Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Velká ŠKODA...

neregistrovaný "RSD"
28. 8. 1999 22:29
Nová , velká Škodovka...
Zanedlouho bude na IAA představen nový generační nástupce Škody řady Favorit/Felicia a mne napadlo nové téma. V poslední době se hodně hovoří o projektu nové, representativní Škodovce, která by již do dvou let měla brázdit naše silnice....

Takže shrňme si co o ní víme:

•Prodloužená platforma A6

•Osmiválcový W8 motor 220Kw

•Pohon všech kol

víte li něco dalšího a bližšího, směle vstupte do této nové diskuze...

dík RSD
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferrariman"
29. 8. 1999 19:58
Re: Nová , velká Škodovka...
Prý se bude jmenovat OPTIMA.
neregistrovaný "RSD"
1. 9. 1999 22:37
Velká ŠKODA
No ona se může jmenovat i Sagitta a podobně, protože si Škoda zaregistrovala jmen v poslední době několik. Každopádně lze usuzovat, že bude osobitá tak jako tomu bylo při uvedení Octavie či nejnověji Fabie.... už se na to těším.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 9. 1999 14:18
Re: Velká ŠKODA
Původní informace říkaly, že půjde o vůz na podvozku A6. Nyníse ale objevily informace, že by se mělo jednat sice o A6, ale o kousek zkrácený (nevím, co je kousek). Takže to nebude auto vyšší střední třídy, ale spíš střední, olizující vyšší střední - něco jako octavia.
neregistrovaný "pedro11"
8. 9. 1999 08:24
Re: Velká ŠKODA
Vůbec by mne to nepřekvapilo. Škoda se asi chce se všemi modely pohybovat na rozmezí tříd. Zajímavá strategie, což...
neregistrovaný "King Of The Road"
8. 9. 1999 08:58
Re: Velká ŠKODA
Tak on to zase není tak špatný nápad. Nabízejí buď za běžné ceny, nebo z mírně nižší maximum ve své třídě (co se prostoru týče). Kdoví, možná až se škoda zcela zaběhne na trzích, tak se přizpůsobí daným třídám. Myslím si alespoň, že fabia je zcela legitimní člen třídy malých vozů a to jak rozvorem, tak i rozměry.
neregistrovaný "pedro11"
8. 9. 1999 15:11
Re: Velká ŠKODA
Tato strategie je výhodná zejména pro zákazníka, méně pro výrobce. Zákazník získá hodně prostoru za přijatelný peníz - jsem rád, že žiji v Česku. Škoda zasahuje do vyšší třídy zejména vnějšími rozměry vozu, nejmarkantnější je to u octavie. Také fabia atakuje vnějšími rozměry nižší střední třídu. Svými necelými čtyřmi metry (5 dv. verze) dohání nižší střední třídu a vzdaluje se od malých aut a to nemluvím o sedanu a combi. Uvidíme, jak to bude u "velké" škody.
neregistrovaný "RSD"
3. 9. 1999 21:26
Co to?
Že by Škoda zase něco tajila, ale to snad né.

No tak se ozvěte drazí teoretici a designeři

se svými názory na škodováckého obra. Předvedou ho až v roce 2001, do té doby máme dost času na diskusi.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
6. 9. 1999 19:20
S Velkou Škodou nebudou tajnosti...
Tak takto by se dala formulovat slova pana Vratislava Kulhánka, který v médiích uvedl, že při představování nového, velkého modelu Škody by se mělo postupovat, jak je u ostatních automobilek zvykem : tj s předstihem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
11. 9. 1999 23:43
Nová velká ŠKODA
Mylím, že půjde o to ,že ji zase budou vyrábět na dvou rozvorech. První sériový bude na podvozku Passat Super Plus a další, na zakázku jako je tomu u vládních octávií s rozvorem A6. Technicky se totiž tyto dva podvozky vůbec neliší!!!. Co vy na to?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pedro11"
13. 9. 1999 08:12
Re: Nová velká ŠKODA
Jaký je rozvor podvozku (v cm) Passat Super Plus a jaký pro A6 ?
neregistrovaný "RSD"
15. 9. 1999 22:00
ROZVOR
Popravdě řečeno jsem líný to hledat, ale rozvor Passata Super Plus najdeš v Auto Motor a Sportu tuším před více jak rokem. Každopádně jsem zvědavý na motor W8, který použijí také pro velkou ŠKODU.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
20. 9. 1999 20:42
Velká škodaW8 na podvozku Passat super-plus
Stále o ní nikdo nemáte zprávy? To je více než-li smutné. Kde jsou všichni špioni?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
24. 9. 1999 21:11
Probuďte se
dny stále běží a nikoho nezajímá nová velká Škoda?

Máte pravdu, soustřeďte se na destuktivní kritiku Fabie, kterou odvodíte z pár obrázků a až bude čas pro velkou Škodu, tak ji zkritizujete také...

Soudě dle cen Fabie odhaduji další poznatek: Nebude se cenově podbízet.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Red"
6. 10. 1999 13:08
Re: Probuďte se
Osobne si myslim a niesom sam ze nova Skoda Fabia je vydareny kusok a ak bude Skoda postupovat rovnakym smerom aj pri novej VELKEJ skodovke tak to urcite bude bomba.Ale pani W8 ...nebude to trhat asfalt?
neregistrovaný "RSD"
3. 10. 1999 10:04
Velká škodaW8 na podvozku Passat super-plus
Nikdo nic? Že by zase jeden z nejlépe utajených projektů ŠKODY? Kaum zu glauben, herr Piech!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TDI11"
4. 10. 1999 08:17
Následník Octavie
Nevím jak je to s novou velkou Škodou ale další následník nebo modifikace Octavie už je prý v prototypech hotova.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King Of The Road"
5. 10. 1999 07:52
Re: Následník Octavie
V prototypech? Moc bych se divil, kdyby měl facelift, který rozhodně nebude nikterak převratný, nějaké prototypy.
neregistrovaný "RSD"
6. 10. 1999 00:00
Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...
Facelift Octavie se připravuje na rok 2000 tudíž asi modelový rok 2001. Změny budou v použití čiré optiky na předních sklech, což je pochopitelné a doposud měly tuto výsadu pouze modely Laurin&Klement, v inovovaném tvaru nárazníků á la Fabia (tedy né tak šikmo zakončené ale spíš v rovném podání) a v zadních lampách a madlu víka zavazadlového prostoru. Úrovně výbav se již nebudou značit LX, GLX, a SLX ale stejně jako u Fabie. Jinak o tom Fáákt nic vůbec, vůbec nic nevím a ani tuto informaci neberte vážně..... ahoj RSD.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "King Of The Road"
7. 10. 1999 08:10
Re: Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...
RSD , nárazníka a´la fabia , ale ne zakulacené, spíš v rovném podání, je hezký popis. Představím si to a vidím stále tu stejnou octavii. Ale pravděpodobně to bude čirá optika a nové kryty zadních lamp a´la fabia/octavia combi. Ono se to vůbec nezdá, ale octavia už má 3 roky. Hmm, vůbec mi nezestárla, ani se mi neokoukala.
neregistrovaný "Bestias"
8. 10. 1999 15:27
Re: Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...
To RSD - hele, kápni božskou odkud to víš ! Jo, další věc, Volvista navrhoval jít na pivo, tak si to najdi a vyjádři se.
neregistrovaný "JoeD"
11. 10. 1999 15:23
Re: Velká Škoda zatím ne ale Facelift Octavie...
Taky jsem zavětřil něco v tomto smyslu v propagačních hovorech subdodavatelů, takže něco o tom šprochu tam bude. Četl jsem i o novém volantu a potazích interieru, snad ve stylu Fabie. Víc už taky nevím.
neregistrovaný "RSD"
8. 10. 1999 20:51
Informační zdroje.....
Hodně z přispěvovatelů má své zdroje. I já je mám ale vy mi je většinou taky neodkryjete a tak po tom radši nešmejděte, protože pár lidí by mohlo bejt zase bez práce.Nechme věci tak jak sou a vy hltejte informace které z tohohle serveru jenom čiší:o))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dalin"
11. 10. 1999 10:24
Faceliftovaná Octavie od RSD
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dalin"
11. 10. 1999 10:29
Faceliftovaná Octavie od RSD
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dalin"
11. 10. 1999 10:31
Faceliftovaná Octavie od RSD
Jelikoľ mi to sem dneska nejde nějak dát, tak kdo jí chce vidět, nech» vy»uká toto: www.mujweb.cz/…dalina/rsd07.jpg a hned ji uvidí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JoeD"
12. 10. 1999 10:13
Re: Faceliftovaná Octavie od RSD
Jak jsem se na ni podíval, myslím že se jedná spíš o pofabiovatělou Oktávku. Autor tam dokonce "zapoměl" dvoje mlhoky, nebo jsou to snad xenonové dálky? Navíc se ztratil charakteristický prolis nad znakem, pro Oktávku typický. Ale jinak to nevypadá špatně i když přední světla budou asi jiná.
neregistrovaný "RSD"
12. 10. 1999 19:57
To JoeD
Ano , jde o pofabiovatělou oktavku ale mlhovky jsem tam nezapoměl... Ten prolis, který je tak charakteristický mi u současné oktávky dost vadí a tak jsem ho ve víře, že by ho mohli vypustit nenakreslil. Brzy by měl Dalin umístit i zadní pohled. Jde pouze o informaci a ne o vnucování názorů. Podle mne by ale takto mohla Octavia 2001 vypadat. Docela přesně jsem se strefil do Fabie, uvidíme nakolik bude přesný odhad Octavie.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JoeD"
13. 10. 1999 16:04
Re: To JoeD
Tím jsem nechtěl vyjádřit nějakou nelibost, nebo že by mi ten prolis nějak scházel, ale myslím že vzdor tomu bude zachován kvůli rozlišení jednotlivých typů. Je to vlastně při pohledu zepředu jediný markantní rozdíl proti stávající Feldě a možná v budoucnu proti Fabii. Mlhovky samozřejmě patří co nejníž, takže ty v nárazníku mi připadají logické, ale jinak myslím, že ta přední světla budou jiná (ala Fabia, Golf) i když se jedná jen o facelift. Jinak jsi to vymyslel perfektně, i tahle verze by se mi líbila.
neregistrovaný "RSD"
13. 10. 1999 22:45
To JoeD
Jo máš pravdu, asi budou přední lampy trochu jiné. Pokud vím tak třeba Vectra již má Xenonové světlomety a tak by slušely i OCTAVII nemyslíš ?

Rozhodně by to mnoho zájemců potěšilo, zejména pak v luxusnějších verzích. Díky a měj se RSD.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JoeD"
14. 10. 1999 13:06
Re: To JoeD
Rozhodně si to myslím a z těch pár teček jsem to i pochopil. Myslím, že Škoda má na to aby vyráběla hezká a praktická auta a hlavně jako českého patriota mě to těší. Líbí se mi jak Fabie, tak i facelift Oktávky i když mi to na pouhý facelift připadá dost razantní změna, téměř nový model. Dík za informace. Měj se hezky.
neregistrovaný "Dalin"
14. 10. 1999 07:17
Obrázek od RSD + text
FACELIFT OCTAVIE

At jiz se Vám to zdá nebo ne, Octavia je jiz na nasich silnicích pres tri roky. To si samozrejme zádá zmenu a tak automobil, který v nasich ocích nestacil zestárnout prodelá v prístím roce omlazovací kuru. Soude dle posledních trendu, dostane tento vuz cirou optiku , která doposud byla výsadou nejluxusnejsího modelu Laurin&Klement, prední partie se ponekud prispusobí zjevu nejnovejsího prírustku do rodiny SKODA, zmena znacení taktéz dozná obdob Fabie, a zadní partie sedanu dostanou kristálovou optiku tak, jak ji mají Fabia a Octavia Combi. Zmenami projde i zadní nárazník, který bude budit dojem o neco vyssí záde a pravdepodobne bude bez spodního

plastového dílu. Na radu konecne prijdou u nekterých modelu cerné sloupky dverí, kliky dverí v barve vozu a oranzové bocní blikace nahradí decentní sedé. Na radu by mohl prijít i motor 1.8T se zvýseným výkonem na 185 PS v kombinaci s pohonem 4X4 a systémem Haldex, který by se mohl stát sportovne ladenou alternativou. Proslýchá se ,ze zkousky uz nekolik let prodelávají v karoseriich octavií i víceválcové motory. Nelze jinak, nez se tesit na prístí modelový rok, který prinese ve Skode urcite zajímavé novinky.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Dalin"
14. 10. 1999 07:23
Re: Obrázek od RSD nový velký ©kody
neregistrovaný "King Of The Road"
14. 10. 1999 08:30
Re: Obrázek od RSD nový velký ©kody
Mooooc pěkné, ale velice nereálné. Takto ostře říznuté světlomety vypadají dobře, ale bohužel neladí s trendem u Škody nastoleným = hranatým. Stejně tak bych moc nedoufal v tvar mřížky chladiče. Podle mého dříve nebo později, ale spíš později opravdu dojde k postupnému pohrávání si s tvarem masky, jejím zakulacování, sešikmování, protahování, či zužování. Tento trend proběhl u Mercedesu, Roveru, BMW, Volva a Škodu to čeká taky. Ale myslím, že to nebude tak brzo. Navíc má tahle skica má příliš dynamický vzhled a to se VW nebude líbit. Uber, RSD a hodně.
neregistrovaný "JoeD"
14. 10. 1999 13:45
Re: Obrázek od RSD nový velký ©kody
Je to krása, ale bojím se, že tak razantní změny se asi nedočkáme. Vždyť s výjimkou střechy tam nezůstal jediný plechový díl stejný. Mám za to, že lisovací formy ještě nejsou dostatečně amortizovány, takže výsledek takhle ucelený asi nebude. Věřím v nové nárazníky, světlomety, zadní světla, ale jinak spíš v plechové retuše. Z víceválcových motorů je do platformy použitelný myslím jen pětiválec. Výkonnější 1,8T v kombinaci s čtyřkolkou je ale paráda.
neregistrovaný "King Of The Road"
14. 10. 1999 13:54
Re: Obrázek od RSD nový velký ©kody
To jsi asi nepochopil. RSD nakreslil nový model Škody na o něco zkráceném podvozku Audi A6 (nebo o něco prodloužený VW Passat, jak chceš, ale šasi bude vycházet z A6, Passat je jen prodloužená A4ka). Facelift Octavie je ten obrázek pod tím zezadu.
neregistrovaný "LadaH"
14. 10. 1999 14:18
Re: Obrázek od RSD nový velký ©kody
Vsichni vite * a delate machry!
neregistrovaný "JoeD"
18. 10. 1999 15:21
Re: Obrázek od RSD nový velký ©kody
To: King .. Ale pochopil a viděl ji u Dalina i ze předu. Ono se to na první pohled tak nezdá, ale ty tažený boky ala Fabia jsou jiný než stávající kulatý. A to jsou pak jiný jak blatníky, tak i dveře.
neregistrovaný "RSD"
14. 10. 1999 14:32
To Lada H
Jo víme všichni H, ale machra tu nikdo nedělá.

Když máš tak skvělý názor, tak o tom víš asi více... skus nám tedy něco prozradit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bestias"
14. 10. 1999 14:35
To RSD
Moc pěkné obrázky s návrhy. Škoda má podobných studii několik. Ale vzhledem k její strategii má hlavní slovo marketing.

Zajímalo by mě, jaký HW a SW používáš. V čem kreslíš modely doplňků, jakou metodu používáš pro výrobu forem na spoilery. Jestli používáš CAD program pro konstrukci i CNC zpracování.

Další technický dotaz : taky vám okolo 14:30 zbuchne internet (resp. zpomalí se na rychlost slimáka-starce)?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
14. 10. 1999 19:35
RSD Obrázky
To:Bestias:Ty co jsou zde uvedené kreslím v CorelDRAW!, a něco upravuji v Adobe Photoshop. Jinak spoilery a pod kreslím v Rhinoceros 3D - Nurbs modelling for Windows a učím se 3D studio Max Relase 3. Jinak se zatím učím v Alias Wawefront, který používá při vývoji i Škoda ne? Nejrychleji dáš ale myšlenku na papír bezkonkurenčně v Corelu a tak volím pro flexibilitu tento systém.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RSD"
14. 10. 1999 19:43
Re: RSD Obrázky
A ještě k modelování a CNC metodám:

Máme k tomu modelářskou firmu která používá šablony, sádru a polystyrén-klasika. Spoilery pak vyrábíme CHS Polyesterem a vláknem , proloženým několika vrstvami. Bohužel začínáme a nemáme na lití a tlakové formy pro ABS prostředky. Možná v budoucnu.....
neregistrovaný "Bestias"
15. 10. 1999 08:01
Re: RSD Obrázky
Tak to jo. Já jsem asi hodně zhejčkanej. Škoda používá pro konstrukci CAD sysém CATIA. Je to špička mezi CAD, produkt firmy Dasault Systems - vývojářů od Boeinga. Pro tvoji představu - jedna pracovní stanice Silicon Graphics Octane (4 procesory, 512 MB RAM, 9 GB HDD apod.)s jednou licencí CATIA stojí skoro tři milióny. A těch jsou tu desítky. Dnes je vlastně celé auto nejdříve vytvořeno coby celý 3D model, a to do posledního šroubku. Uplatňuje se zde i virtuální realita. Jestli se chceš dozvědět víc, tak se přijeď podívat do Muzea Škoda, kde se prezentuje postup při vývoji auta. Zbytek si dohledáš na Internetu.
neregistrovaný "Dalin"
18. 10. 1999 08:21
Obrázky + text od RSD
Milí přátelé,

Zasílám Vám přepracovanou verzi nové velké škody kterou jsem nazval Superb. Ta již není tolik sportovně střižená, a její tvary prvního návrhu jsem poněkud zjemnil a otupil. I přeze všechna otupení si myslím, že velká Škoda bude dynamického vzezření navozující pocit velké bezpečnosti (doufám ,že nejen pocit). Dále jsem přepracoval design Combi - Fabie, avšak zatím se jedná o pouhý a ničím nepodložený dohad. Jak tvrdí bestias z MC, tak bude obtížné tvary Fabie Combi odhadnout. Já ale vycházím ze zpráv tisku, že by Fabia měla navazovat na tvary Octavie Combi, která svým pojetím designu nyní slaví velké úspěchy. Pokusil jsem se tedy odtrhnout od tohoto mého předsudku a vytvořil druhý návrh. Nečekám ,že bych se trefil do tvarů Fabie ihned, ale s Vaší pomocí a trochou času věřím, že to bude již brzy. Zatím se mějte, děkuji za Vaše podnětné ohlasy a brzy se těším na "popsanou". RSD.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "King Of The Road"
18. 10. 1999 13:00
Re: Obrázky + text od RSD
Hele bestiasi, prosaď ve Škodovce ukončení designérského vývoje velké Škody a ať Česana kontaktuje RSD. To, co nám naservíroval je naprosto geniální výtvor auta, držícího se v náznacích klasického českého designu, reprezentovaného sice značkou Tatra, ale co na tom, když je tatra historií? teď mluvím o designu zadní partie, předek byl lepší původní, i když nyní vypadá civilizovaněji a krotčeji. Sice si v této situaci nedovedu velkou Š zatím představit, ale náčrt RSD vyjadřuje všechno, co by měla Nová mít. Včetně stylu. Navíc je neuvěřitelné, že amatér (moc promiň RSD, neber to tak doslova) dokáže vytvořit kreaci, nepodobnou stávajícím sériovým modelům konkurence a navíc krásnou. No, RSD, abych tě moc nepřechválil - přední převis mi přijde "zu lang" a maska je příliš nízká a nízko. Vzhledem k tomu, že nemám vlastní představu, bude tento obrázek v mých očích představovat Velkou Škodu budoucnosti do doby, kdy bude oficiálně prezentována. Fakt cool, RSD!
neregistrovaný "pohoda"
21. 10. 1999 09:14
Re: Obrázky + text od RSD
NÁDHERA!!! PARÁDA!!! héééssskýýý!!! fakt!! nemám, co dodat, kyby to tak chtělo jezdit! Snad jen opravdu drobnůstka: na první kouk nízká maska a tvar kapoty může asociovat bavoráka, když se malinko zvýší, možná by asociovala medvěda - možná že už jsi vyzkoušel obojí a tohle je nejlepší varianta...
neregistrovaný "King Of The Road"
21. 10. 1999 09:28
Re: Obrázky + text od RSD
Pravda. Problém je, že to nejezdí. A nebude.
neregistrovaný "Michelin"
21. 10. 1999 19:56
Re: Obrázky + text od RSD
Fakt dobrý, kdyby nějak tak vypadala ta, kterou

plánujou u Škody, byla by to paráda. Nezbívá však jen doufat, že velkou Š neposerou, protože Fabia

se mi moc nelíbí.
neregistrovaný "RSD"
21. 10. 1999 21:21
Nová ,velká Škodovka...
Je to k vzteku. Při uvedení Fabie prohlásila Škodovka, že s představením velkého modelu nebudou dělat tajnosti a že se to veřejnost dozví v předstihu ,a zatím pořád nic. Ani oficiální zveřejnění faceliftu Octavie, ani kombi Fabie....

...prostě nic. A co na to počítač.....mlčí.....

Vím ,že je to součástí opravdu kvalitní marketingové strategie ,ale přeci jen by jsme si trochu informací od zdroje zasloužili ,nemyslíte?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King Of The Road"
22. 10. 1999 07:22
Re: Nová ,velká Škodovka...
RSD, v novém SM jsou na poslední "žluté" stránce přílohy foto(montáže?) fabie Combi a sedan. Sedan je dost nepovedený, combi taky nesrší originalitou. Mrkni na to a napiš.
neregistrovaný "RSD"
1. 11. 1999 21:15
Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Ano na poslední žluté straně jsou opravdu fotomontáže. Sedan vypadá docela pěkně ale u combi se mi nezdá ,že by měla mít stejný zadek, jako má 5-D. Věřím, že Fabia nepůjde ve stopách forman/felicia combi. Dodnes mi tyto auta jaksi proporčně nesedí.....uvidíme. Jo bestiasi o Catie jsem četl v CAD magazínu - docela zajímavý program pro vývoj. Já zatím dělám v Rhino3D a docela se u toho potím :o)) Podporuje samozřejmě export i do DXF.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Bestias"
2. 11. 1999 12:42
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
No konečně si se taky ozval. Práce nebo dovolená ?

CATIA je špička. Je to totiž kompletní systém pro CAD modelování, výkresovou dokumentaci a umí i konverzi do dat pro CNC. Kdyby si měl zájem, tak v IBM tě vyškolí za 120.000,- Kč per osoba a pracovní stanice s jednou licencí se dá pronajmout prý už za 60.000,- Kč měsíčně. Jak už jsem psal o té stránce s "prototypy" - nevěř nikomu, kdo ještě píše AZNP Škoda...
neregistrovaný "luckyluk"
2. 11. 1999 13:30
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Zdarec. Kdo tady z vas dela na CATII at se ozve.

"dalin" sem posila pekny obrazky ale s catiou je urcite nevitvari.
neregistrovaný "Bestias"
2. 11. 1999 15:08
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Taky děláš v CATII ?
neregistrovaný "luckyluk"
2. 11. 1999 15:11
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Jasne, verse 4.2 ; a co Ty?
neregistrovaný "Bestias"
3. 11. 1999 13:35
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Ich auch. A kde děláš ? Jestli je to top secret, tak se mi ozvi na "sgt.bestias@post.cz".
neregistrovaný "luckyluk"
4. 11. 1999 07:50
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Cau, top secret to neni,delam uz 2 roky pro Volvo a vecer obcas pro jine firmi. Ale pouze na catii.

Jesli chces tak me napis: luckyluk@altavista.com
neregistrovaný "Bestias"
4. 11. 1999 11:23
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Už jsem ti napsal. Konečně je tu někdo další, kdo bude vědět, o čem píše. Je tu spousta lidí, který získali znalosti desetiletým hrabáním ve shnilé stovce a budou se s tebou do krve hádat o designu, ekonomice nebo tuningu. Nechci samozřejmě někoho urážet, ale když už něco píšu, tak si to nejdříve ověřím. Ale to jen tak na okraj. To RSD - kde si se člověče flákal minulý týden ? Tady už se zatím začal dokonce srovnávat Yaris s pětkovým bavorem a tak podobně, ...
neregistrovaný "RSD"
5. 11. 1999 19:49
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
Omlouvám se ale minulých 14. dní jsem byl trochu víc vytíženej. Yaris vs BMW = :o))))).

Na tu Catiu mohu říci jen toto. Pokud bych se zabýval Designem úzce profesionálně, tak se to jeví jako vhodná investice, ale vše je odvislé od zakázek. Český designér Pavel Hušek, nebo renomované designérské studio CREATIVE SERVICES a ostatní zde nemají do čeho téměř píchnout. Závidím ti tvou práci, ale i já mám prozatím svou jako koníčka.
neregistrovaný "Bestias"
8. 11. 1999 07:25
Re: Fotomontáže...(taky pro bestiase)
S tou závistí to zase tak nepřeháněj. Taková ta zajímavá a kreativní zabírá tak deset procent mýho vytížení. Zbytek je taková ta nutná rutina, výpočty a spousta takový tý úředničiny okolo... Jak jsi říkal, že není do čeho píchnout - uvažoval si někdy o napojení na zahraniční firmy ? Mohl by si získat zakázky právě na tu méně populární práci okolo designu - výpočty, výpočty, výpočty. Případně jestli jste zároveň výrobci, bouchat spoilery pro někoho jiného. Je to sice nuda, ale do práce se přece v první řadě chodí pro peníze, ne ?
neregistrovaný "RSD"
3. 11. 1999 21:44
obrázky a Catia
Hej Lucky Luku, obrázky dělám já a dalin je sem posílá (díky mu za to). Ty co jsou tady dělám v corelu a photoshopu, protože je to oproti Catie strašně rychle hotový. Vidím, že už má Bestias taky mail....supeeer. můj je rsd@seznam.cz, a múžeme se domluvit na nějakým tom 3D-výtvoru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Node"
5. 11. 1999 00:00
Volvo :-)
240 = TorslandaTraktor

740 = SosseKontainer
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
8. 11. 1999 20:22
k designu...
... máš pravdu, že design není pouze kreslit návrhy a malůvky. Je to dřina hlavně bojovat s technologama, s marketingovýma expertama, s ekonomama a spoustou dalších vlezlejch(:o) chlápků, který ti říkaj, že tudy cesta soudruhu nevede... Nicméně na výpočty a programování deformačních zón, hmotností, krutu a pod. mám nějakou tu školičku...ale dyž nejsou kontakty tak musíš začít od pýýýýky a to třeba právě designem doplňků pro naše domácí miláčky. Na realizaci máme modelářskou firmu, která pak vyrábí v super-kvalitě laminátové doplňky, pááč je to technologicky nejjednodušší a při malých sériích nejekonomičtější.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bestias"
9. 11. 1999 07:27
Re: k designu...
Skutekně ? Chtěl jsem se tě zeptat (už jsem se jednou někde ptal, ale ty jsi se pak vypařil) Nevíš náhodou o nějakém chiptuningu na toho mýho žraloka ? Je to 520i Kat., 1976 ccm, 6R - Bosch Motronic, r.v. 12/86. Myslíš, že by se dalo něco někde vyšťourat ? A za kolik tak přibližně ? Jestli nechceš házet cenu, napiš na "sgt.bestias@post.cz". Dyg
neregistrovaný "RSD"
14. 11. 1999 23:10
Koncept od Škody...
...pro bestiase: hele na 86-tku u nás nic nemáme (krom sportovního filtru a výfuku).... sorry. Ale skus mi vysvětlit, proč všichni z koncernu připravují pro autosalóny koncepční vozidla, která ukazují technickou vyspělost a směr, kterým se automobilka hodlá v nejbližších příštích letech jak technicky tak i designově ubírat a Škoda zatím předvedla krom docela trapných a neoriginálních úprav interiéru lautr hov**!? Vždyť soudě dle marketingu pro Fabii tam máte moc zchopné marketingové specialisty, tak proč opomíjíte tuto podle mně důležitou publicitu?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 08:35
Re: Koncept od Škody...
Pár konceptů se taky udělalo, ale byly příliš vzdálené od reality. Další věc - Vývoj Škoda má asi tak necelých 1200 zaměstnanců. Každé technologické zařízení potřebné pro konstrukci a zkoušky je využíváno takřka na maximum. Pro tvorbu koceptů by se musela navyšovat kapacita a to by se myslím zatím nezaplatilo. Myslím, že Škoda jde zlatou střední cestou. Spousta automobilek předvede koncepty, které jsou pak na hony vzdálené skutečným výrobkům. Škoda, jak je vidět na designu Fabie, potenciál na tvorbu konceptů zahrnuje do normálního vývoje. Jak už jsem tu jednou někde psal - pár konceptů od jistých automobilek mělo společné designové prvky s Fabii, třeba bokorys přední části, přední linii do oblouku apod., ale na skutečných autech nic z toho. U Fabie se podařilo tyto prvky použít i na seriovém autě. Co se týká autosalonů - srovnej kolik lidí z potenciálních zákazníků se tam podívá a kolik z nich se nechá ovlivnit nějakým konceptem... V poslední době mi spíš připadá, že futuristické koncepty dělají spíše výrobci, kterým klesá prodejnost, ale nemají ještě vyvinutý nový kvalitní vůz. Ukazují tím, že by uměli vyrobit dobré auto. Škoda ho radši vyrobí rovnou...
neregistrovaný "Bestias"
16. 11. 1999 13:19
Re: To RSD
Hele, mohl bys mi trochu povyprávět o tom filtru ? To jako rozdíl mezi seriovým a sportovním, přínos k chodu motoru, jestli stačí výměna filtru nebo se musí měnit i airbox a hlavně cena a možnost dobírky. Jestli se ti nechce psát tak open, tak mi to pošli na "sgt.bestias@post.cz". Budu totiž filtr měnit (ten můj už mi houpe volnoběhem), tak proč si nepolepšit, že jo ?
neregistrovaný "Bestias"
17. 11. 1999 13:51
Re: To RSD
Napiš co a jak ! Ten filtr je den ze dne horší a rád bych ho vyměnil...
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 14:05
Re: To RSD
velice stručně jsem t opopsal nedávno v Honda Clubu, tak se tam dívni. Ale pro tebe to i zopakuju: Maximální výkon +prd (filtr nemá jak zvyšovat výkon), krááásný zvuk (Lukas 99 po svezení s mou feldou prohlasil, že to krásně přede). A reálný efekt? Díky snížení odporu nasávaného vzduchu a větší nasávací ploše (pro případ, že si koupíš kónický filtr a ne jen bavlňák do stávající plastové krabičky) se ti max. výkon i točivý moment posunou do nižších otáček, což má za následek subjektivní pocit "síly" pod plynem.
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 14:10
Re: To RSD
a objektivně? U feldy zrychlení 0-100 o 1s lepší. Jinak pokud bych měl plácnout nějaké hausnumero, tak bavlněný filtr zlepší sání oproti papíráku cca o 40% a kónický bavlňák ještě tak + 20% oproti bavlňáku klasice. Tj. pokud půjdeš do kónického, jako já, zlepšíš sání tak o 50% oproti klasice z papíru. A největší výhoda: přežijes tebou tak 4 auta, má životnost 1 000 000km! Každých 15 000 se ale musí čistit nějakým čističem (to jsem ještě nekoupil) a prvních cca 50 000 prý stačí ho vyluxovat vysavačem (bez záruky)
neregistrovaný "King Of The Road"
17. 11. 1999 14:11
Re: To RSD
a ceny? u kónického se vejdeš do 6000 i s "kitem", jak se hrdě nazývají dvě svorky a kus hadice (činí asi tak 50% ceny toho filtru - hrozný, co?). Problém je, že to bez toho nikdo neprodá.
neregistrovaný "RSD"
17. 11. 1999 20:14
Re: To RSD
Ahoj Bestiasi, promiň na tu maou prodlevu. Kónický filtr bych ti taky doporučil raději avšak nevím jak 86-tka ale jukni se na konec příruby od krabičky čidla vzduchu. pokud mi jseš zchopný buď zafaxovat nebo mailnout průřez příruby ze sundaného čidla tak ti nejprve nechám vyrobit nerezovou přírubu a trubku, kam pak ten konusový filtr nasuneš. Vyjde tě to zhruba na 3.200 + něco za tu přírubu (cca 300,-) a pak ti to mohu zaslat třeba na dobírku. Jinak bezproblémový je i plochý filtr do stávajícího krytu sání který vyjde cca na 2.000,- a rozdíl je pouze ve zvuku.

mail: rsd@seznam.cz
neregistrovaný "Bestias"
18. 11. 1999 14:15
Re: To RSD
To si mě docela nepotěšil. Kam by se dal ten kónickej filtr s airboxem ? Vždyť v airboxu je zabudovaná první vzduchová klapka ! Kónickej filtr bych si mohl sehnat použitej třeba z Motorsportu a airbox bych byl taky schopnej vyrobit sám. Mě by zajímala spíš ta vlastní vložka do původního airboxu. U mě to bude hodně znát, i když si tam dám novou, protože ta stará toho pustí asi jako křídová čtvrtka... Jak by to vypadalo se spotřebou ?
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 08:27
Re: To RSD
Tak už je to pasé... Koupil jsem si filtr v AUTO KELLY za 211,- Kč a jede to o poznání líp. Asi to bude tím, že ten původní byl původní...
neregistrovaný "King Of The Road"
19. 11. 1999 09:24
Re: To RSD
já bych papírák už nikdy nekoupil, myslím, žes udělal chybu.
neregistrovaný "Bestias"
19. 11. 1999 09:43
Re: To RSD
Jak se to veme, papírák ti toho sebere víc = delší životnost motoru. A hlavně je před vánocema a já budu platit 18.000,- stavební spoření a 5.000,- povinný ručení...
neregistrovaný "grandson"
21. 12. 1999 11:23
Re: To RSD
Servus RSD > prave som sa docital o "konickom kite nasavania a bavlnenom filtre" vo vasej debate. Skusal to uz niekto aj na Octavii ? Slo by to pripadne aj na 2-oj liter? (snad hej, jedine ak by tam bolo ine nasavanie ako na inych motoroch). Myslim vsak, ze pocas zaruky si to zmenit nemozem, ci hej ? Vies mi poradit nejaku firmu, ktora to realne robi? Este posledna otazka - je to to iste, ako filtre od firiem Dragoon, K&N apod.? A ako by mi to asi zmenilo tah motora a zvuk - napr. kam sa posunie frakvencia zvuku motora - skor hore alebo dole?

Diky za odpoved.
neregistrovaný "RSD"
21. 12. 1999 20:42
Re: To RSD
Ano jedná se o kónický filtr JR Racing. viz http:web.iol.cz/RSD, kde najdeš ceník k tomuto filtru. Záruky a podobně? Není to schválený díl Škoda a tak většinou jsou záruky v .... Filtr u 1.6/74Kw je slyšet při sešlápnutí plynu sytým a hlubším tónem. Točivý moment se posune do nižších otáček a výkon stoupne cca o 3%.
neregistrovaný "King Of The Road"
23. 12. 1999 13:54
Re: To RSD
RSD, neslibuj furt to zvyšování výkonu, neplatí to 100%. Ale ten zvuk za to stojí. Nestane se, že by se někdo neohlédl.
neregistrovaný "RSD"
30. 11. 1999 22:54
Tak co víte o V8-Škodě
....stále nikdo nic neví, vždyť na ni neplatí podle slov pana Kulhánka takové embargo jako na Fabii...?!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "King Of The Road"
1. 12. 1999 07:58
Re: Tak co víte o V8-Škodě
Asi ještě není dávat na co embargo. přeci jen je ještě moc brzo .A co bys chtěl vidět? Skicy neukazuje nikdo, prototypy většinou taky ne. A Kulhánkovi zase tak nevěř. Ne každá automobilka má strategii všchno ukázat na roky dopředu (VW s Beetlem, Ford s focusem, pumou, audi s TT). Mohou si to dovolit firmy, mající 6 - 10 modelových řad, a firmy, jež si jsou jisté svými klienty. Od škody se pokaždé čeká nějaké překvápko a tak vše tají .Nemyslím si, že by její existenci mohlo ohrozit to, že by konkurence model znala (rozhodně ne pokud je součástí takového koncernu a ani nevím, jak by je mohla ohrozit, fakt ne) Ale pokud budou vše tajit, veřejnost bude více natěšená a proto bude větší zájem . Taky marketingová strategie. A soudě podle sebe, docela účinná. A je tu ještě jedna věc: Všimni si, kolik zlých jazyků tady fabii odsuzovalo z první fotky. Víš, co špíny by naházeli , kdyby to byl jenom koncept a už někdy před 1/2 rokem?
neregistrovaný "BACCARA"
1. 12. 1999 19:51
Re: Tak co víte o V8-Škodě
Nemyslím si že zrovna Škoda by dokázala něco utajit , to je známo spíše o Francouzech , že ?
neregistrovaný "BACCARA"
1. 12. 1999 19:55
Re: Tak co víte o V8-Škodě
zkuste to v novem okne , nebo mozna ze to pujde takhle , jeste neznam zvyklosti tohoto serveru ..že ?
neregistrovaný "King Of The Road"
1. 12. 1999 07:49
To bestias
A o kolik si tak myslíš, že ti to sníží životnost? Bavlňáky jsou dokonce dávány do aut i v sérii (třeba Cadillac Evoq).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
1. 12. 1999 21:08
V8 od Škody..
Nejprve souhlasím bez výhrad s Kingem o nahazování špíny a pod. No a Baccarovi: Koukni se na tuto fotografii a hlavně na několik dost podstatných detailů: Kde je opěrka spolujezdce... že by uprostřed? a ty světla taky nejsou zrovna to pravé no a nakonec stín pod autem je trochu umělejší. To vše dává tušit, že to je zatím pouhá, ale bohužel jediná fotomontáž na toto téma.

Tuto fotografii jsem již blíže zkoumal před rokem ale nezdá se mi.....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "King Of The Road"
2. 12. 1999 07:50
Re: V8 od Škody..
Boční partie od A sloupku až po C jsou Audi A6, k tomu je naroubovaná modifikovaná maska octavie, včetně tvaru blatníku. A ten interiér je dost zfušovaný, ale všiml jsem si toho až poté, co na to RSD upozornil. Tohle skutečně není to ono, ale přibližný obrázek o novém modelu to myslím dá, protože to rozhodně nebude auto v tom krásném stylu, jaký tady kreslil tak perfektně RSD.
neregistrovaný "BACCARA"
2. 12. 1999 09:17
Re: V8 od Škody..
RSD : Ja ti nevim , ale vse z tohoto zdroje vzdy vyslo , tedy temer vse , ale souhlasim s tim ze to neni fotka skutecneho auta ...
neregistrovaný "BACCARA"
2. 12. 1999 09:38
Re: V8 od Škody..
RSD : jinak jestli se nekdo zajima o spy fota (dal to neni o Skodovce , cili jestli vas to nezajima nectete dal :-) )tak asi takhle ... treba na www.renaultclub.cz se objevili dne 18.10.1998 ! studie noveho megana , laguny , a Safrana ... a po roce Megan +/- opravdu odpovida te studii , snad jen naraznik se nakonec zvolil jiny (k me spokojenosti). , Pokud se potvrdi i nova Laguna , bude to si myslim velika bomba , u Safrana si tak jisty nejsem , .. snad s nim jeste neco udelaji ...ale asi ano vzhledem k tomu ze ma prijit AVANTIME a to je naprosta bomba , kdyby vas to zajimalo tak [odkaz]
neregistrovaný ""Look""
27. 10. 2007 21:32
Re: V8 od Škody..
No hlavne nevim kde je fotka. ;-\
neregistrovaný "Horways"
23. 12. 2008 13:48
Re: V8 od Škody..
[odkaz] - V8 od Škody?
neregistrovaný "RSD"
9. 12. 1999 22:52
...novinky
Jestli chceš vidět novinky ve velkém předstihu, tak si kupuj AutoBild za necelé 2,-DM a tam vždy ve velkém předstihu a velmi přesně objevíš vše o připravovaných novinkách třeba i Renaultu ale o Škodovce V8.... ani vzdechu ani slechu. Jestli bude podvozkově velká škoda ve své třídě alspoň tak dobrá jako je ve své třídě Fabia tak sbohem VOLVO....a možná i ostatní. Jestli bude tak drahá ve své třídě jako je ve své Fabia, tak sbohem ŠKODO :o)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "King Of The Road"
10. 12. 1999 08:16
Re: ...novinky
Dobře napsáno. Auto bild má většinou dobré info o evropských modelech, s vyjímkou škody. O japoncích taky nic moc neví.
neregistrovaný "RSD"
19. 12. 1999 20:35
Velká Škodovka konečně...
...už něco napište. Tak dlouho je tohle téma založené a pořád žádné zprávy?
Rozbalit vlákno
2
5. 8. 2007 21:05
Re: Velká Škodovka konečně...
Mám zaručené správy o Škode superb combi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />ÁNO JE TO PRAVDA. AUTO UŽ REÁLNE EXISTUJE!!!
neregistrovaný ""Look""
27. 10. 2007 13:20
Re: Velká Škodovka konečně...
Tak mi ukaz fotky! ;-)
neregistrovaný "anahareo"
26. 8. 2008 16:58
nabídka
My máme octávku a naprostá spokojenost! sice nám nefunguje otáčení zrcátek na elektriku ale pohoda:) Chtěla bych vás upozornit na stránku, kde najdete všelijaké příslušenství k autům, a jsou zde porovnány ceny, různé tipy, postřehy. Podívejte se, myslím, že by vás to mohlo zajímat. Krom automobilových doplňků je tam spousta jiných zajímavýc věcí (foto, pc, dům a byt, cestování,...)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Horways"
21. 12. 2008 01:13
Re: nabídka
Jo, ujde.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57