Mnichov 2021
IAA 2021 živě: Dacia Jogger nafocena na denním světle. Třetí řada není jen pro trpaslíky
39 komentářů
Dacia dělá mílové kroky vpřed. Design moc pěkný, s prostorem evidentně taky umí kouzlit. Taková auta jsou vskutku potřebná. Rodiny, které mají více členů a nemají na mnohem dražší auta, to zajisté ocení. Případně jako 5 místná varianta s velkým kufrem.
Dost mne prekvapuje, že se jim povedlo tam dostat 3 řady pro dospělé jen při délce 4.6m. Za to :yes: :yes: :yes:
Dost mne prekvapuje, že se jim povedlo tam dostat 3 řady pro dospělé jen při délce 4.6m. Za to :yes: :yes: :yes:
Viz článek😒br />
A ptáte se, proč Jogger nedostal masku se zcela novým logem? Dacia má s novou identitou vlastní strategii. Nejprve ji odprezentuje na webu a sociálních sítích, posléze u dealerů a nakonec na samotných autech. Ve druhé polovině roku 2022 dostanou všechny modely značky nový emblém plošně.
A ptáte se, proč Jogger nedostal masku se zcela novým logem? Dacia má s novou identitou vlastní strategii. Nejprve ji odprezentuje na webu a sociálních sítích, posléze u dealerů a nakonec na samotných autech. Ve druhé polovině roku 2022 dostanou všechny modely značky nový emblém plošně.
...s maximální užitnou hodnotou a za (relativně) slušné peníze. Přesně o taková auta mají normální lidi zájem, a ne o nepraktické, těžké, nudné a šílené drahé zkratowozy!
P.S. Zvláštní pochvalu zasluhuje superpraktické dvojité sklápění lavice ve druhé řadě. 😄 :yes: S tím jsme se naposled setkávali u Favoritu a Felicie, pak už bohužel toto skvělé řešení zmizelo... 😲
P.S. Zvláštní pochvalu zasluhuje superpraktické dvojité sklápění lavice ve druhé řadě. 😄 :yes: S tím jsme se naposled setkávali u Favoritu a Felicie, pak už bohužel toto skvělé řešení zmizelo... 😲
V dnesnej uzasnej dobe ked idealom je 2 tonove a nevkusne vyzerajuce elektro za 3 melony je taketo sympaticke a este normalne auto doslova sen na kolesach.... a uz teraz buducim majitelom joggera zavidim 😉 :yes:
bude velmi sympatická značka. Praktické a levné vozy, bez hovadin a dokonce s líbivým designem!
...novou Fabii Combi Škodovka nesmí vyrábět, protože by to nebylo "dostatečně rentabilní" (zato vyhozená miliarda za zmařený vývoj asi VW nevadí), ale Dacia to zvládne. A přitom se nejedná jen o Logan s prodlouženým zadkem, ale již od B sloupků o úplně jiné auto. No, aspoň početnější české rodiny s omezeným rozpočtem vědí, na koho se teď obrátit... 😲
Ideálem 2 tunové elektro? Možná tak pro pár vypatlaných elektrofašistů a ani oni si něco takového většinou nekoupí! 😒] :no:
Presne tak, bežne jazdím nad 160. Ale iba niektoré úseky. Dnes som chcel tiež, ale hnali ovce cez cestu a bača až skákal, keď ma videl ako sa z diaľky blížim 😄
Hej, je to proste ústupok čo najnižším výrobným nákladom. Myslím, že u takéhoto auta sa to dá zniesť. Dacia pozitívne prekvapila, mal som obavu, že to bude len ďalší crossover, ale našťastie som sa bál zbytočne. :yes:
Shodný díl se Sanderem. Ale narozdíl od něj chtěli vzadu víc místa, tudíž museli zvednout střechu. Dokker to měl tuším podobně.
Sory, ale kdybys jezdil podle předpisů, tak logicky nemůžeš mít pri předjíždění 160 na tacho.
ta pružina je schválně takto přepnutá a překroucená ? proč není kolmo ke karoserii ? Ptám se z neznalosti tak jestli mi někdo odpoví. Jinak se mi auto opravdu líbí 😊 samozřejmě nutno připlatit metlu ( pastelové barvy má dacia strašné ) a ihned udělat nástřik podvozku a bezproblému vydrží
Koment za milion! Kolikrát jste v ČR jel aspoň těch 160km/h? Co se loudám po dálnici, tak většina "rychlíků" jezdé do 150km/h, průměr je 140 .
Škoda toho 1,5dCi, tohle když se naloží, tak aby člověk na rozjezdy vypínal klimatizaci. Jinak ale :yes:
Ano správně, je to kvůli bezpečnosti!
Výhoda je jezdit s vozejkem, to pak máš třeba auto 90, vozejk 80, dohromady 170...
Výhoda je jezdit s vozejkem, to pak máš třeba auto 90, vozejk 80, dohromady 170...
Ohledně sedaček si iluze nedělám, je to přeci jen cenově dostupné auto, uvidíme kd eto šetření nákladů nákladů se projeví. Třeba překvapí i v tomto směru.
Preco su tie predne okna vpadnute tak neaerodynamicky dovnutra? Ma to sluzit ako nejake integrovane deflektory proti dazdu, ci? (len sa so zaujmom pytam, na inych autach som si taketo konstrukcne riesenie este nevsimol)
To máš pravdu, mohli jít ale klidně o 20kph níže. Tuším, že zatím je potvrzen nejvýkonnější motor 1,0 s 81kw. To u MPV bude tak ke 170kph. 😉
By mě zajímalo, kolik místa je v druhé řadě sedadel, když je sedadlo řidiče nadoraz vzadu...
Nemáte tam ještě reportéra? 😁
Nemáte tam ještě reportéra? 😁
No při předjíždění radši o pár km přidám, než abych zbytečně brzdil ještě ty rychlejší. Mám povinnost uvolnit pruh co nejdříve pokud je za mnou rychlejší auto, tak ho uvolnim
Též má první vnitřní reakce... Volvo... tedy především zadní svítilny a tvar karoserie. To ostatní.... no, holt mám asi předsudky. Nejspíš bych z toho vyházel ty sedačky a používal jako malou dodávku, abych neměl v některých městech problémy s parkováním (což dnes některé i osobní dodávky mívají)
160 se může snadno objevit při předjíždění. Ovšem u silnějších aut, u těch slabších to asi nebude
Uvidíme, jestli to kouzlení nebude třeba znamenat nějaké kompromisy v komfortu sedaček... to byla třeba docela slabina prvního Logana MCV. Ale takhle od počítače se mi Jogger líbí a největší kompromis je asi ten motor (tam je to oproti Lodgy naopak krok zpět).
Tak podle předpisů nejezdí nikdo protože většina je nezná.Já tam udělám 160 jednoduše a to stačí předjíždět pár osobáků na okresce
Tjn. Ale 160 už mi přijde fakt málo. 180, mimo Německo, je takový prijatelny kompromis. Samozřejmě si myslim své o tech omezovacich z důvodu "bezpecnosti".
Oproti Lodgy je to jiný svět, fakt povedené. :yes: