A ptáte se, proč Jogger nedostal masku se zcela novým logem? Dacia má s novou identitou vlastní strategii. Nejprve ji odprezentuje na webu a sociálních sítích, posléze u dealerů a nakonec na samotných autech. Ve druhé polovině roku 2022 dostanou všechny modely značky nový emblém plošně.
Tjn. Ale 160 už mi přijde fakt málo. 180, mimo Německo, je takový prijatelny kompromis. Samozřejmě si myslim své o tech omezovacich z důvodu "bezpecnosti".
No při předjíždění radši o pár km přidám, než abych zbytečně brzdil ještě ty rychlejší. Mám povinnost uvolnit pruh co nejdříve pokud je za mnou rychlejší auto, tak ho uvolnim
Presne tak, bežne jazdím nad 160. Ale iba niektoré úseky. Dnes som chcel tiež, ale hnali ovce cez cestu a bača až skákal, keď ma videl ako sa z diaľky blížim :-)
Též má první vnitřní reakce... Volvo... tedy především zadní svítilny a tvar karoserie. To ostatní.... no, holt mám asi předsudky. Nejspíš bych z toho vyházel ty sedačky a používal jako malou dodávku, abych neměl v některých městech problémy s parkováním (což dnes některé i osobní dodávky mívají)
...s maximální užitnou hodnotou a za (relativně) slušné peníze. Přesně o taková auta mají normální lidi zájem, a ne o nepraktické, těžké, nudné a šílené drahé zkratowozy!
P.S. Zvláštní pochvalu zasluhuje superpraktické dvojité sklápění lavice ve druhé řadě. :-):yes: S tím jsme se naposled setkávali u Favoritu a Felicie, pak už bohužel toto skvělé řešení zmizelo... :-O
V dnesnej uzasnej dobe ked idealom je 2 tonove a nevkusne vyzerajuce elektro za 3 melony je taketo sympaticke a este normalne auto doslova sen na kolesach.... a uz teraz buducim majitelom joggera zavidim ;-):yes:
Dacia dělá mílové kroky vpřed. Design moc pěkný, s prostorem evidentně taky umí kouzlit. Taková auta jsou vskutku potřebná. Rodiny, které mají více členů a nemají na mnohem dražší auta, to zajisté ocení. Případně jako 5 místná varianta s velkým kufrem.
Dost mne prekvapuje, že se jim povedlo tam dostat 3 řady pro dospělé jen při délce 4.6m. Za to :yes::yes::yes:
Uvidíme, jestli to kouzlení nebude třeba znamenat nějaké kompromisy v komfortu sedaček... to byla třeba docela slabina prvního Logana MCV. Ale takhle od počítače se mi Jogger líbí a největší kompromis je asi ten motor (tam je to oproti Lodgy naopak krok zpět).
Ohledně sedaček si iluze nedělám, je to přeci jen cenově dostupné auto, uvidíme kd eto šetření nákladů nákladů se projeví. Třeba překvapí i v tomto směru.
ta pružina je schválně takto přepnutá a překroucená ? proč není kolmo ke karoserii ? Ptám se z neznalosti tak jestli mi někdo odpoví. Jinak se mi auto opravdu líbí :) samozřejmě nutno připlatit metlu ( pastelové barvy má dacia strašné ) a ihned udělat nástřik podvozku a bezproblému vydrží
Preco su tie predne okna vpadnute tak neaerodynamicky dovnutra? Ma to sluzit ako nejake integrovane deflektory proti dazdu, ci? (len sa so zaujmom pytam, na inych autach som si taketo konstrukcne riesenie este nevsimol)
Hej, je to proste ústupok čo najnižším výrobným nákladom. Myslím, že u takéhoto auta sa to dá zniesť. Dacia pozitívne prekvapila, mal som obavu, že to bude len ďalší crossover, ale našťastie som sa bál zbytočne. :yes:
C za joudu v tehle hnusne, dispropocni kraskne muze videt Vo
Mozna tak jouda z Petrzalky, ne?
Interier z doby krale klacka, kolecka jak na privesny vozik, hlavne ze to kopiruje svetelnej podpis Volva a ted jeste ty zadni lampy. A hned je to Volvo, maaamo! :D Sasci tady, fakt.
...novou Fabii Combi Škodovka nesmí vyrábět, protože by to nebylo "dostatečně rentabilní" (zato vyhozená miliarda za zmařený vývoj asi VW nevadí), ale Dacia to zvládne. A přitom se nejedná jen o Logan s prodlouženým zadkem, ale již od B sloupků o úplně jiné auto. No, aspoň početnější české rodiny s omezeným rozpočtem vědí, na koho se teď obrátit... :-O