První ročník kategorie Dakar Classic vypsané pro historická vozidla nadchnul, a tak se příští rok vrátí ještě v nabitější podobě. Na startu nebude chybět ani legendární Tatra 815 „Puma“.
Puma byla defacto první závodní stroj (do té doby se jezdilo jen více či méně upravenou produkční tatrou, puma byla od základu jiná a stavěná jako závodní náčiní), takže těch úprav tam je mnoho, z těch foto v článku nejde poznat moc, jen je jisté že replika to není, jen si někdo postavil něco v duchu pumy…
Aby to nebylo jako hate - může to být zajímavá stavba a určitě je třeba jim popřát úspěch, jen je zavádějící říkat tomu replika pumy když to evidentně s pumou nemá moc společného.
Ehm, údaje o tomto aute som popravde ani nehľadal, len mi to na pohľad pripadá o dosť kratšie. Lepšie by bolo priame porovnanie s originálnou a tam by sa tá výška viac ukázala.
Původní měla rozvor 4 300 mm, tato má 4 090 mm. Další problém je, že originál měl níže uloženou kabinu a nižší nástavbu. Takže tato replika vypadá prostě, že je hodně krátká.