Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: hlasitosť 1,2 htp 47kw

neregistrovaný "majko1"
27. 2. 2007 19:04
hlasitosť 1,2 htp 47kw
Má tu niekto namerané hodnoty hlučnosti (v decibeloch samo) vo fabii 1,2 47kw na voľnobehu, pri 60km/h, 100km/h a pod? Napr. v porovnaní s konkurenciou? ďakujem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kupi"
3. 3. 2007 23:27
Bez nadpisu
nevim presny hodnoty ale muzu ti rict ze i zahraty se to na volnobeh klepe (800 otacek) ale jakmile kapku slapnes na plyn (1000 otacek) vsechno prestane a je to pomerne tichy (v porovnani s naftou), jo taky me zarazilo ze kdyz si koupis zakladni verzi bez krytu motoru a bez odhlucneni kapoty (a zaroven tepelny izolace) tak pri desti se ti bude z kapoty kourit, dneska me to vydesilo taxem hned otevrel predni kapotu abych se podival na motor ale ten byl v poradku a salalo z nej teplo a kour se skutecne line jen z kapoty
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
3. 3. 2007 23:37
Bez nadpisu
V porovnání se čtyválci je hlučnější, a to ne zrovna hezkým způsobem - je to jao řídit šicí stroj... >:D >:D Ale že bych to měřil? :?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "one-z"
3. 3. 2007 23:42
Bez nadpisu
kupi: tak to je dobrý, aby tě potom někdo neupozorňoval, že vaříš... >:D

Jinak ten šicí stroj dělá hlavně ta vyvažovací hřídel, která je nejvíc slyšet zvenku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
3. 3. 2007 23:46
Bez nadpisu
...i zevnitř. Ale když budeš držet motor pořád nad 3 tisíce otáček, neuslyšíš ji skoro vůbec. Jen se rozluč s výrobcem udávanou spotřebou. >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "one-z"
4. 3. 2007 00:02
Re: Re:
m4lcolm: jasně i uvnitř je to dobře slyšet, ale řekl bych, že je to daleko více patrné zvenku. Ale určitě se shodneme, že je to slyšet všude :)
neregistrovaný "NiceOne"
4. 3. 2007 20:29
Re: Re:
...i zevnitř. Ale když budeš držet motor pořád nad 3 tisíce otáček, neuslyšíš ji skoro vůbec. Jen se rozluč s výrobcem udávanou spotřebou. Laughing

S tim si dovolim nesouhlasit. Spotreba je velice dobra. Nad 3000 to musis drzet skoro porad, protoze 1. jsou to normalni provozni otacky. 2. prevodovka ti nizsi otacky nedovoli. 3000 to toci na 5.tku pri ZHRUBA 100km/h....coz je takova obvykla cestovni rychlost, pokud nejses zrovna na dalnici.

A na spotrebu to urcite nema velky vliv. Jezdim dost svizne a dlouhodobej prumer 5,5l. A napriklad dnes jsme jeli na hory 2 x 115km. 4 osoby, 4 pary lyzi v nosici na strese, kterej spotrebe rozhodne neprospiva. Jel jsem v ramci rychlostnich limitu co to slo, protoze jsem spechal. Spotreba tam, docela do kopce od nas z jihomoravskeho kraje do Orlickych hor, 6,7 l/100km. Cesta zpet 5,8l/100km. ...myslim ze na ten naklad docela dobre.
Avatar - Sprint
3. 3. 2007 23:46
Bez nadpisu
Já myslím, že hlučnost bude na stejné úrovni, ne-li nižší než je v dané třídě aut obvyklé. Zvuk motoru je specifický, má vyšší tón.

Je potřeba pojmy hlučnost a zvuk rozlišovat.

Mnoho lidí tyto pojmy zaměňuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
3. 3. 2007 23:50
Bez nadpisu
Peete, ve srovnání s PD traktorem určitě, ale jinak mi to nepřišlo - co jsem řídil malé benzinové čtyřválce. V dolním spektru otáček (do 3 tis.) je HTP hlučnější, pak se to vyrovnává.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 3. 2007 00:08
Bez nadpisu
To určitě. Dá se na to zvyknout, ale nějakou dobu to trvá - já to přestal vnímat cca po 1500 najetých km s HTP. Ale ruku na srdce, na tichý čtyřválec se zvyká snáz. ;-):D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "majko1"
4. 3. 2007 05:00
Bez nadpisu
Neviem o čom všetci pišete...myslim ten hluk htp. Buď mate halušky alebo ste v tom nikdy nesedeli... Ved ja ho na volnobehu vobec nepočujem a to nie som sám, tak ako može byť 4-valec ešte tichší??? možno tak pre môjho psa... Ja som chcel hlavne tie čisla a porovnania.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 3. 2007 10:17
Bez nadpisu
Ha ha klasika, člověk si troufne na HTP něco zakritizovat a hned v tom nikdy neseděl... >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sranki
4. 3. 2007 10:23
Hlučnosť 1.4 16v 59kW
V techničáku sú uvedené vonkajšie hlučnosti pri 3750ot/min

u stojaceho 78dB(A)

za jazdy 73dB(A)

Kto má 1.2HTP nech hodí sem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "killer"
4. 3. 2007 10:44
Bez nadpisu
Merili jsme hluk na Skoda Octavia RS 2.0TFSI a pri 1750 ot/min cca 64dB ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sranki
4. 3. 2007 11:16
Re: Re:
Prosim, uveď hodnoty merania podľa normy, ktoré máš v techničáku. Ináč sú tie tvoje hausnumerá pri vymyslených ot. k ničomu. ;-)
neregistrovaný "sterys"
4. 3. 2007 11:04
HTP hlučnost
Tak já mám 1.2 HTP 6v a mám takovéhle zkušenosti. Při vonoběhu znatelné vibrace,ale není to zas tak hrozné protože výrobce zvedl otáčky volnoběhu na cca 880 ot. Co se týče jízdy, tak záleží na zatížení motoru. Při jízdě po rovině ,bez akcelerace je motor velice tichý a příjemný, pokud ovšem jedete do kopce navíc se zatížením,tak o sobě motor dává vědět. Jinak celkový zvuk. projev je zcela jiný než čtyřválce,ale jak zde bylo napsáno dá se na to rychle zvyknout a některým lidem se dokonce může líbit-třeba mně ;-) je to takový kočkopes, něco mezi benzinem a dieslem. Co mně vadí nejvíce a očekávám, že se na to výrobce soustředí v nové FABII jsou ty vibrace na volnoběhu, zvláště za studena- jinak dobrý
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kupi"
4. 3. 2007 11:24
Bez nadpisu
ono se to teda skutecne klepe ale ne tak jako nafta , ja sem zvyklej jezdit v 1,9TDI takze sem to ani nezaregistroval ale pak sem se podival na potah na sedacce a byl jak osika ale jak rikam pri jizde je to klidy a tichy (ale hlucnejsi nez treba benzin ve felicii), co se tyce vykonu tak si myslim ze do mesta je dostatecnej
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "majko1"
4. 3. 2007 16:03
Bez nadpisu
ee ja sa pýtam na čísla a vy mi tu dristáte o nejakom "klepání" ten motor vlastním a nič mi neklepe, dajte si tie autá opraviť....a že je to hlučnejšie než felda.... chlape mal som feldu 10 rokov 1.3mpi a ver mi že to sa ani nedá porovnávať, to je nebe a dudy, tak prosím ťa navštív svojho obvodného lekára nech ťi dá lístok na ušné...a to myslím vážne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 3. 2007 16:24
Bez nadpisu
Chlape, jestli si se tu chtěl dočíst, že máš nejtišší a nejkultivovanější motor ve své třídě, měls to napsat předem, třeba by lidi nepsali pravdu... >:D >:D Ty asi moc srovnání nemáš, viď? Ten motor je na benzín nekultivovaný, za studena hodně, po zahřátí méně, ale stále vibruje. Dokonce i proti Feldě, taky jsem ji kdysi měl. A na ušním už jsem byl a mám papír, že mám výjimečně kvalitní sluch. To není vtip. :-! Takže mám doporučení: sedni si do nějakého moderního auta od konkurence Škody a poslouchej. Ale ať to není Polo HTP. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sranki
4. 3. 2007 16:32
Re: Re:
Predpokladám, že keď ste všetci taký odborníci na HTP tak ich aj vlastníte. Potom naozaj nevidím problém zobrať do ruky technický preukaz a opísať hodnoty hlučnosti do tohoto fóra.

Potom sa to tu len zvrhne na dojmy a pocity starej Blažkovej, ktorá počula prdnúť koňa v maštali.
neregistrovaný "majko1"
4. 3. 2007 16:39
Bez nadpisu
mame v rodine nissan note 1, 4, vw polo htp, feldu ma moj syn, ja mam fabiu htp, takže ta moja fabča je uplne rovnako tichá a rovnako hlučná ako tie ostatné /okrem feldy samo/ a ten note je dokonca hlučnejší.Chcem poznať čísla lebo to odomna chce kolega z práce, ja nepotrebujem od inych "počuť" aky je ten motor , ked ho vlastním, pýtal som sa len na tie čisla prebohaaaaaaaaaaaaaa..... číslaaaaaaaaaaaa a nie že to klepe a pod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 3. 2007 16:43
Bez nadpisu
Já Ti nepomůžu, Fabie se na nové auto dost sr.la a šla z domu. Možná jsem ji pouze vyměnil za auto s opravdu tichým motorem... >:D

PS neříkal jsem neporovnávat s Polem htp? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sterys"
4. 3. 2007 18:40
hlučnost htp-vnější
Chcete čísla, tak tady jsou - 1.2 htp 40 kw, vnější hlučnost při 3570 ot. na stojícím je 71 db, při jízdě 73db.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
4. 3. 2007 19:20
Bez nadpisu
Takovou blbost, že Felicie je tišší než Fabie HTP jsem dlouho neslyšel. :!:

Ve Felicii je slyšet motor daleko více, konkrétně rozvody.

Doufám, že někde zjistím hodnoty hlučnosti vnitřní.
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2007 20:09
Bez nadpisu
Fabie HTP je daleko tižší než felicia 1.3MPi,já když jsem přesedl z felicie,tak jsem motor sotva slyšel >:D

A proti felicii má lepší zvuk,když se vytáčí :-)

Ale co to je proti FSI >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 3. 2007 20:55
Bez nadpisu
Nad 3000 normální provozní otáčky? Převodovka nižší nedovolí? Od kdy? Dovolí, ale budeš brzda. U Fabie to tak bohužel je, protože právě tolik točí dvanáctiventil v 90 kmh, takže jakákoliv mimoměstská jízda znamená při mém tempu cca 3,5 tis. otáček, na dálnici 4,5 tisíce (105/135 kmh). Spotřeba jde prudce nahoru a úroveň hluku také není nejnižší. Já jsem se pod 7 litrů moc často nedostal. Teď mám silnější auto a jezdím paradoxně za méně.

@Tommy

To si teď lebedíš, když máš auto, které vytočené i jede ;-):D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NiceOne"
4. 3. 2007 21:13
Re: Re:
Ja opravdu nevidim v 3000 otackach zadnej problem. Je pravda ze moje 6v toci min nez 12v ale takovej rozdil to snad nebude.

7 litru mam pri 130km/h na dalnici. Asi jsi to mel rozbity. Pri plynule jizde 100km/tacho 3000ot mam spotrebu pod 5 l. Bohuzel tento rezim nelze bezne praktikovat, protoze se porad musi brzdit a predjizdet nejake nakladaky,...atd.
4. 3. 2007 21:12
Bez nadpisu
:lol:

Jede to parádně 8)
Rozbalit vlákno
0
4. 3. 2007 21:17
Bez nadpisu
Já měl průměrnou spotřebu 6,2l :-)

Měl jsem 6V

Jel jsem po dálnici asi 250km,jednu jízdu s plynem na podlaze,to znamenalo spotřebu 8,1l,druhou předpisově 130 a pak byla spotřeba 7,1l ;-)

Jinak potvrzuji že při snaze o ekonomickou jízdu se dalo jet pod šest,při 90 se spotřeba ustálila na hodnotě kolem 4,6l :P
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 3. 2007 21:21
Bez nadpisu
@Tommy

Vítej do klubu! Vyhoď někam další dojmy, po týdnu už jistě nějaké máš. :-!

@NiceOne

Jenom po dálnici nejezdím stovkou, ale v rámci limitů, za 7 i víc. A zbytek po městě, tak co čekat. Rozbité jsem to opravdu, ale oprvdu neměl. A bez urážky, za 5 ve stovce mi to jelo jenom z kopce. :roll: Taky jsem se dostal na 6 (i pod), ale je to dost sobecké vůči ostatním na silnici.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NiceOne"
5. 3. 2007 08:07
Re: Re:
A bez urážky, za 5 ve stovce mi to jelo jenom z kopce. Rolling Eyes Taky jsem se dostal na 6 (i pod), ale je to dost sobecké vůči ostatním na silnici.

Kecy, to vykladej tem, ktere ktere kazde rano predjizdim. Co je prosimte na 100km/h na okresce sobeckeho??? Z krizovatek se odklizim tak rychle jak to jen jde.
neregistrovaný "m4lcolm"
4. 3. 2007 21:24
Bez nadpisu
@Tommy

za 7,1 to odpovídá. Teď se na to i v Německu ne a ne dostat.. 8)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
5. 3. 2007 09:02
Bez nadpisu
3000 otáček = 90 kmh = na silnici první třídy brzda.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NiceOne"
5. 3. 2007 15:19
Re: Re:
3000 otáček = 90 kmh = na silnici první třídy brzda.

Brzda? Tak proc porad musim brzdit za pomalejsima autama? Nekde se stala chyba.
neregistrovaný "m4lcolm"
5. 3. 2007 17:13
Bez nadpisu
Potkáváš ještě větší brzdy.. Vem si frekventované silnice první třídy, třeba z Prahy na Budějovice nebo Karlovy Vary, jedeš cca 110 a pořád to ostatním není dost, přestože to u F 1,2 12V točí skoro 3700 otáček...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondrej1"
5. 3. 2007 18:56
Re: Re:
No mě to točí 2900ot/min při 90km/h.100km/h jedu na 3100ot/min.
neregistrovaný "one-z"
5. 3. 2007 19:02
Re: Re:
m4lcolm: s tou silnicí do Budějek jsi to vystihnl přesně, kolem 110-120 se tam jezdí a samozřejmě se najde ještě hodně lidí co jedou rychleji... :-)

Ale jinak mě hodně překvapuje, že jsi se nemohl dostat pod 7 litrů :-O Na delších tratích, i když se nejede pomalu, ta spotřeba klesá v poho pod 7, ale mluvím o silnicích I. třídy.
neregistrovaný "majko1"
5. 3. 2007 20:20
Bez nadpisu
Dnes bol kolega z prace objednať fabiu,rozhodoval sa medzi 1,2 htp 47 a 1,4 55, predajca mu poradil tu 1.2 47, vraj je lepšia do mesta a pod.Taktiež sa ho kolega opytal na životnosť motora, či sa tie valce neopotrebuju skor a on mu povedal že nie , že tie 3 valce maju pevnejši skelet , či obal alebo čo tym myslel než 1.4. Neviem či to kolega spravne pochopil alebo je to nezmysel....mne to pripada ako blbosť kedže je ten motor o 5kg ľachší. Neviete o tom niečo?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
5. 3. 2007 20:46
Re: Re:
By mě opravdu zajímalo, proč všichni prodejci doporučují HTP... 8-s

Ale zase na druhou stranu se tak stává z motoru 16V/74 rarita >:D

Jinak nevim co je na tom pravdy (pevnější skelet :-) ), ale životnost bude asi hodně podobná, možná trochu ve prospěch 1.4, nejvíc bude záležet, jak bude motor zatěžovaný (vysoké a nízké otáčky, hmotnost, kterou bude muset tahat atd.)
6. 3. 2007 06:39
Bez nadpisu
Já jsem se rozhod,že zkusím životnost HTP,zatím mám 148000km a ani jeden problém :-)

Jinak nám taky prodejce doporučoval HTP,že je na příměstský provoz vhodnější >:D
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2007 06:39
Bez nadpisu
Asi jich maj moc,koncern je nechce,tak se je snaží prodat >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sranki
6. 3. 2007 07:19
Bez nadpisu
Predajci maju na sklade kopu 1.2 Classic a kedze konci vyroba, tak ju ponukaju kazdemu. Este sa obcas objavi Combi 1.4 Classic ale ak chce niekto Ambiente alebo Elegance s 1.4 tak si pekne pocka kym sa vyrobi. Ja som cakal 7 tyzdnov.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
6. 3. 2007 16:25
Bez nadpisu
@Ondrej

Měl jsem Fabii předfaceliftovou s kratšími převody.

One-z a Tommy

Už jsem to tu jednou psal, známý je prodejce u Škody a taky všem doporučuje HTP, přestože v soukromí tvrdí, že je to příšernej motor. Ale je jich hodně vyrobených i skladem a prodat se musí... >:D

A k té budějovické: jel jsem ji několikrát fabií 12V (sedan) a pak jednou 74kw, a spotřebu jsem měl při stejném tempu o půl litru nižší! O mnohem lepší dynamice při předjíždění ani nemluvě, prostě jsem to nemusel tolik trápit. Tehdy jsem ještě jezdíval stylem včera bylo pozdě... :D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
6. 3. 2007 20:29
Re: Bez nadpisu
neregistrovaný "majko1"
6. 3. 2007 17:03
Bez nadpisu
ibaže kolega si ho objednaval a nedostane ho zo skladu...nevyšlo ti to...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
6. 3. 2007 17:06
Bez nadpisu
Co mi mělo vyjít? >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "majko1"
6. 3. 2007 17:09
Bez nadpisu
predajca mu jasne povedal, že htp 47kw je lepšie do mesta než ta 1,4 a kolega tak ako ja chodieva hlavne po meste.To iste nam hovorili v dalšich 2 autorizovanych predajniach, neviem prečo by mali všetci klamať.Zaroven povedal, že ak by chcel využivať viac dialnice tak nech si vyberie tu 1,4 a nepovedal ani o jednom , že je horši alebo lepši...a bol veľmi uprimny...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
6. 3. 2007 17:11
Bez nadpisu
Presnost PP je velmi zavisla od jednotky motoroveho manazmentu a sposobu, akym tu spotrebu pocita. Niektore dokazu merat presne (Megane), niektore konstantne nepresne (C5 ubera 4 deci zo skutocnosti, fakt neviem, ako to robi) a niektore variabilne nepresne (Fabia MPI bola tym nepresnejsia cim mensia spotreba bola, samozrejme vzdy "v prospech" optimistickejsich udajov). Okrem toho ani auta rovnakeho typu ako napr. Fabia, ale s roznymi motormi nemusia tieto chyby vykazovat rovnako - HTP ma iny manazment ako 1.4 16V a asi aj od uplne ineho vyrobcu a ako pocitaju tieto dva exemplare spotrebu sa nikdy nedozvieme. Takze porovnavat tieto dva udaje moze byt znacne nepresne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
6. 3. 2007 17:16
Bez nadpisu
TO měl kamarád docela štěstí, já jsem zase ve třech prodejnách poslouchal, jak je HTP skvělé, žech neřekl, že to není čtrnáctistovka a že ta je zbytečná, táhne skvěle odpodu a bla bla bla... Jmenovat nebudu, všechny jsou v Praze.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "majko1"
6. 3. 2007 17:30
Bez nadpisu
a k tym diaľniciam...povedzme si, že na Slovensku ich veľa nieje...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
6. 3. 2007 17:34
Bez nadpisu
Ale jsou dobré, co jsem je okusil. A tempo výstavby není podle mých informací zlé.. Tak ať je rychle až do Popradu! >:D Ta 1,4 je na dálnice mnohem lepší, ale pokud s tím nebude jezdit za město, bude 1,2 stačit.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mkovesi"
6. 3. 2007 17:48
Re: 1.2 HTP
Zdravim,

ja som jazdielaval na sluzobnej Fabii 1.2HTP, priemerna spotreba vychadzala okolo 6l, bola dobre zabehana a na ten motor prekvapivo ziva - hovoril to kazdy kto s nou jazdil. Bol som s nou spokojny, ale zial nemalo ABS ani Airbag......

Teraz jazdievam na sluzobne cesty 1.4 Merivou.... ma ABS, Airbagy, klimu,..... zatial sa len zabehava.....
neregistrovaný "NiceOne"
6. 3. 2007 19:51
Re: 1.2 HTP
ja som jazdielaval na sluzobnej Fabii 1.2HTP, priemerna spotreba vychadzala okolo 6l, bola dobre zabehana a na ten motor prekvapivo ziva - hovoril to kazdy kto s nou jazdil. Bol som s nou spokojny, ale zial nemalo ABS ani Airbag......

Kazda Fabia ma alespon 1 airgag.

EDIT: airBag samozrejme, airgag ma jenom Roomster. :D
neregistrovaný "majko1"
6. 3. 2007 17:59
Bez nadpisu
ináč chcel by som odklad. schránku pod predné sedadlo, neviete niekto ako sa to tam vkladá? alebo šrubuje? treba vybrať sedadlo?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NiceOne"
6. 3. 2007 19:49
Re: Re:
ináč chcel by som odklad. schránku pod predné sedadlo, neviete niekto ako sa to tam vkladá? alebo šrubuje? treba vybrať sedadlo?

jj, sedadlo musi ven, pak uz je to jednoduche, drzi to na par sroubkach.
neregistrovaný "one-z"
6. 3. 2007 20:36
Bez nadpisu
m4lcolm: K spotřebě (do Budějovic - jede se do dolíku), 1.2/47 combi měla mamka spotřebu 5.2, 1.4/74 combi jsme měli myslim 5.3, rychlost asi kolem 120 km/h, nějaké to předjíždění, spotřeba dle PP a bylo to loni někdy v létě... Takže mě docela překvapuje jakou jsi měl nenažranou haťapku >:D , možná opravdu nebyla úplně v pořádku... :?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "NiceOne"
6. 3. 2007 20:38
Re: Re:
Aspon nekdo potvrzuje moje poznatky :)
neregistrovaný "paulz"
6. 3. 2007 20:49
Re: Re:
m4lcolm: K spotřebě (do Budějovic - jede se do dolíku), 1.2/47 combi měla mamka spotřebu 5.2, 1.4/74 combi jsme měli myslim 5.3, rychlost asi kolem 120 km/h, nějaké to předjíždění, spotřeba dle PP a bylo to loni někdy v létě... Takže mě docela překvapuje jakou jsi měl nenažranou haťapku Very Happy , možná opravdu nebyla úplně v pořádku... Confused

Na okreskách kolem 7 při rychlosti kolem 110km/h jsou pouze dvě možnosti:špatné HTP nebo řidič.Jezdím po okreskách poměrně rychle 105-110 km/h ,ale spotřebu 7 jsem s 1.2 47 nedokázal nikdy.A to i v čtyřech lidech a na zimních pneu.Samozřejmě dálnice je něco jiného.
Avatar - Sprint
6. 3. 2007 21:11
Bez nadpisu
HTP jsem měl taky, a když nebyl velký provoz, nebyl problém s kombíkem + 2 lidi a zavazadla udělat průměrnou rychlost 90km/h při spotřebě 5,2l/100km. :-!

Kto tomu rozumí, ví, že průměr 90km/h na silnicích bez dálnic nejde udělat jen tak. Znamená to mimo obce rychlost kolem120km/h..........

7litrů jsem měl jen v létě na D1, plný auto, rychlost pořád 140km/h
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
6. 3. 2007 22:02
Bez nadpisu
HTP jsem měl taky, a když nebyl velký provoz, nebyl problém s kombíkem + 2 lidi a zavazadla udělat průměrnou rychlost 90km/h při spotřebě 5,2l/100km

To je co? Spotreba posadky v litroch vodky na 100km? Bez urazky, ale trochu sudnosti by nezaskodilo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kesk"
7. 3. 2007 02:30
Bez nadpisu
tv: je vidiet, ze si s htp nemal ziadnu skusenost. fuckt pri jazde na spotrebu sa da ist do 5 litrov, preto peetovi verim ze mal pri priem. 90kmh 5,2. da sa to... len netreba ist brzda plyn a motor sa ti odvdaci spotrebou.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "NiceOne"
7. 3. 2007 07:26
Re: Re:
Prumer 90km/h je uz na takovou spotrebu fakt docela hodne. Leda ze by to bylo na nejakem delsim rovinatem useku.

Co se me podarilo dosahnout tak 4.9 pri 74km/h prumer, ale byl tam prujezd nekolika obcemi, kde jsem musel jet cca 60tacho, a rek bych ze sem musel jet mimo docela rychle abych tu ztratu na prumeru dohnal.

Nejnizsi spotrebu jsem mel 4.7 pri 69/kmh prumer.
neregistrovaný "paulz"
7. 3. 2007 09:39
Re: Re:
No spotřeba 5.2 na průměr 90km/h je skutečně s říše snů.Jinak,ale co jezdím skoro plně naložený Brno-Uh.Brod tak při průměru kolem 90km/h mám spotřebu 6-6.1,ale to je velice pěkná silnice a jezdím v noci za malého provozu.

Co se týče hluku 1.2 12 vers.1.4 55 s osobních skušeností při ustálené rychlosti je to prakticky zrovnatelné,při zrychlování je 1.4 55 podstatně tišší.Ono ještě záleží která 1.2 HTP-např.odhlučnění motoru je rozdílné-levnějším typům chybí např.pod kapotou filc což má určitý vliv na hlučnost.
neregistrovaný "m4lcolm"
7. 3. 2007 17:51
Bez nadpisu
@one-z

ee HTP byly v pořádku, prostě dostával kotel úměrně plnému naložení, nízkému výkonu a svižnému tempu. Hlavně to naložení udělá hodně. S prázným autem jsem se při klidné jízdě kolem devadesátky taky dostal něco pod 6 litrů, ale při 120 a s občasným předjížděním za 5,2? Promiň, ale nevěřím. Nemáš něco s palubním počítačem? ;-)

@paulz

řidič také není špatný, teď jezdí na zimních s 95k 1,4 kolem 6,5 litrů na 100 km, a je to jen město a dálnice. 8)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
7. 3. 2007 18:34
Bez nadpisu
Jestli mi nevěříte, že jde s HTP 12V jet průměrnou rychlostí 90km/h za 5,2litru, je to jen váš problém. Uvedl jsem to pouze pro zajímavost a nikomu to nevnucuju.

Zúčastnil jsem se s tímto motorem i rally "economy-run" při průměrné rychlosti 72km/h a spotřebě 4.1l/100km. Úředně ověřeno. PP ukazoval 3.8l/100km, takže o 0.3l míň.

Zdaleka jsem nebyl nejlepší, ale ani nejhorší. Jel jsem úplně v pohodě a žádný extrémy jako třeba vypínání motoru a ventilátoru jsem nepoužíval.

Našel jsem i nějaký fotky PP s docela zajímavou spotřebou:

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Bylo to myslím při jedné běžné jízdě do a z práce + něco k tomu.

Cesta vede přes město i obce.

Chce to jen mít cit na pedál. Styl brzda-plyn umí každý..........
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "paulz"
7. 3. 2007 20:27
Re: Re:
No na prázdné silnici bez vesnic taky dokážu při průměru 90 km/h pod 5.5 litru.Ale v reálněm provoze kde samozřejmě počítám vesnice,předjíždění a pod.se toho prostě nedá dosáhnout.
neregistrovaný "m4lcolm"
7. 3. 2007 20:37
Bez nadpisu
Závody plachetnic bych do toho netahal, loni jsem to bohužel potkal naživo - s normálním provozem to nemá nic společného stejně jako pořádání těchto závodů v neděli odpoledne na silnicích první třídy nemá nic splečného se zdravým rozumem... :roll:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
7. 3. 2007 20:47
Bez nadpisu
Já jezdím jinak taky uolně normálně. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 6.5l a teď s TDI 5.2. A rozhodně nejsem brzda provozu (spíš naopak ;-) )

Uvedl jsem to jen pro ZAJÍMAVOST a v reakci na předchozí články.

Economy run je fajn si vyzkoušet i když s normální jízdou to moc společnýho nemá. Ale proč to nezkusit, že.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
7. 3. 2007 21:11
Bez nadpisu
Proč to nezkusit, že? Když jede člověk v neděli odpoledne z chaty a silnice je 20 km před MB plná plachetnic... Ta dlouhodobá spotřeba 6,5 l sedne. ;-) Já taky ujel 50 km rychlostí kolem 90 kmh pod 5 litrů skoro stokoňovým benzínem, v neděli ve 2 ráno. :-! >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
7. 3. 2007 22:18
Re: Re:
m4lcolm: tak možná to rozbitý je... 8-s:-) Ale, jak jsem psal, do Budějovic je to do dolíku a rychlost okolo 120 km/h znamená, že z kopce se to rozjede třeba více, do kopce méně... Ale z Budějovic je to o nějaké ty decky více ;-) Takže asi tak.
neregistrovaný "m4lcolm"
7. 3. 2007 22:29
Bez nadpisu
Mě to vždycky srazí to dlouhé klesání na neutrál ve směru na Prahu, víš jistě které. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
7. 3. 2007 22:48
Re: Re:
No sice nevim :-) (nebo že by si myslel "votičák"???), ale jak píšeš, na neutrál se nechá urazit dost km... Jinak tuhle trasu tam jezdíme do šesti snad vždycky. A asi před měsícem jsme do čb, popojíždění po městě a zpět hodně rychlým tempem (jsem řekl tátovi, ať mi ukáže jak nám to jede... :-) ) zvládli dle PP za 6.9 litru. Asi 110 km :?
neregistrovaný "m4lcolm"
7. 3. 2007 22:55
Bez nadpisu
Mimochodem, dnes jsem provětral Fabii 1,4 74 kw, jede pořád pěkně, ale odspoda slabší, musel jsem podřazovat tam, kde ve Stilu ne... :-( Když jsem to před rokem porovnával s Fiatem se syrovým, nezajetým motorem, tak to takový rozdíl nebyl. :roll:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
7. 3. 2007 23:00
Re: Re:
A není to třeba tím, že je převodovka kratší než u fabky (kromě šestky samozřejmě :-) ) :?: Jinak určitě souhlas, že se najdou lepší motory než tento ve fabce...
neregistrovaný "m4lcolm"
7. 3. 2007 23:03
Bez nadpisu
právě že není, už pětka je delší než u fabie, šestka je jenom bonus :D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
7. 3. 2007 23:06
Re: Re:
Hmm, tak to jo :-) Tak to máš lepší motůrek :)
neregistrovaný "m4lcolm"
7. 3. 2007 23:08
Bez nadpisu
To bych neřekl. Je prostě jiný :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "one-z"
7. 3. 2007 23:58
Bez nadpisu
Proč? Kromě toho, že je o trochu slabší, tak máš daleko lepší převodovku, shruba stejnou spotřebu a lépe jde z nižších otáček (jak jsi teď napsal), takže na normální cestování mi přijde o něco vhodnější/lepší, ne?

"Závodníci" si asi vyberou silnější a o něco rychlejší 74 od VW... :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m4lcolm"
8. 3. 2007 07:34
Bez nadpisu
Zapomněl jsi, že je tišší >:D Konec srandy, já jen myslel jinou charakteristiku, cca od tří, tří a půltisíc je to srovnatelné, prostě řadíš o pár set otáček výš, to se na spotřebě nijak zásadně neodráží. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "one-z"
8. 3. 2007 19:04
Re: Re:
No právě, u toho tvýho je velké plus šestikvalt, a to ho povyšuje nad ten můj :-) Ale to jsme už několikrát probírali... >:D

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57