20kph níže. Tuším, že zatím je potvrzen nejvýkonnější motor 1,0 s 81kw. To u MPV bude tak ke 170kph. ;-)
Avatar - Mikesus
6. 9. 2021 12:55
Re: Zezadu hezké Volvo...
Tjn. Ale 160 už mi přijde fakt málo. 180, mimo Německo, je takový prijatelny kompromis. Samozřejmě si myslim své o tech omezovacich z důvodu "bezpecnosti".
6. 9. 2021 14:47
Re: Zezadu hezké Volvo...
Koment za milion! Kolikrát jste v ČR jel aspoň těch 160km/h? Co se loudám po dálnici, tak většina "rychlíků" jezdé do 150km/h, průměr je 140 .
Avatar - Mikesus
6. 9. 2021 14:52
Re: Zezadu hezké Volvo...
160 se může snadno objevit při předjíždění. Ovšem u silnějších aut, u těch slabších to asi nebude
6. 9. 2021 15:47
Re: Zezadu hezké Volvo...
Sory, ale kdybys jezdil podle předpisů, tak logicky nemůžeš mít pri předjíždění 160 na tacho.
Avatar - Emel
6. 9. 2021 15:48
Re: Zezadu hezké Volvo...
Leda že by nejezdil podle předpisů... :-)
6. 9. 2021 15:53
Re: Zezadu hezké Volvo...
V tom případě je to pirát silnic :-)
Avatar - Mikesus
7. 9. 2021 10:59
Re: Zezadu hezké Volvo...
No při předjíždění radši o pár km přidám, než abych zbytečně brzdil ještě ty rychlejší. Mám povinnost uvolnit pruh co nejdříve pokud je za mnou rychlejší auto, tak ho uvolnim
Avatar - Emel
7. 9. 2021 11:25
Re: Zezadu hezké Volvo...
Ano správně, je to kvůli bezpečnosti!
Výhoda je jezdit s vozejkem, to pak máš třeba auto 90, vozejk 80, dohromady 170...
Avatar - Mikesus
7. 9. 2021 11:42
Re: Zezadu hezké Volvo...
:-[] :-[] :-[]
7. 9. 2021 15:32
Re: Zezadu hezké Volvo...
Tak podle předpisů nejezdí nikdo protože většina je nezná.Já tam udělám 160 jednoduše a to stačí předjíždět pár osobáků na okresce
Avatar - Ozzman
6. 9. 2021 16:36
Re: Zezadu hezké Volvo...
I slaba auta jezdi nad 160 a ver ze kdyz se na to dostanes, nechces zase brzdit :D
Avatar - xxc
6. 9. 2021 17:08
Re: Re: Zezadu hezké Volvo...
Presne tak, bežne jazdím nad 160. Ale iba niektoré úseky. Dnes som chcel tiež, ale hnali ovce cez cestu a bača až skákal, keď ma videl ako sa z diaľky blížim :-)
Avatar - Mikesus
7. 9. 2021 11:00
Re: Zezadu hezké Volvo...
Ale než se na ně dostanou, už musí zase brzdit
Avatar - Ozzman
6. 9. 2021 16:35
Re: Zezadu hezké Volvo...
Skoro porad , kdyz neni kolona.
7. 9. 2021 12:20
Re: Zezadu hezké Volvo...
V Paříži mají 30.
Avatar - Tielman
6. 9. 2021 16:08
Re: Zezadu hezké Volvo...
Též má první vnitřní reakce... Volvo... tedy především zadní svítilny a tvar karoserie. To ostatní.... no, holt mám asi předsudky. Nejspíš bych z toho vyházel ty sedačky a používal jako malou dodávku, abych neměl v některých městech problémy s parkováním (což dnes některé i osobní dodávky mívají)
6. 9. 2021 12:12
Parádní dostupné auto...
...s maximální užitnou hodnotou a za (relativně) slušné peníze. Přesně o taková auta mají normální lidi zájem, a ne o nepraktické, těžké, nudné a šílené drahé zkratowozy!
P.S. Zvláštní pochvalu zasluhuje superpraktické dvojité sklápění lavice ve druhé řadě. :-) :yes: S tím jsme se naposled setkávali u Favoritu a Felicie, pak už bohužel toto skvělé řešení zmizelo... :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Roman Horký
6. 9. 2021 12:18
Dřív bych neřekl, že zrovna Dáčie
bude velmi sympatická značka. Praktické a levné vozy, bez hovadin a dokonce s líbivým designem!
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2021 12:28
Místo vzadu...
By mě zajímalo, kolik místa je v druhé řadě sedadel, když je sedadlo řidiče nadoraz vzadu...

Nemáte tam ještě reportéra? :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2021 12:34
Pecka
V dnesnej uzasnej dobe ked idealom je 2 tonove a nevkusne vyzerajuce elektro za 3 melony je taketo sympaticke a este normalne auto doslova sen na kolesach.... a uz teraz buducim majitelom joggera zavidim ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
6. 9. 2021 12:46
Re: Pecka
Ideálem 2 tunové elektro? Možná tak pro pár vypatlaných elektrofašistů a ani oni si něco takového většinou nekoupí! :-[] :no:
Avatar - Mikesus
6. 9. 2021 12:35
Dacia
Dacia dělá mílové kroky vpřed. Design moc pěkný, s prostorem evidentně taky umí kouzlit. Taková auta jsou vskutku potřebná. Rodiny, které mají více členů a nemají na mnohem dražší auta, to zajisté ocení. Případně jako 5 místná varianta s velkým kufrem.
Dost mne prekvapuje, že se jim povedlo tam dostat 3 řady pro dospělé jen při délce 4.6m. Za to :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
6. 9. 2021 13:24
Re: Dacia
Uvidíme, jestli to kouzlení nebude třeba znamenat nějaké kompromisy v komfortu sedaček... to byla třeba docela slabina prvního Logana MCV. Ale takhle od počítače se mi Jogger líbí a největší kompromis je asi ten motor (tam je to oproti Lodgy naopak krok zpět).
Avatar - Mikesus
6. 9. 2021 14:21
Re: Dacia
Ohledně sedaček si iluze nedělám, je to přeci jen cenově dostupné auto, uvidíme kd eto šetření nákladů nákladů se projeví. Třeba překvapí i v tomto směru.
Avatar - Ozzman
6. 9. 2021 16:38
Re: Dacia
:yes: Jo, takove auto je urcite sympaticke
Avatar - Đawson
6. 9. 2021 14:37
konstrukce zadní nápravy
ta pružina je schválně takto přepnutá a překroucená ? proč není kolmo ke karoserii ? Ptám se z neznalosti tak jestli mi někdo odpoví. Jinak se mi auto opravdu líbí :) samozřejmě nutno připlatit metlu ( pastelové barvy má dacia strašné ) a ihned udělat nástřik podvozku a bezproblému vydrží
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2021 14:51
vpadnute predne okna?
Preco su tie predne okna vpadnute tak neaerodynamicky dovnutra? Ma to sluzit ako nejake integrovane deflektory proti dazdu, ci? (len sa so zaujmom pytam, na inych autach som si taketo konstrukcne riesenie este nevsimol)
Rozbalit vlákno
2
6. 9. 2021 18:18
Re: vpadnute predne okna?
Shodný díl se Sanderem. Ale narozdíl od něj chtěli vzadu víc místa, tudíž museli zvednout střechu. Dokker to měl tuším podobně.
7. 9. 2021 14:32
Re: vpadnute predne okna?
Hej, je to proste ústupok čo najnižším výrobným nákladom. Myslím, že u takéhoto auta sa to dá zniesť. Dacia pozitívne prekvapila, mal som obavu, že to bude len ďalší crossover, ale našťastie som sa bál zbytočne. :yes:
6. 9. 2021 20:08
C za joudu v tehle hnusne, dispropocni kraskne muze videt Vo
Mozna tak jouda z Petrzalky, ne?
Interier z doby krale klacka, kolecka jak na privesny vozik, hlavne ze to kopiruje svetelnej podpis Volva a ted jeste ty zadni lampy. A hned je to Volvo, maaamo! :D Sasci tady, fakt.
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2021 20:58
Zvláštní....
...novou Fabii Combi Škodovka nesmí vyrábět, protože by to nebylo "dostatečně rentabilní" (zato vyhozená miliarda za zmařený vývoj asi VW nevadí), ale Dacia to zvládne. A přitom se nejedná jen o Logan s prodlouženým zadkem, ale již od B sloupků o úplně jiné auto. No, aspoň početnější české rodiny s omezeným rozpočtem vědí, na koho se teď obrátit... :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mariov8
7. 9. 2021 12:25
Škoda toho dieselu
Škoda toho 1,5dCi, tohle když se naloží, tak aby člověk na rozjezdy vypínal klimatizaci. Jinak ale :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
18. 9. 2021 19:19
bez dieselu to nemá smysl
:no:
Rozbalit vlákno
0