Srovnávací testy
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG – Dvě cesty k úsporné jízdě
35 komentářů
Preco uz v prehlade na hlavnej stranke neuvadzate, ze ide o plateny obsah ? Ani po otvoreni clanku, treba zascrolovat aby clovek videl, ze si to nechce precitat.
Clickbajt za kazdu cenu, skoda ...
Clickbajt za kazdu cenu, skoda ...
Design obou aut docela ujde. Bohužel Renault nemá motor. Tohle je parodie, do velkého SUV patří DIESEL ‼️ Takže 2.0 TDI je jasná volba. Interiér obou aut je katastrofa. Tlačítka nikde,jen velké televize 🫣 Hlavně děs je to řazení ala Trabant pod volantem 👎 to fakt nechci a vždy zvolím normální auto s klasickým řazením na tunelu. Ať manuál nebo automatem. Tohle řešení pod volantem nesnáším. A ceny jsou už úplně mimo!!
@Jaros 00071
jj kupuj Dáciu, pre teba uz ziadne nove auto nebude 😒
jj kupuj Dáciu, pre teba uz ziadne nove auto nebude 😒
@Jaros 00071 od kdy jsou tohle velká SUV? Vždyť espace má na délku nějakých 4,7m. To má skoro Octavia a je to kompakt. Velká SUV mají 5m, i když mimo evropu to jsou vlastně pořád jen středně velká ( mid-size ) SUV. To je první věc. Druhá věc, diesel už je dávno překonanej. Spolehlivostí i spotřebou. To nebude jezdit tak spolehlivě jako HSD, nebude to mít tak nízké náklady na servis a taktéž to nebude v takto středně malém/velkém autě jezdit za 4,5l nafty. To je adekvátní 5l benzinu, což rav4 zvládá z přehledem a 5,5l jezdí násobně větší highlander.
A ceny jsou úplně v pohodě. Nevidím na nich nic mimo.
A ceny jsou úplně v pohodě. Nevidím na nich nic mimo.
Ani jedna cesta má k dokonalosti hodne daleko. Ale asi o něco menší zlo vzhledem k motoru bude ten vydobytek z Vlkohradu.
Akorat ten hybrid je jeden velký technický problém, to jsi trochu zapomněl napsat 😆
Pepa z horni dolní je Vaculík 😆
www.auto.cz/…ina-oleje-157013
Tvl to je jak napsat že ja mám 3.0 tdi tak ten 2.0 tdi je vpohodě... nepočítám teď že z určitého úhlu je zrovna tohle pravda 🤣🤣🤣
Hodně krát jsi viděl Oktávky odtahovat? Opravdu? Když je něčeho hodně, tak asi bude i hodně poruch i když relativně může mit výbornou spolehlivost, že...
Ujel jsem pár set km.... no právě. Kdyby jsi s tím najel 100 tis. km, tak pak můžeš mit tyhle argumenty že jsi s tom neco najel.
A Vaculíka neberu jako mantru. Ale v tomhle případě jestli něco hezky popsal, tak to je naprosto nesmyslné fungování celého hybridu a příšernou složitost.
Takže i kdyby byl Renault hodně šikovný, tak to má všechny předpoklady pro to aby to dlouhodobě nefungovalo.
Slovo údajně je klíčové. Je to JPP. Motor složitý, nemá předpoklady pro bezproblémový život delší než záruka.
Ano, je mnohem lepší 2,5 atmosféra nepřímovstřik v hybridu než 1.2 turbo stříkačka 3hrnek s DPF v hybridu.
Ne. Vaculík jasně popsal jak to celé funguje na draka. Takže ono to nefunguje. A je to složité.
Zatímco TDI je jednoduchost a spolehlivost sama.
Ano, když vybereš s rozumem. A jednoduchost už dnes neni nikde. Ale pořád je tdi míň složité jak tenhle hybrid.