Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

IAA 2021 živě: Dacia Jogger nafocena na denním světle. Třetí řada není jen pro trpaslíky

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 6. 9. 2021 • 20:52
63
39
Zobrazit náhledy (63)
Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger Dacia Jogger

Jednou z nejočekávanějších novinek mnichovského autosalonu je určitě rodinný kombík Dacia Jogger. Už jsem se posadil dovnitř.

Značka Dacia přistoupila k mnichovskému autosalonu IAA 2021 vlastní stylem. Rezignovala na klasický stánek přímo na výstavišti, místo toho si vytvořila vlastní prostor v centru města. Aby ale nebyli ochuzeni ani návštěvníci pavilonu, jeden vůz přistavila alespoň ke vstupu. A věděla proč, o sedmimístný kombík Dacia Jogger byl mezi přihlížejícími obrovský zájem.

Komu se líbí nová generace Dacie Sandero, ten bude sympatizovat i s Joggerem. Příď a interiér jsou do puntíku shodné, Jogger je však protaženější a uvnitř má prostor pro sedm cestujících. Zvenčí však jeho rozměry nepůsobí přehnaně, je to vlastně takový normální sympatický kombík s vyšší světlou výškou (200 milimetrů) a ochrannými plasty. Střechu pak zdobí modulární ližiny, které vám Martin Vaculík představil už na novém Sanderu. Ostatně si je můžete připomenout videem přiloženým níže:

video

Ale zpátky k Joggeru. Se zvědavostí jsem se soukal do třetí řady. A byl jsem mile překvapen. Nečekal jsem, že v autě s délkou necelých 4,6 metru může být zcela vzadu dostatečný prostor i pro 178 cm vysokého dospělého Standu. Před koleny mám ještě pár centimetrů místa, stejně tak nad hlavou. Řekl bych, že lidé do 180 cm tu zvládnou i nějakou tu delší trasu. Pro jedince vyššího vzrůstu už to tak pohodlné nebude. Sympatický je velký nástupní prostor (sedačku ve druhé řadě lze sklopit včetně sedáku), stejně tak potěší držáky na nápoje.

Zavazadlový prostor se vzpřímenou třetí řadou je spíše nouzový. Pokud ale nutně nepotřebujete sedm míst, můžete zadní sedadla sklopit, případně zcela vyjmout. Jedno sedadlo váží pouze deset kilogramů, takže manipulace s ním je jednoduchá. A ptáte se, proč Jogger nedostal masku se zcela novým logem? Dacia má s novou identitou vlastní strategii. Nejprve ji odprezentuje na webu a sociálních sítích, posléze u dealerů a nakonec na samotných autech. Ve druhé polovině roku 2022 dostanou všechny modely značky nový emblém plošně.

Související články

Témata
Avatar - Ada je zase tady
18. 9. 2021 19:19
bez dieselu to nemá smysl
:no:
7. 9. 2021 15:32
Re: Zezadu hezké Volvo...
Tak podle předpisů nejezdí nikdo protože většina je nezná.Já tam udělám 160 jednoduše a to stačí předjíždět pár osobáků na okresce
7. 9. 2021 14:32
Re: vpadnute predne okna?
Hej, je to proste ústupok čo najnižším výrobným nákladom. Myslím, že u takéhoto auta sa to dá zniesť. Dacia pozitívne prekvapila, mal som obavu, že to bude len ďalší crossover, ale našťastie som sa bál zbytočne. :yes:
Avatar - mariov8
7. 9. 2021 12:25
Škoda toho dieselu
Škoda toho 1,5dCi, tohle když se naloží, tak aby člověk na rozjezdy vypínal klimatizaci. Jinak ale :yes:
7. 9. 2021 12:20
Re: Zezadu hezké Volvo...
V Paříži mají 30.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud