Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: CENA FABIE 2

neregistrovaný "sterys"
27. 2. 2007 15:58
CENA FABIE 2
Tak dnes jsem se dočetl,že zatím neoficiální cena FABIE 2 bude začínat na 250 000 kč. Myslím že je to cena přiměřená,ani nízká ani vysoká,zkrátka dobrá. Upřímně jsem čekal trochu vyšší takže fajn. Co vy na to? ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
27. 2. 2007 21:04
Re: CENA FABIE 2
Já si také myslim, že je to přiměřená cena (ABS, 4x bag, 5 dveří). Jak tady na auto.cz bylo hlasování, tak jsem dával 270 tis., takže mile překvapen...
27. 2. 2007 21:07
Bez nadpisu
Já dával 249900Kč,myslel jsem si hned že bude nějaké to "Easy" >:D

Otázka je,co proti classicu postrádá??? :?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
27. 2. 2007 21:09
Bez nadpisu
Musím se pochválit, hlasoval jsem pro 250 tisíc. :-! Bohužel se splnilo i čeho jsem se obával, vyjma 4 bagů je výbava neobyčejně chudá, jestli jsem to správně pochopil, ve verzi classic nedisponují schránky ani zavíráním. Spíš jsem čekal nárůst základní výbavy v duchu konkurence, v základu aspoň centrální zamykání a el. stahování oken vpředu, dejme tomu co dříve nabízela akční výbava classic plus.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
27. 2. 2007 21:39
Re: Re:
Čekal jsem, že v duchu konkurence Škodovka zatlačí na cenu, nebo přinejmenším zaboduje s výbavou. Cena sama o sobě není až tak špatná, ale devalvuje to rozsah výbavy a to, že je asi veřejným tajemstvím, že kvalita šla o dost dolů. Hřebíčkem do rakve je pak podle mýho názoru dnes naprosto nevídaná nedělená lavice vzadu. :'-(

Takle zůstala Fabia v půli cesty mezi lidovýma vozítkama typu Loganu a Thálky, na kerý ale nemá cenou (při zohlednění rozměrů a výbavy) a ostatníma zahraničníma konkurentama své třídy, kerý ju zase převálcujou výbavou.

Čekám, že verze Junior bude, v duchu zadku Roomstera, celá z plastu. >:D
27. 2. 2007 21:47
Bez nadpisu
Já jsem s chudou výbavou víceméně počítal,podle mě ale měli dát radši dva airbagy a centrál než 4vaky 8-s

Cena není špatná,hlavně ambiente za 279900kč je o 8000 levnější než současná 8-s Ještě jsem zvědavý na ceny elegance :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
27. 2. 2007 21:51
Bez nadpisu
Jak chtějí dělat verzi junior, když už pomalu neni, co z classicu očesat? 2 bagy, plastové nárazníky, nebo snad v dnešní době bez posilovače? :roll:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ferin"
27. 2. 2007 22:00
Re: Re:
Cena není špatná,hlavně ambiente za 279900kč je o 8000 levnější než současná

No bodejť by ne, když je to auto menší. >:D

PS: Já jsem z toho článku úpln nepochopil (bylo to tam ňák divně napsaný), estli 4 vaky budou už ve Fabii Fabii, nebo až ve Fabii Classic?
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 12:46
Re: Re:
cože, oni z F2 chtěj dělat Junior prosím? To ale bude raketa, když to očešou, to bude zrychlení....

Akorát že Logan tím pádem bude přímo "luxury car" >:D >:D >:D

Ještě v rámci úspor pro země třetího světa a pro české seniory se chystá Senior, v obvyklých inovacích koncernu přijde zmodernizovaný motor z Golfa 2 včetně podvozku, dyt se tenkrát osvědčil, tak co na tom měnit, dále karbidové lampy, loukotová kola a stěrače na ruční ovládání páčkou.......

Ve speciální verzi China Edition dozadu šlapátka na lepší akceleraci v kopcích :o))))))))))))))

Verze Africa edition s přídavným chlazením, čítající dva ventilátory na ruční pohon "system toč a drž hubu nebo...."....

Verze Omsk Edition s přídavným topením "Kaborky system" s komínkem vyvedeným v zadním rohu střechu a pneu z Kirovského závodu.

Verze Klokan edition pro potřeby australských domorodců nebude v nabídce, neb dle údajů výrobce bude ve všech verzích velká díra v palubce, takže i klokani si přijdou na své.
27. 2. 2007 21:59
Bez nadpisu
posilovač podle mne zařve až při tom junioru,tohle bude něco jako nyní fabia Easy 8-s

Očesal bych ty dva vaky a pár blbostí

U junioru to budou 13'' kola,bez posilovače,a dalších blbostí(maličkostí,ale většinou užitečných :-( viz. víka u schránek před spolujezdcem)
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 22:03
Bez nadpisu
No bodejť by ne, když je to auto menší

Auto menší neni,jesti myslíš šířku,to je způsobeno nikoliv velikostí vnitřního prostoru,ale křivkou,která se táhne po boku auta,tak mi to řek prodejce :-)

PS:podle mě budou 4vaky až v klasiku :-(

A v junioru třeba jenom jeden :'-(
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 22:03
Bez nadpisu
Zase 2x :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
27. 2. 2007 22:08
Bez nadpisu
No právě, posilovač. Ten už má dneska každé levné holátko... :'-(

a na závěr pakárna pro Tommyho: viz se píše bez tečky, je to relikt staročeského tvaru slovesa vidět (vizu), respektive jeho rozkazovací způsob. Tedy žádná zkratka. TO bylo ale extrémně na okraj. >:D;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 22:12
Bez nadpisu
pardón,nějak jsem zapomněl,nikdy ji tam jinak nepíšu,přísahám :*):*) >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AutoExpert"
27. 2. 2007 22:19
Bez nadpisu
Hlavně že mě bude poučovat >:D >:D >:D

BTW:myslím že ceny jsou celkem fajn,čekal jsem takové od začátku vzhledem k provedeným úsporám 8-s

Ale pokud bude chtít škoda vážně dosáhnout alespoň úspěchu předchůdce,měli by tam nějakou výbavu dát :roll:

Stejně si myslím že takto očesané verze budou jen pro český trh :(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
27. 2. 2007 22:22
Re: Re:
S tím viz by úplně správně mělo být "vizte", pač "viz" je rozkazovací způsob jednotného čísla. ;-)
27. 2. 2007 22:26
Bez nadpisu
tak to jsem nikdy tak nečetl a ani neuváděl třeba ve výroční zprávě :shock:

ToA:já tě poučuju??Jen se snažím poradit do života :)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
27. 2. 2007 22:29
Re: Re:
Hoši, hoši, kdo se ve vás má vyznat?!? Než si jeden všimne, že A není E, tak uteče večer. ;-)

Jinak dobře je sice vizte, ale viz ho už zcela přebilo. :P
27. 2. 2007 22:30
Bez nadpisu
Já tu byl první >:D

Já jsem originál >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
27. 2. 2007 22:38
Re: Re:
A co provedem s padělkem? Taky "Made in China"?? :P
neregistrovaný "AutoExpert"
27. 2. 2007 22:39
Bez nadpisu
To by se vám líbílo,žádné takové,sem se rozhodl zůstat >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
27. 2. 2007 22:40
Bez nadpisu
@Ferin Vidíš, já myslel, že vizu bylo nesklonné... >:D

@Tommy sry já si to nemohl odpustit ;-):D
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 22:42
Bez nadpisu
Tak jsem zase jednou za blbce >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
27. 2. 2007 22:43
Bez nadpisu
Jinak bych to neviděl jako něco tragického, v Čechách se to prodá, a v zahraničí stejně základ nikdo nekupuje (ať už motory či výbavu).
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 22:44
Bez nadpisu
souhlasím :-)

V tom Německu se vážně špatně hledá HTP :-( nebo classic
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "winsblack1"
27. 2. 2007 22:46
Bez nadpisu
Pánové jste vedle jak ta jedle už se mi z toho jednání škodovky dělá zle. Oni za takovou cenu vypustí do světa takovou nicku bez ničeho.V čem tedy tkví kouzlo? V průběhu 5 let se bude tato socka EDITION doplnovat akčními pakety s čudlíkem chromovaným na řadící páku a různými bebechy aby škoda zase oživila nabídku. Když to daj hned vybavené jak si konkurence schopnost žádá bude to auto nudné už za 2 roky . Zdá se mi , že fabka těží jen z renomé škodovky a tuzemské značky.
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 22:48
Bez nadpisu
ať těží nebo netěží,smiř se s tím,že je to domácí značka,já jí taky dal přednost před zahrniční už popáté :*)

Ale to bych neudělal,kdybych se nespoléhal na kvalitu škodovky,kterou musíš uznat ať chceš nebo ne ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
27. 2. 2007 22:54
Re: Re:
Stejně by mě zajímalo, jestli je ona "kvalita" Škody jen mýtus, kerýmu prostě českej národ chce věřit, nebo je na tom něco skutečnosti. Žádný statistiky nedávají rozhřešení a už sem přišel do styku s povícero lidma, kerý Škodovka vypekla.

Prostě k domácí značce bývá asi člověk tolerantnější a odpustí ji jak vyšší cenu, tak případný nedostatky.
neregistrovaný "m4lcolm"
27. 2. 2007 22:51
Bez nadpisu
Tommy, také jsem se spoléhal... A víš, čím teď jezdím. ;-) PS máš SZ.
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 22:59
Bez nadpisu
Co já vím,tak škoda patří k velmi solidnímu nadprůměru,prý je dokonce lepší než Vw,ale nikomu to nevnucuju :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ferin"
27. 2. 2007 23:18
Re: Re:
Prý. ;-)
neregistrovaný "one-z"
27. 2. 2007 23:27
Re: Re:
:o tady se člověk dozví věcí, viz, vizte... >:D >:D >:D

Jám myslim, že Škoda kvalitní je, ale protože jich tady jezdí hromada, tak i těch nepodařených kusů je samozřejmě více a rozšíří se to daleko rychleji, než když jednou za pět let člověk slyší něco třeba na Kiu, kterých jezdí daleko méně...

A vyšší cena je nastavena z důvodu velmi dobrého prodeje...
27. 2. 2007 23:22
Bez nadpisu
Už jen třeba podle toho TUV škoda dopadla lépe než Vw ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 23:29
Bez nadpisu
Jasně,ale to už se taky kdysi probíralo :)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ferin"
27. 2. 2007 23:33
Re: Re:
No, bohužel, s autama je to asi jako s babama. Nikdo je nijak objektivně změřit nemůže, fšecko to sou tady jen naše dohady. Tak každýmu přeju, ať je přesvědčenej, že právě to jeho auto je nejlepčí, pač tak to má být. Aspoň to znamená, že ho příliš nezlobí. Tož dobrú noc, chlapi!
neregistrovaný "one-z"
28. 2. 2007 08:03
Re: Re:
Ferin: to máš pravdu, k čemu někomu jsou tabulky spolehlivosti, když zrovna jemu model, které je vyhrál se se.e... :?
neregistrovaný "m4lcolm"
28. 2. 2007 08:13
Bez nadpisu
:lol: >:D >:D Tak tak, one-z.
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2007 13:27
Bez nadpisu
Už bych aji řek,že to stačilo ;-)

Vykašli se na to,mysli si svoje a je to :roll:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 2. 2007 13:53
Re: Re:
Nemáš smysl pro humor..... To je špatná vlastnost.
28. 2. 2007 14:29
Bez nadpisu
Smysl pro humor mám,ale tohle stále dokola omývaný téma mi už vtipný nepřipadá >:-[]

Pořád jen napadáš fabii,zkus to třeba taky na grande fóru,jj?? ;-)

Třeba v posledním čísle SM hodnotili polo s puntem classic(bazar),motor HTP se 40kw naprosto v nižších rychlostech překonal punto s 1.2/44kw :shock: a ve vyšších se mu vyrovnal 8-s

Tak proč porád tvrdíš že HTP je na nic a že nejede??? :-(

To samé s výbavou,nestačí ti základní,máš X prvků doplatkových.

Myslím že v základu fabia zas až tak nepokulhává :roll:

Ale pokud to bylo myšleno jen jako humor,tak to bylo dobrý ;-)

Já jen,protože tě už znám,tak vím,že to myslíš vážně,ale když někdo něco řekne,tak se oháníš humorem >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
28. 2. 2007 19:09
Re: Re:
Já bych řekl že Barriho už také znám, ale je pravda, že někdy taky nevim jestli si dělá srandu nebo ne. Ale tohle je taky dobrý >:D , teď poslední dobou se u Barriho příspěvků docela směju a ani mi nevadí, že si dělá srandu z fabie...
28. 2. 2007 19:24
Bez nadpisu
Mě to taky nevadí,jen myslím že už toho bylo docela dost :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "winsblack1"
28. 2. 2007 19:26
Bez nadpisu
To ALL: Sory, ale názory Tommyho Engela nepovažuji za průkazné kvůli jeho citové náklonosti k značce Škoda >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
28. 2. 2007 19:29
Bez nadpisu
Co se čertíš Tommy, dělá si srandu, a dobrou. Rozesmál i moji ženu... >:D:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
28. 2. 2007 19:49
Re: Re:
Na druhou stranu, my rejpeme do Barriho, že ta jeho "amerika" hrozně žere... :)
neregistrovaný "R.Barrichello"
1. 3. 2007 09:19
Re:
aspoň někoho sem rozesmál.

To: m4lcolm - vyřid ženě pozdrav a že sem rád že se jí to líbilo....

Tommy je trochu nerudný, já ho chápu....Ale musíš že naučit to brát s lehkostí.

One-z: můj úsporný japonský motor Mitsubishi přeci nemůže mít vysokou spotřebu, neb japonci sou přeci nejlepší ne >:D >:D:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
1. 3. 2007 13:51
Bez nadpisu
Mě taky... >:D >:D Vyřídím. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
1. 3. 2007 18:55
Re: Re:
Barri: nejlepší možná jo, ale přesto si v tvém autě něco veme... >:D Ale za pohodlí se holt platí :?
1. 3. 2007 19:03
Bez nadpisu
m4lcolm - napr. základný Logan nemá posilňovač riadenia.

Myslím, že tá cena je celkom dobrá. Auto by malo zostať na rovnakej hmotnosti, priestorovo to je trochu lepšie (aj kufor), pribudle výbava, pravdepodobne aj celý skelet bude pevnejší, motory o chlp výkonnejšie, tak to vnímam celkom pozitívne. Kto chce centrál, môže si oň povedať alebo vybrať vyššiu výbavu. To mi pripadá fér.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
1. 3. 2007 20:11
Bez nadpisu
Barri - aj mne sa to pacilo. Este by som pridal nejaku tu latino verziu bez tapacirungu a s co najmenej interierovymi prvkami, aby sa dali co najlepsie a hlavne najrychlejsie vyuzit vsetky dutiny :-)

Ano, TommyE je presne ten pripad, pre ktory sa v statistikach najlepsi a najhorsi vysledok vylucuje z dalsieho pocitania :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
2. 3. 2007 09:53
Re: Bez nadpisu
No vidíš, na to sem zapoměl.....

Verze na slivovici pro Jižní ameriku :D
1. 3. 2007 20:30
Bez nadpisu
Myslím že při svých zkušenostech s vedením firemního aut.parku si už nějaké to hodnocení auta dovolit můžu 8-s

Jinak když to čtu pořád dokola,tak mi to už vtipné nepřijde,navíc podobně to už psali i v diskuzi ve článku o FII :roll:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "winsblack1"
1. 3. 2007 21:07
Bez nadpisu
DobrýOmlouvám se zdali sem to krapet přehnal. Ale já už fakt nemohu z těch jejich nabídek... živím se nyní ikdyž krátce prodejem ND na osobní vozidlo a setkávám se převážnou část dne s Mechaniky kteří jen potvrdili mou domněnku , že poseldní dobra škodovka byla felicia... Rozumějme jednoduchjosti cena ND a celkové dostupnosti. Nepočítal sem luxus který poskytuje oktavka nebo Fabka v porovnání se staršími modely. Pokud zrovna tyto novotiny jezdí 8)
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2007 21:40
Bez nadpisu
No,poslední lidová škodovka opravdu byla felicia,pamatuju si na ty ceny při opravě,nádhera >:D

S tou oktávkou je to drobek horší,ale co se tak dívám,tak na fabku vyjde ještě dost dílů levněji než na konkurenty :-)

Ale zdaleka to již není felicie :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
2. 3. 2007 09:55
Re: Bez nadpisu
Ono ono u koncernu VW byl jediným lidovým automobilem Brouk. Možná ještě Golf 1-kové řady (mimochdem dodnes vyráběný v Jižní Africe)....
neregistrovaný "R.Barrichello"
2. 3. 2007 09:52
One-z
Dneska se platí za všechno, tak proč si nepřiplatit za kus pohodlí. Záda máme přeci jen jedny.... :D
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 09:57
Bez nadpisu
a teď se podrž,on má přístrojovku z naší Fábie!!!!!! :shock: a už byl 16x modernizovanej >:D

Až tam pojedeš,tak si můžeš říct,tady je něco českýho >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R.Barrichello"
2. 3. 2007 10:02
Re: Bez nadpisu
Tedy to se pochlapili. Do jedničkovýho Golfa palubku z FAbie. Hm. Nemáš fotku celýho toho interiéru? Jestli dali jen palubku nebo i komplet předělávka. Aby to totiž nebylo jak když se dávala palubka do TAZu 1,9D a 1,5 benzín a výplně dvěří s kličkama byly původní, 30 let staré >:D

Pšst na voko, ale totálně šílená.....
2. 3. 2007 17:57
Bez nadpisu
Tady jsou stránky VW South Africa a toho Golfa:

[odkaz]

Je to docela sado-maso >:D ,kdoví možná je ta palubka původem z toho Golfa a naopak do Fabie ji jenom připasovali ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
2. 3. 2007 18:35
Re: Re:
PP: neurážej naší fabinku :-) ale ten volant vypadá teda hrozně >:D
2. 3. 2007 19:16
Bez nadpisu
one-z: naopak to byla lichotka >:-[]
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 19:27
Bez nadpisu
To teda čumím :shock:

Jsem věděl,že existuje,ale nikdy jsem ho neviděl >:D

Ale zase tak špatně nevypadá,mohli tomu dát masku škody a byla z toho nová fábia :D

Kolik to stojí???To by byl konečně nástupce felicie >:D
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 19:39
Bez nadpisu
pokud dobře počítám,tak cena nejlevnější verze 1.4 je cca 200tKč.
Rozbalit vlákno
0
2. 3. 2007 19:44
Bez nadpisu
Tak to je teda dost :shock:

Za to mám rok starou fabku,která bude asi podstatně modernější :?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
2. 3. 2007 19:47
Re: Re:
To mi přijde taky docela dost... :o
2. 3. 2007 19:49
Bez nadpisu
Ale je to Vw,platíš za značku >:D

Jinak ten volant je myslím z předchozí generace pola :)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
2. 3. 2007 20:00
Re: Re:
JJ asi za značku >:D Ale je to pořád Golf I, který je poskládaný snad ze všeho co kdy vyráběl VW >:D
2. 3. 2007 20:40
Bez nadpisu
jestli se vám ten Golf zdá příliš zastaralý,tak tady je "skoro" novinka:

[odkaz]

doporučuji zhlédnout Golfa a zvláště pak vynikající MPV ;-) Kombi
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "one-z"
2. 3. 2007 21:52
Re: Re:
To Kombi je fakt dobrý >:D Se divim, co dokážou všechno v roce 2007 prodávat...
neregistrovaný "R.Barrichello"
5. 3. 2007 09:21
Re: Re:
Jo v Brazílii dělaj ještě ten hipísáckej mikrobus, o tom vim :D
neregistrovaný "AutoExpert"
3. 3. 2007 12:34
Bez nadpisu
Takový pěkný nový veterán >:D
Rozbalit vlákno
1
3. 3. 2007 19:01
Re: Re:
winsblack - tak pozdrav mechanika a odkáž mu, že ľudia v tých autách obvykle častejšie jazdia, než sa v nich práve vŕtajú. Tak obetujú jednoduchosť a radšej budú mať nehrdzavejúcu karosériu, lepšie jazdné vlastnosti, vyššiu bezpečnosť, silnejší motor a bohatšiu výbavu. Felicia nebola zlá, ale mala doať negatív.
neregistrovaný "R.Barrichello"
5. 3. 2007 09:21
golf 1
Ty výplně dveří nejsou na foto moc vidět (asi radši), ale vypadá to na metodu TAZ. :D
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57