Elektromobilita
@rohYpnol ty ydiote, to je v tom článku. to neříkám já. a drž hubu. víš, že jsi r-tard. protože kdo jiný by mohl tvrdit, že otáčky nižší být nemusí, každý, kdo v tom někdy jel ví, že dneska už je osmička zařazená snad v 60km rychlosti...
@rohYpnol a zatímco ty máš to svoje trollení natrénovaný tak, abys pravidlama proklouznul😊 psát furt dokola nesmysly přece není nic proti ničemu a cíl je jasný, automatický zvraceč textu opět dosáhne na první místo😊
@Tycoon všichn se pletou a tykůň má pravdu. z nouze /nemá na automat/ činí ctnost /já to tak chci😊 už jsme si ujasnili, že vyšší počet rychlostních stupňů umožňuje snížit spotřebu /proč by jinak Porsche dělalo sedmistupňový manuál/ a už taky víme, že dnešní převodovky mají i o čtyři stupně víc, než tvůj archaický manuál. nemám ti to za zlé, že si hájíš svoje, ale manuál od Ferrari s pěkně vyvedenou kulisou fakt není totéž, jako kvedlačka v Hyundai.
@rohYpnol dmnti co hledají "parytu" budou najednou orodovat za vodíkové auta, které by si mohli koupit, ledaže by se složili jako celé patro v paneláku a potom by to měl každý jeden den v týdnu
@praptak no to už byl skoro argument! a teď ještě napsat které? a jak je možné, že automobilky ustupují od manuálu protože jim automat umožňuje lépe plnit emisní normy? selský rozum zapojíme a musíme to nějak dát😊
@Tycoon a to je důkaz tvého tvrzení, a že v kombinaci už to pravda není, to najednou nevadí😊
cs.wikipedia.org/…C3%BD_d%C5%AFkaz
cs.wikipedia.org/…C3%BD_d%C5%AFkaz
@Tycoon ty osle, škocna má sedmistupňový automat nejvíc, ZF má osm a devět a Ford už desetikvalty!!!!!! a právě ty stupně navíc šetří palivo!!!!!!
@Tycoon a reaguj tam kde máš a nevotravuj ostatní se svojima mindrákama... akorát se shazuješ. jestli je teda ještě kam😊 protože nejdřív si připlácet za sportovní snížený podvozek a potom říkat, že jezdit rychle ani neumíš, že jezdíš na spotřebu... to už je na termín k Choholouškovi😊
@rohYpnol příspěvek napsán, úkol splněn, v hlavě pořád nas.ráno, všehno při starém
jako stroj jako stroj piš piš piš
jako stroj jako stroj piš piš piš
@rohYpnol no vidíš to ty pipinko, a kdybys sledoval diskusi celou dobu, tak bys věděl, že jsem nikdy netvrdil, že neexistují výjimky. že to jen tykůň dokola blábolí o tom, jak manuál je vždycky úspornější.
@rohYpnol napsal jsi, že by vývoj mohl jít jinam, což v diskusi pod článkem o vodíkových autech nedává mnoho prostoru k domýšlení si😊
Rozhodne nejlidnatější stát Indie.
V Indii vyrábí každá značka BEV, vodíkáče ani jedna.
V Indii vyrábí každá značka BEV, vodíkáče ani jedna.
@rohYpnol tak už zbývá jen vyřešit záhadu, proč jsi myslel vlastně něco úplně jiného a napsal jsi to pod článek o vodíkových autech😊
@rohYpnol No vida, Ibalgin opět u klávesnice, ban sem, ban tam, jako by mu to předepisoval neurolog. 🤡
www.auto.cz/diskuse/97502/1#…
www.auto.cz/diskuse/97502/1#…
@KANKUNEN
Man ký a spol. by nesouhlasili. To prý platilo jen u zastaralých manuálních převodovek. Pokud má moderní automatickou převodovku s alespoň osmi stupni, tak prý dokáže žrát při jízdě do kopce ještě méně než z kopce.
Man ký a spol. by nesouhlasili. To prý platilo jen u zastaralých manuálních převodovek. Pokud má moderní automatickou převodovku s alespoň osmi stupni, tak prý dokáže žrát při jízdě do kopce ještě méně než z kopce.
@rohYpnol kde jsem psal, že jsi to psal?????? pomůžu ti, nikde. já tě vůbec neberu vážně, proč bych plýtval energií?
a prej kolega? no já nevím, jestli to není pro tycoona moc velká lichotka, že jste kolegové největší lopata a von😊
a prej kolega? no já nevím, jestli to není pro tycoona moc velká lichotka, že jste kolegové největší lopata a von😊
@rohYpnol takže po řadě😒br />
Tycoon
"Nižší spotřeba, jednodušší údržba, vyšší spolehlivost, řidičský pocit z ovládání auta. Proto volím manuál.
Ale nerozmlouvám nikomu opačnou volbu."
pak jsem napsal😒br />
"že to jen tykůň dokola blábolí o tom, jak manuál je vždycky úspornější."
vidíš tam někde zmíňku o sobě? ne? protože tam není. ty jsi žumpa, dno, tam já se nepohybuju.
kdo lže? podívej se do zrcadla, mrtko.
Tycoon
"Nižší spotřeba, jednodušší údržba, vyšší spolehlivost, řidičský pocit z ovládání auta. Proto volím manuál.
Ale nerozmlouvám nikomu opačnou volbu."
pak jsem napsal😒br />
"že to jen tykůň dokola blábolí o tom, jak manuál je vždycky úspornější."
vidíš tam někde zmíňku o sobě? ne? protože tam není. ty jsi žumpa, dno, tam já se nepohybuju.
kdo lže? podívej se do zrcadla, mrtko.
@Tycoon tady jsou data z roku 2018😒br />
media.ford.com/…Tech_Spec_EU.pdf
tam má ještě manuál se stejným motorem o tři desetiny horší spotřebu, ale v roce 2025 už to neplatí a obrátily se role😊 ale celkově, tenhle způsob argumentace je totálně zhovadilý a když ti ukážu padesát dalších automobilů, které mají podle tabulek nižší spotřebu, tak to uznáš? ne, budeš furt dokola mlít to svoje a já to mám vcelku u ***, protože jsem už dávno napsal, že už dávno neplatí, že má automat vyšší spotřebu, to jenom ty jak nemocný osel furt dokola blábolíš...
media.ford.com/…Tech_Spec_EU.pdf
tam má ještě manuál se stejným motorem o tři desetiny horší spotřebu, ale v roce 2025 už to neplatí a obrátily se role😊 ale celkově, tenhle způsob argumentace je totálně zhovadilý a když ti ukážu padesát dalších automobilů, které mají podle tabulek nižší spotřebu, tak to uznáš? ne, budeš furt dokola mlít to svoje a já to mám vcelku u ***, protože jsem už dávno napsal, že už dávno neplatí, že má automat vyšší spotřebu, to jenom ty jak nemocný osel furt dokola blábolíš...
@Man Ký
Znovu využiju odkazu, který si zde nedávno sdílel.
www.skoda-storyboard.com/…te-smysl-manual/
Škodovka jasně píše "zkušený testovací řidič, který řadí přesně tak, jak převodovka a motor ideálně potřebují" dosáhne nižší spotřeby s manuálem, zatímco "v každodenní praxi řidiči řazení obvykle nevěnují takovou pozornost a spotřeba roste". Se skromností mně vlastní si myslím, že své auto znám lépe než testovací řidič a dosáhnu nižší spotřeby než on.
BTW Škodovka dávala do svých modelů Greenline zaměřených na nízkou spotřebu snížený podvozek.
www.skoda-storyboard.com/cs/su_gl_001/
Co takhle si doplnit technické znalosti?
Znovu využiju odkazu, který si zde nedávno sdílel.
www.skoda-storyboard.com/…te-smysl-manual/
Škodovka jasně píše "zkušený testovací řidič, který řadí přesně tak, jak převodovka a motor ideálně potřebují" dosáhne nižší spotřeby s manuálem, zatímco "v každodenní praxi řidiči řazení obvykle nevěnují takovou pozornost a spotřeba roste". Se skromností mně vlastní si myslím, že své auto znám lépe než testovací řidič a dosáhnu nižší spotřeby než on.
BTW Škodovka dávala do svých modelů Greenline zaměřených na nízkou spotřebu snížený podvozek.
www.skoda-storyboard.com/cs/su_gl_001/
Co takhle si doplnit technické znalosti?
@Tycoon do roku 2024 platily tabulky, kde měl Mustang GT s manuálem nižší spotřebu, nějakých 6 let, takže jestli teď rok platí, že je spotřeba vyšší, tak mám pravdu 6 let a ty jenom teď, takže moje pravda je lepší😊
@Tycoon zajisté jsi si všimnul, že ze lhaní tady obviňuje Rohypnol mě /a světě div se, úplně mimo mísu/.
pár jednoduchých otázek: když byly automaty čtyřstupňové a manuály pěti a šestistupňové, byly úspornější automatické převodovky? ne, na tom se asi shodneme.
když jsme měli pětistupňový manuál a přidali jsme šestku a Porsche i sedmičku, projevilo se to nižší spotřebou?
bude osmistupňový automat mít nižší spotřebu, než čtyřstupňový? a čím je to způsobeno?
dva automobily se stejným motorem mají rozdílné převodovky, jedno má pětistupňovou a druhé sedmistupňovou manuální. při ustálené rychlosti bude jedno točit o 700 otáček víc. které auto má nižší spotřebu?
souvisí otáčky se spotřebou?
pár jednoduchých otázek: když byly automaty čtyřstupňové a manuály pěti a šestistupňové, byly úspornější automatické převodovky? ne, na tom se asi shodneme.
když jsme měli pětistupňový manuál a přidali jsme šestku a Porsche i sedmičku, projevilo se to nižší spotřebou?
bude osmistupňový automat mít nižší spotřebu, než čtyřstupňový? a čím je to způsobeno?
dva automobily se stejným motorem mají rozdílné převodovky, jedno má pětistupňovou a druhé sedmistupňovou manuální. při ustálené rychlosti bude jedno točit o 700 otáček víc. které auto má nižší spotřebu?
souvisí otáčky se spotřebou?
@rohYpnol tys vůbec nepochopil, co tím chtěl říct. prostě jsi jenom něco plácnul, zase jsi za dbila a nic se nezměnilo... kousek níž ti to vysvětluje Gil, protože má s dbilama větší trpělivost😊
@rohYpnol Si mementem diskusní prázdnoty 🤣🤣🤣 Zapamatuj si to, multinicku a diskuzní roztápěči.
@rohYpnol omlouvám se ti za to, že tě otec do 17 let análně zneužíval. měl jsem s tím něco udělat. teď už je pozdě, když už se ti to líbí😊
@Man Ký
Takže zaprvé, kolega napsal jen co volí on sám. Nenapsal nic z toho co mu podsouváš.
A teď ke mně. Znovu - kde jsem napsal že manuální převodovka MÁ VŽDY nižší spotřebu? Uveď kde jsem to napsal. A omluv se v každém případě, nyní za hrubé porušování diskusních pravidel, opakované!!!
Tak šup, čekám na omluvu.
Takže zaprvé, kolega napsal jen co volí on sám. Nenapsal nic z toho co mu podsouváš.
A teď ke mně. Znovu - kde jsem napsal že manuální převodovka MÁ VŽDY nižší spotřebu? Uveď kde jsem to napsal. A omluv se v každém případě, nyní za hrubé porušování diskusních pravidel, opakované!!!
Tak šup, čekám na omluvu.
@Man Ký
Je mi tě už skoro líto, jak se pořád snažíš hlavou prorazit zeď.
Kombinovaná spotřeba Ford Mustang GT Fastback 5.0L Ti-VCT V8
6st manuál 12,0 L/100 km
10st automat 12,2 L/100 km
Je mi tě už skoro líto, jak se pořád snažíš hlavou prorazit zeď.
Kombinovaná spotřeba Ford Mustang GT Fastback 5.0L Ti-VCT V8
6st manuál 12,0 L/100 km
10st automat 12,2 L/100 km
Za současných podmínek - ekonomických, politických, klimatických a technických - je výroba zeleného vodíku v ČR nerentabilní.
2023 - www.seznamzpravy.cz/…ktrolyzer-238931
2025 - www.seznamzpravy.cz/…is-prisne-278806
2025 - www.energie21.cz/…leny-vodik-v-cr/
2024 - www.faktaoklimatu.cz/…24-reserse-vodik
K té honbě za nižšími emisemi skleníkových plynů o 1 % oproti EV nabíjených také zelenou elektřinou v tom zmíněném dvacetiletém životním cyklu.
2023 - www.seznamzpravy.cz/…ktrolyzer-238931
2025 - www.seznamzpravy.cz/…is-prisne-278806
2025 - www.energie21.cz/…leny-vodik-v-cr/
2024 - www.faktaoklimatu.cz/…24-reserse-vodik
K té honbě za nižšími emisemi skleníkových plynů o 1 % oproti EV nabíjených také zelenou elektřinou v tom zmíněném dvacetiletém životním cyklu.
@Man Ký
Opakování je matkou moudrosti. Takže znova. Fordův desetistupňový automat má na dálnici o půl litru vyšší spotřebu než šestistupňový manuál. To není můj výmysl, to udává Ford ve specifikaci Mustangu.
www.ford.de/…Mustang_MY25.pdf
Opakování je matkou moudrosti. Takže znova. Fordův desetistupňový automat má na dálnici o půl litru vyšší spotřebu než šestistupňový manuál. To není můj výmysl, to udává Ford ve specifikaci Mustangu.
www.ford.de/…Mustang_MY25.pdf
@Man Ký Píšete zpravidla, ale existuje mnoho aut, kde spotřeba při stejném motoru je s automatem vyšší.
@Man Ký
Nejsi redaktor časopisu nebo webu o autech a ani nemáš technické vzdělání, takže ti těžko můžu vyčítat, že se mýlíš, nebo že neumíš využít nižších třecích ztrát manuální převodovky k dosažení nižší spotřeby (a nemusíš se stydět, tímto patříš mezi většinu dnešních řidičů). Ano, po přečtení Kankunenova příspěvku jsem neodolal si do tebe znovu rýpnout, snad se nezlobíš.
Horší je to s panem Valáškem, který je redaktorem a udělá si veřejně takovou ostudu před těmi, co tématu hlouběji rozumí.
Nejsi redaktor časopisu nebo webu o autech a ani nemáš technické vzdělání, takže ti těžko můžu vyčítat, že se mýlíš, nebo že neumíš využít nižších třecích ztrát manuální převodovky k dosažení nižší spotřeby (a nemusíš se stydět, tímto patříš mezi většinu dnešních řidičů). Ano, po přečtení Kankunenova příspěvku jsem neodolal si do tebe znovu rýpnout, snad se nezlobíš.
Horší je to s panem Valáškem, který je redaktorem a udělá si veřejně takovou ostudu před těmi, co tématu hlouběji rozumí.
@Man Ký
Ale já ti nerozmlouvám tvou volbu. Říkal si v té minulé diskuzi, že jezdíš po městě a nechce se ti neustále šlapat na spojku a řadit. S tím argumentem jsem vyjádřil souhlas.
Krom toho jsem taky v té minulé diskuzi psal, že u některých výkonných aut může být moderní automat opravdu úspornější než manuál i ve WLTP cyklu (tzn. v rukách řidiče, který umí optimálně řadit). A našel si, že jedno z takových aut je BMW M3. Ano, souhlasím, že v tomto případě to tak je.
Tak si nech od cesty nadávky a obviňování ze lží.
Ale já ti nerozmlouvám tvou volbu. Říkal si v té minulé diskuzi, že jezdíš po městě a nechce se ti neustále šlapat na spojku a řadit. S tím argumentem jsem vyjádřil souhlas.
Krom toho jsem taky v té minulé diskuzi psal, že u některých výkonných aut může být moderní automat opravdu úspornější než manuál i ve WLTP cyklu (tzn. v rukách řidiče, který umí optimálně řadit). A našel si, že jedno z takových aut je BMW M3. Ano, souhlasím, že v tomto případě to tak je.
Tak si nech od cesty nadávky a obviňování ze lží.
@praptak
Nepíše to opička, ale autor článku. A v tom má pravdu. Zpravidla to tak bude. Ale rozhodně to neplatí obecně a vždy. 9st. automat asi opravdu bude mít nižší spotřebu jak 5st. manuál. Jenže 7st.automat vs. 6st. manuál už tohle platit vůbec nemusí. Stejně tak je rozdíl 6st. HDM, 6st. DSG a planetová převodovka....
Mimochodem, bezestupňové CVT je krásnou ukázkou toho, jak nekonečno množství převodů neznamená nižší spotřebu jak 10st. automat 🤣🤣🤣
Nepíše to opička, ale autor článku. A v tom má pravdu. Zpravidla to tak bude. Ale rozhodně to neplatí obecně a vždy. 9st. automat asi opravdu bude mít nižší spotřebu jak 5st. manuál. Jenže 7st.automat vs. 6st. manuál už tohle platit vůbec nemusí. Stejně tak je rozdíl 6st. HDM, 6st. DSG a planetová převodovka....
Mimochodem, bezestupňové CVT je krásnou ukázkou toho, jak nekonečno množství převodů neznamená nižší spotřebu jak 10st. automat 🤣🤣🤣
@Man Ký
Neznamená. Je to další nesmysl co říkáš. Vždy záleží na zpřevodování a ve 130 kmh otáčky nižší být vůbec nemusí. A často ani nebývají.
Neznamená. Je to další nesmysl co říkáš. Vždy záleží na zpřevodování a ve 130 kmh otáčky nižší být vůbec nemusí. A často ani nebývají.
@rohYpnol doufej. ale na tvojí idyocii se tím nic nezmění. a já si budu muset změnit nick, což bude jenom dobře, protože chudák Roman Horký je tady vtažen do konfliktu s hnojometem😊
@Man Ký
Netuším, nebyl jsem v kiosku PNS už několik desítek let.
A pokud to přežilo i bez mojí přítomnosti, tak klobouk dolů 👍
Netuším, nebyl jsem v kiosku PNS už několik desítek let.
A pokud to přežilo i bez mojí přítomnosti, tak klobouk dolů 👍
@Man Ký
Myslel jsem přesně to co jsem napsal. Smolík. Že tobě se věci v hlavě zamotávají neni moje vina 🤣🤣🤣 s tím fakt nepomůžu 🤣🤣🤣
Myslel jsem přesně to co jsem napsal. Smolík. Že tobě se věci v hlavě zamotávají neni moje vina 🤣🤣🤣 s tím fakt nepomůžu 🤣🤣🤣
@Man Ký
Aha, kde tvrdím já nebo kolega že manuální převodovka je VŽDY úspornější?!?
Uveď odkaz nebo se omluv za své lži 😎
Usnadnim ti to
Napsal jsem naopak
"...A v tom má pravdu. Zpravidla to tak bude. Ale rozhodně to neplatí obecně a vždy..."
Takže opět tady jen velmi trapně lžeš 🤣🤣🤣
Smolík hujere.
Aha, kde tvrdím já nebo kolega že manuální převodovka je VŽDY úspornější?!?
Uveď odkaz nebo se omluv za své lži 😎
Usnadnim ti to
Napsal jsem naopak
"...A v tom má pravdu. Zpravidla to tak bude. Ale rozhodně to neplatí obecně a vždy..."
Takže opět tady jen velmi trapně lžeš 🤣🤣🤣
Smolík hujere.
@Lempl Klaun
Já věděl že nic z vlastní hlavy nedáš.
Je tady olizuješ podrážky diskusním kapacitám 🤣🤣🤣
Já věděl že nic z vlastní hlavy nedáš.
Je tady olizuješ podrážky diskusním kapacitám 🤣🤣🤣
@Man Ký
když by jiná trchnologie (TŘEBA I TEN VODÍK) mohla být mnohem lepší...
Všechno bylo napsáno. Jen bys musel chápat psaný text.
když by jiná trchnologie (TŘEBA I TEN VODÍK) mohla být mnohem lepší...
Všechno bylo napsáno. Jen bys musel chápat psaný text.
@Lempl Klaun
Když někdo nedodržuje pravidla diskuse a není to jen "úlet"... Viď... třeba jako multinick Lempl Klaun=Max Headroom=Marques de Sade 🤣🤣🤣
Když někdo nedodržuje pravidla diskuse a není to jen "úlet"... Viď... třeba jako multinick Lempl Klaun=Max Headroom=Marques de Sade 🤣🤣🤣
No, a je to tady.
EU nařizuje elektromobilitu, zatímco technoligický vývoj by klidně mohl jít úplně jinam...
A než tu hujeři vytáhnou blábol že požadavek EU je přece 0g CO2, tak rovnou tuhle otázku od počátku odpovídám, že EU tlačí BEV nejen přímo, ale i nepřímo dalšími legislativními kroky, jako dotace na elektrické dobíjecí stanice, povinnost budovat elektrické dobíjecí stanice atd. A samotným termínem 2035, který předurčuje, ze nic než BEV v dané době nemá smysl vyvíjet právěpro časovost... I když by jiná trchnologie (třeba i ten vodík) mohla být mnohem lepší...
2045 přijde EU s tím, jak jsou elektromobily neekologické a bude je zakazovat stejně jako dnes diesel... Naštěstí toto se už asi neodehraje, protože EU se dříve rozloží.
EU nařizuje elektromobilitu, zatímco technoligický vývoj by klidně mohl jít úplně jinam...
A než tu hujeři vytáhnou blábol že požadavek EU je přece 0g CO2, tak rovnou tuhle otázku od počátku odpovídám, že EU tlačí BEV nejen přímo, ale i nepřímo dalšími legislativními kroky, jako dotace na elektrické dobíjecí stanice, povinnost budovat elektrické dobíjecí stanice atd. A samotným termínem 2035, který předurčuje, ze nic než BEV v dané době nemá smysl vyvíjet právěpro časovost... I když by jiná trchnologie (třeba i ten vodík) mohla být mnohem lepší...
2045 přijde EU s tím, jak jsou elektromobily neekologické a bude je zakazovat stejně jako dnes diesel... Naštěstí toto se už asi neodehraje, protože EU se dříve rozloží.
Na moderní převodovky jsou kladeny stejné nároky na efektivitu jako na cokoliv dalšího v dnešních vozech a automatické převodovky tak mají zpravidla nižší spotřebu než ty manuální. Důvodem je vyšší počet rychlostí, a tedy možnost efektivněji pracovat s otáčkami motoru. Přidaná rychlost či dvě znamená také nižší otáčky na dálnici.
www.tipcars.com/…ovky-202024.html
ale uniká mi souvislost s tématem, prostě jenom rozdýcháváš další flejmíček, což je tvoje obvyklá zábava, tak to přihlouplíci prostě mají...