Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: FABIA s MOTOREM 1.2

neregistrovaný "RV11"
25. 9. 2002 12:34
Bez nadpisu
No to už snad zbejvá založit téma šlapací autobus.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Cleaner"
25. 9. 2002 12:37
Re: Re:
Ještě jsem v ní nejel, ale podle mě to bude OK......
26. 9. 2002 02:55
Re: Re:
po jednolitrovom juniorovi ti bude aj trabant OK :)
neregistrovaný "ie.xs"
27. 9. 2002 13:13
big * !!!
1,2 je *! 40 kw,pche prej vysokej kroutící moment! Zlatá felda 1,3 mpi 50 kw! jak výkon tak krouťák.A to je zastaralá,tak co je pak todle?
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "FABIA1.2"
1. 10. 2002 10:28
Re: big * !!!
Jel jsi v tom ??
neregistrovaný "oddie"
1. 10. 2002 10:41
Re: big * !!!
No, a má vůbec cenu v tom zkoušet jet? Když vidím na dálničním stoupání, jakým způsobem zdechaj 1,4 44kW, tak jak se pak asi bude chovat tohle? Ono do města nebo na okresky to asi stačí, ale ta o dost lehčí Felicie 1,3 50kW pojede o dost líp...
neregistrovaný "FABIA1.2"
1. 10. 2002 10:48
Re: big * !!!
No tak si to rozdame v Lahovickem kopci urcite udrzim kilo coz je pravda 1.4/44 neudrzi...
neregistrovaný "oddie"
1. 10. 2002 11:01
Re: big * !!!
Nerozdáme, já nemám Felicii ani Fabii...
Lahovický kopec, to jako ta výpadovka nahoru na Cukrák? To není zrovna vhodné místo na testy, zvlášť kvůli tomu přechodu tam nahoře. Lepší je např. na D5 - stoupání z Berouna směrem na Prahu.
neregistrovaný "fija"
1. 10. 2002 14:42
Re: big * !!!
kdo v tom kopci z Berouna na Prahu ma dole 80 a nahore pod 140, je becko ;-)))))))))))))))))) Oboji na petku, bez razeni ... ;-))))

Mimochodem, po nedeli uz vim, ze zkouset zavodit s Octavii proti BMW M3 kupatku je hole blaznovstvi ;-)))
neregistrovaný "mbe"
1. 10. 2002 15:05
Re: big * !!!
Klasicky problem s Octavisty. Proste tahle sorta lidi nepredpoklada, ze by nejake auto mohlo jet rychleji nez jejich Octavka. Moje zkusenost z jezdeni po dalnicich. Octavky zasadne neuhybaji.
neregistrovaný "PeKa"
1. 10. 2002 15:13
Re: big * !!!
no a proto je sestřeluji...
neregistrovaný "FABIA1.2"
1. 10. 2002 15:17
Re: big * !!!
Svata pravda. Jeste horsi jsou Feliciari proto zlata Fabie ta kdyz se rozohni tak slape a na ,,bura,, jeste slusne tahne. Jenze pokud clovek musi pribrzdit soucasne musi do praveho pruhu nez to zase rozdejcha. Proto me serou...
neregistrovaný "frlpg"
1. 10. 2002 16:35
Re: big * !!!
Jenom 140 ? Octavia zvládne v pohodě 160.
neregistrovaný "mbe"
1. 10. 2002 16:40
Re: big * !!!
Nechci hanit oktavii, ale 160 zvladne s nohou na zemi i skoda 120 (samo ne do kopce). Podstatne je, jestli je ta rychlost bezpecna a jestli se to taky da nejak rozume zabrzdit. A to u te 120 moc nejde :-) Narazim spis na ty felicie. Kdyz vyrazite na dalnici, najdete hodne lidi ktery Vas kdyz jedete 150 predjizdeji ve feldach a to uz je podle me o zivot.
neregistrovaný "oddie"
2. 10. 2002 08:30
Re: big * !!!
mbe: no, byla řeč zrovna o jízdě do kopce. A tam to s tou š120, co pamatuju, bylo opravdu tristní... S tou rychlostí 150++ u Felicií apod, to taky moc nechápu. S auty téhle velikosti jezdím kolem 120 - 130, víc podle mě nemá cenu.
neregistrovaný "ruprecht"
2. 10. 2002 11:46
Re: big * !!!
Co furt resite? Porovnavate hrusky s jablkama. Ty motory 1.4Mpi 44kW a 1.2 40kW pojedou asi tak stejne, jen s tim rozdilem ze 1.2 bude zrat asi o litr min, coz je asi ten pokrok. Mozna ta 1.4 bude lip drzet do kopce kvuli vyssimu kroutaku, ale za to bude mit vyr v nadrzi. K tomu zvuku, poslechnete si nekdy Corsu 1.0 12V, taky divnej! A proc, protoze sronavate trivalec se ctyrvalcem, jak logicke ...
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 11:56
Re: big * !!!
Taky nechápu co pořád řešíte. Někomu (jako třeba mě) by takový auto naprosto stačilo. Jaký je rozdíl jestli stojím v zácpě s 1.0 či 1.2 a nebo 4.0 V8 ? Kromě spotřeby žádný. Navíc zrychlení 1.0 je po Praze naprosto dostatečný a 1.2 bude o dost lepší a nebude se muset tak vytáčet........
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 12:01
Re: big * !!!
Ale vlastní prachy bych za to nedal........
neregistrovaný "oddie"
2. 10. 2002 12:07
Re: big * !!!
Cleaner: no, a za copak bys dal, ty vlastní prachy, že jsem tak zvědavej???
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 12:13
Re: big * !!!
No když vyjdu ze známého pravidla pro menší podnikatele, že cena auta by měla odpovídat 10% ročního zisku, tak mi i na juniora pořád dost schází. Takže kdybych musel mít vlastní auto, tak by to byla nějaká jetina za 50-100tis. (ta by ovšem byla hróóóózně neekologická - toho smradu co by za mnou bylo - to abych se pak úplně styděl vyjet na silnici.........)
neregistrovaný "oddie"
2. 10. 2002 12:20
Re: big * !!!
Achá!!! To neznám, že cena auta by měla odpovídat 10% ročního zisku. To abych si, kruci, pořídil trabanta... Hele, a to máš roční čistej zisk 500tis - 1mil, že by sis pořizoval jetinu za těch 10% z toho? Tak to jsi fakt dobrej.
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 12:23
Re: big * !!!
Co je čistej zisk? Jako že bych tyhle prachy danil to teda ani náhodou, ale moje Cashflow se blíží dolní hranici daného rozmezí......
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 12:25
Re: big * !!!
Ale je fakt že jsou lidi co z 20000 hrubýho našetří na Fabii. Tento přístup ovšem naprosto nechápu..........
neregistrovaný "oddie"
2. 10. 2002 12:39
Re: big * !!!
Já nejsem podnikatel, alébrž pouhý zaměstnanec, takže můžu těžko soudit... Čistý zisk beru jako to, co mi zbyde v kapse po zaplacení všech nutných nákladů (bydlení, jídlo atd...) No, a 500tis ročně mi takhle teda rozhodně nezbyde. Ovšem taky nechápu lidi, kteří mají průměrný plat, a uvážou se k leasingu, který jim sebere např. 70% toho "zbytku"...
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 12:43
Re: big * !!!
sice to tu nikoho nezajímá ale stejně. Zas tak úplně čistý ten zisk není (bydlení i jídlo i oblečení atd........ se platí až z něj) Půl melounu mi teda na konci roku v kapse rozhodně nezbývá.....
neregistrovaný "oddie"
2. 10. 2002 12:54
Re: big * !!!
No, dobře, tak tomu, co jsem uvažoval já, říkejme třeba kapesné... Ale stejně, tvoje cashflow se blíží 0,5mil, to je cca 40tis čistého měsíčně? To by odpovídalo cca 70tis hrubého měsíčně? A tvoje práce nějak souvisí s PRE (nebo co jsi to tu někde psal), a jako služební auto máš Fabii Junior??? Tak to by mě fakt zajímalo, co děláš, tyhle věci mi nějak moc nejdou dohromady. Nemáš takhle náhodou trochu bujnou fantazii?
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 12:59
Re: big * !!!
Ze zaměstnání je asi tak jenom 2/5 mých příjmů. Ale asi to tu fakt nikoho nezajímá.......
neregistrovaný "ruprecht"
2. 10. 2002 12:57
Re: big * !!!
Cleaner: mam ojetinu za cca 100litru a neekologicka mi moc nepripada. EuroII je sice prekonane, ale kdyby vsechny ojetiny v tomhle state (kocourkove) meli Euro2, dychalo by se nam lepe. Jen by jsme nesmeli mit natvrdlej parlament a lobby ala skoda...
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 13:01
Re: big * !!!
No nevím nevím. Jen jestli to Euro II pořád ještě plní???
neregistrovaný "ruprecht"
2. 10. 2002 14:12
Re: big * !!!
Emisema jsem prosel :-) a pak kolem projede Avie nebo lepe Ikarus :-(
neregistrovaný "Cleaner"
2. 10. 2002 14:19
Re: big * !!!
Proti Aviím by to chtělo nějakou diverzní akci...... (ale Ikarusy už snad pochcípali stářím...... Ikarusa jsem už pár let neviděl.....)
neregistrovaný "ruprecht"
3. 10. 2002 14:52
Re: big * !!!
Na Avie by bohate stacilo, kdyby se dodrzovaly zakony (STK a Emise).
neregistrovaný "Cleaner"
4. 10. 2002 13:06
Re: big * !!!
To by na Avie nestačilo, protože limity emisí pro Avie snad ani neexistují. Údajně prý měly nějakou výjimku už za komančů........... (já myslel třeba jednoho dne večer všem Áviím sebrat ventilky, aby ráno nevyjely...........)
neregistrovaný "fija"
2. 10. 2002 20:07
Re: big * !!!
teda jestli by se melo dat na auto 10% ze ZISKU, tak to bych si svou Octavku nemohl nikda koupit ;-)
neregistrovaný "ruprecht"
3. 10. 2002 14:50
Re: big * !!!
Ono ne nadarmo se rika, ze cesi jsou nejmotoristictejsi narod, protoze to co vysolej v pomeru prijmu za naklady spojene s provozem auta, tim se nikomu nevyrovnaj. Ze maji veprouni radi auta, ale kam se na nas serou :-) Typicka ceska povaha = zeru suchej chleba, bydlim v najemnim byte (lepsi pripad), ale hlavne ze mam novy auto (to se to pak skodovce prosperuje ...).
neregistrovaný "ruprecht"
2. 10. 2002 12:53
Re: big * !!!
Jo a jeste dalsi nezanedbatelna vec, nevysolite tolik za PR :-)
neregistrovaný "DIM1"
1. 10. 2002 14:05
Re: big * !!!
Tomu moc nerozumím, 1,4 44 kw je silnější jak výkonově tak v kr.momentu..........mohl bys mi vysvětlit, proč by měla v kopci vadnout rychleji než 1,2 ??? Jel jsem v tom 1,2. Kousek po městě, překvapil mě Wartburgový zvuk, jinak těžko říct....
neregistrovaný "ie.xs"
1. 10. 2002 15:24
Re: big * !!!
pro fabia1,2: jel jsem v tom.Jel jsem i polem 1,2 12V který je o 7 kw silnější a stejně to bylo slabý.A ten zvuk je fakt hrůza!
neregistrovaný "FABIA1.2"
1. 10. 2002 15:28
Re: big * !!!
No jo ale do mesta je to idealni motor ja bych si do mesta (99 procent mejch jizd) 1.4 nekoupil kdo by to zivil. Prej si to ochotne veme i 8.5 litru. Tak kde je pravda
neregistrovaný "oddie"
2. 10. 2002 08:25
Re: big * !!!
Jo, do města asi jo. Kolik to tak žere, v tom městě? A na kolik to vůbec vyšlo, a má to aspoň servo?
neregistrovaný "FABIA1.2"
2. 10. 2002 11:56
Re: big * !!!
Takze mesto jezdim za 6.5 ne dle PP kterej uvadi 6.2 ale dle tankovani... Je to model Attractive co to je najdes na www.skoda-auto.cz + zamek razeni + koberecky guma + bocni listy + radio s CD... vse celkem 328.000 Kacek
neregistrovaný "pava"
6. 10. 2002 09:05
slušný základ..
Po přečtení několika příspěvků, i když ty poslední nemají s diskusí nad novým motorem nic společného, jsem se vydal do škodovky a osobně si nový motor vyzkoušel. Musím jednoznačně říct, že jsem byl mile překvapen jak je nový motor živý a jak ochotně jde do otáček. Po překročení 3 500 ot. motor maličko zvadne, ale není to nic mimořádného. Můžu srovnávat sám mám kombíka 1.4 16v a v práci máme kombíka 1.4 50 kW. Motor je daleko pružnější než 50-ka v kombíku. Běh motoru je bez vibrací, bez škubání. Pravda na nový zvukový projev tříválce je potřeba si chvíli zvykat ale nepříjemný rozhodně není. Rovněž s převodovkou, která je stejného typu jak u 1.4 16v je motor výborně sladěn. Všem, kteří na nový motor plivou a srovnávají se Š-120 doporučuji návštěvu autosalónu a následnou předváděcí jízdu a jsem přesvědčen, že už po prvním rozjezdu změní názor.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Tesna"
7. 10. 2002 10:52
Re: slušný základ..
Chtěl bych tady uvést pár čísel ... Již od plánování sériové výroby Fabie (a dokonce ještě v polovině loňského roku) se plánovaná výrobní čísla pro rok 2002, která Škoda rozesílala svým dodavatelům, pohybovala okolo 1300 kusů denně. Nyní, pár měsíců po zahájení prodeje s novým motorem se každý může dočíst, že se výroba snižuje ze 1040 ks na 940 ks denně, navíc jsou plánovány odstávky výroby a přesun výroby z Vrchlabí do M.B.. To je vypovídá o tom co si o tomto autě, jeho ceně a užitných vlastnostech myslí trh, protože ten momentálně kupuje o 7000 ks Fábií měsíčně méně, než si plánovači koncernu ještě před rokem mysleli. Podobně je na tom Superb, ale to jiné téma. Pak se nelze divit, že nová Oktávka přijde o rok později. Jenom blázen by omezil prodej jediné řady, jejíž prodej a výroba jede na 100% když prodeje ostatních jsou o 30% níže proti předpokladům.
neregistrovaný "tomcat"
7. 10. 2002 12:07
Re: slušný základ..
to pava: Konečně zase někdo, kdo nejdřív zjišťuje, jak to vlastně je a až pak dělá závěry.
neregistrovaný "Cleaner"
7. 10. 2002 12:10
Re: slušný základ..
Já v tom sice ještě nejel, ale myslím, že to bude skvělé auto s výce než dostatečnou dynamikou a navíc bude velmi úsporné.
neregistrovaný "Cleaner"
7. 10. 2002 12:11
Re: slušný základ..
íce................
neregistrovaný "Hufnágl1"
7. 10. 2002 13:22
Re: to Cleaner
Bylo Ti už 18? Tvůj projev je mnohdy takový pubertálně nevytříbený. BTW, podle kvality a množství vědomosti o autech Ti hádám 16. ;o)
neregistrovaný "bob_1"
7. 10. 2002 13:25
Re: to Cleaner
Hufe, nic ve zlem, ale ty prosimte nikoho nehodnot a nikomu nehadej...

Jestlize "umis" byt k ostatnim tak kriticky a umis

je tak "skvele" odhadnout, tak co si precist svoje

prispevky? (nechci hajit Cleanera, opravdu ma "divny"

projev, ale tipuji ho spise na... a neni to jedno?)
neregistrovaný "FABIA1.2"
15. 10. 2002 14:11
Re: to Cleaner
Konecne nekdo kdo ma hlavu na spravnem miste a vyzkousel to na vlastni nohu. Mam ji a muzu rict ze dynamika je ok spotreba mesto 6.6 ale pocitac hlasi 6.2 ??? V Boleslavi tvrdi ze je to normalka :-))) 0.4 litru je dost velkej rozdil...

Sedi jak pribita. Maximalne jsem ji rozjel na dalnici z kopce 155 a mela rezervu. Tot vse zatim klidne se ptejte...
neregistrovaný "ruprecht"
16. 10. 2002 09:39
Re: to Cleaner
Jaky to ma prubeh otacek, kolik tocis napr. pri 80km/h na petku? A kde to ma polozeny max. kroutak?

Dik.
neregistrovaný "FABIA1.2"
17. 10. 2002 19:05
Re: to Cleaner
Prubeh je 1 az 2 tocim do 3.000 pak soupnu 3 auto znatelne pookreje a tahne no a na 4.000 dam 4 a tu drzim asi do tech 110 no a pak tam soupnu bura a jedu... Jinak razeni je individualni umi to i 3 pri 1.500 otackach a motor tahne v pohode. Jednicka je tam opravdu jen pro to aby jsi mohl trosku rozjet auto dvojka je na popojizdeni trojka na plynulou kolonu no a 4 na okresni silnici a 5 na dalnici ci rychlou okrsku, Jedine co me stve je ten pocitac nevim co si mam myslet nevim neni-li nejakej posranej promeruje 0.5 litru na 100 kilaku. Mate nekdo zkusenosti ??
neregistrovaný "ruprecht"
21. 10. 2002 15:21
Re: to Cleaner
Diky.
neregistrovaný "FABIA1.2"
7. 10. 2002 18:14
Spotreba
Tak vcera jsem dolitnul Praha - Pribram - Praha za 5.1 litrousku dle PP
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mfilip"
9. 10. 2002 07:26
Re: Spotreba
Toto zvladne kazde benzinove auto. V teto i ve vyssi tride.
neregistrovaný "Cleaner"
9. 10. 2002 10:53
Cena 219000,-
Víte, že Juniora s tímto moderním motorem můžete mít už za 219000,- ? Mě to připadá jako super nabídka...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mfilip"
10. 10. 2002 12:47
Re: Cena 219000,-
A dal ? Kdyby si aspon za par tisic nechali nekteri nalakovat narazniky, aby to nepusobilo tak blbe.
neregistrovaný "Hufnágl1"
10. 10. 2002 18:37
Re: to mfilip
Je to k nevíře, ale některým se ty nárazníky bez laku líbí... Zajímavé je, že jsou to téměř vždy majitelé podobných vozů :o)))
neregistrovaný "mfilip"
11. 10. 2002 07:40
Re: to mfilip
Ja mam radsi, kdyz se "levne" auto tvari draze, nez kdyz se "levne" auto tvari levne. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Moje modra metla na narazniky stala kolem 4 tKc.
neregistrovaný "ruprecht"
10. 10. 2002 16:20
Re: to mfilip
... a kolik stoji priplatkovy viko na kufr, schranku spolujezdece a nejlepe jiny motor?
neregistrovaný "laco13"
15. 10. 2002 10:14
testy fabie s motorom 1.2
Neviete niekto o webovskych strankach s testami fabie s motorom 1.2?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "FABIA1.2"
15. 10. 2002 14:00
Re: testy fabie s motorom 1.2
ptej se mam najeto 2.000
neregistrovaný "Cleaner"
15. 10. 2002 14:09
Re: testy fabie s motorom 1.2
to Fabia 1.2 - Kde s tím jezdíš a jakou máš spotřebu? Jel jsi někdy s 1.0?
neregistrovaný "FABIA1.2"
15. 10. 2002 17:45
Re: testy fabie s motorom 1.2
Mesto spotreba dle PP 6.2 fakticka 6.6 1.0 je opravdu linej motor proti tomu je 1.2 zihadlo..
neregistrovaný "laco13"
17. 10. 2002 07:10
Re: testy fabie s motorom 1.2
Keby si mal moznost este raz si vybrat medzi motorom 1.2 a 1.4 44kW, s tym ze 44-ka by bola o 1/10 lacnejsia, co by si si vybral?
neregistrovaný "FABIA1.2"
17. 10. 2002 19:02
Re: testy fabie s motorom 1.2
Vzal bych 1.2 uz kvuli spotrebe kvuli tomu ze na neutral ,,neumira,, a netrese se (lambda sonda) pojisteni povine ruceni atd ... Na dalnici umi 150 v pohode akorat vzroste spotreba cca o 0.5 litru.
neregistrovaný "Petr111"
18. 10. 2002 00:00
Bez nadpisu
Pánové, zabýval jste se někdo možností diagnostiky svého auta? Existuje možnost připojit notebook a volným (shareware) programem (VW, Seat, Audi, Skoda) sledovat veličiny, které posílá motor. Problém je jen v kabelu, obchodníci za samotný kabel chtějí 6500 Kč (www.pc-autodiagnostika.cz/cenik.html a www.pc-autodiagnostika.cz/galerie.html) - tento kabel se nechá vyrobit tak za 400 Kč, problémem je jen 16pin. konektor OBD-II, který nelze v ČR sehnat.

Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.

Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.

www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.

Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com

Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com. Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "mfilip"
18. 10. 2002 07:40
Re: Re:
Bral by si 1.2. Jakou asi bude mit zivotnost oproti 4-valci. Pripada mi do budoucna lepsi volbou 4- valec. Pokud maji 3 valce vyrobit vykon 4 valcu, budou asi o 30% vice namahane.
neregistrovaný "flying_fish"
5. 11. 2002 16:57
Re: 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
Mel jsem k motoricke spokojenosti Corsu s 1.0 12V 40 kW, rozhodl jsem se pro Fabii 1.2, jelikoz 80%naseho jezdeni je po meste. Zajima me spotreba a kvalita provedeni, jez mi pripada o mnoho lepsi nez u maleho opla (napravy, vnitrek, karoserie i samotny motor). Vim, ze to asi nepotahne na 5-ku do kopce pro nalozenem aute, ale jak casto potrebuji takhle jet? Stary motor 1.4 (vychazi z 1000MB) ma mene lozisek nezli novy 1.2 HTP, nekolik Nm krouticiho momentu mene asi nebude mit takovy vliv. Vyhody: emise, spotreba, nov akonstrukce, Nevyhody: hlucnejsi, vice vibraci na volnobeh (po ctrnacti dnech si nevzpomenete).

Zajimaji me nazory uzivatelu (ne srovnani BMW 730i vs, Fabia 1,2 HTP). Diky,
neregistrovaný "pava"
7. 11. 2002 10:27
Re: 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
to:flying fish - Můžeš být klidný oproti 1.4 MPi není nový třívalec hlučnější dokonce ani na volnoběh (tam není skoro slyšet). Celkově na mě působil daleko lepším dojmem než OHV-ná 1.4-ka.
neregistrovaný "ruprecht"
7. 11. 2002 14:19
Re: 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
flying fish: jasne, skoc do 1.2 40kW. Duvody jsi si sam vypsal. Jeste bycj pridal usporu na PR ... jo a nechces nahodou radsi priplatit nejakejch 1Otacu a skocit radeji do novyho Pola :-)))
neregistrovaný "flying_fish"
8. 11. 2002 13:29
Re: 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
ruprechte: chtel jsem se podelit o svoje radosti a starosti, nemel jsem v umyslu nikoho napadat - viz "uspora na PR...", cimz nebyla myslena zadna zkratka (personal resources :)... VW Polo jsem ze svych uvach vyradil na zaklade designu, ceny a oblibenosti u zlodeju aut - jiz jsem o jeden vuz prisel a dodnes jsem ten pocit uplne nerozchodil.

Myslim si, ze pridani Tebou deklarovanych 10.000,- Kc by neposkytlo tolik, co u Fabie :-/
neregistrovaný "ruprecht"
8. 11. 2002 17:01
Re: 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
flying_fish: jo sorry, ja taky nikoho nechci napadat. PR=povinne ruceni, taky penize a 1.4 bude pri stejnych jizdnich vlastnostech, vyssi spotrebe, drazsi ... To Polo jsem myslel tak, ze za v podstate stejnou cenu, muzes mit VW misto Skody a v tom bohuzel rozdil je a dost nezanedbatelny. Jestli jsi vsak Polo vyradil kvuli vzhledu, neni co resit, jezdit v aute co se mi nelibi :-( No a kradeze? Kdesi jsem cetl, ze nejvic se vzhledem k poctu kusu na nasich silnicich kradou Skody, VW hned na druhem miste ...
neregistrovaný "flying_fish"
11. 11. 2002 10:34
Re: 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
ruprecht: pri porovnani VW vs. Skoda mas pravdu - VW je snad vzdy lepsi a v drtive vetsine pripadu i drazsi, viz nove motory FSI. U tech kradezi porad nevim, dle ceho se ridit, spolupracovnika ukradli na houbach Trabanta - je to tak 14 dni, je to vec, ktere se bojim vic, nez autonehody. Nevite nekdo, kde se da sehnat tabulka nejkradenejsich aut (to abych si na nasem sidlistnim parkovisti mohl spocitat pravdepodobnost sublimace...)?
neregistrovaný "JakubJ"
11. 11. 2002 17:08
Re: Tabulka....
www.automobil.cz/…hranici/1630.htm ...Pokud ale jde o počet ukradených aut v přepočtu na tisíc registrovaných vozů dané značky pak se nejvíce kradly značky Audi (37,67), Jeep (26,70). Daimler (25,16) a Mercedes (24,63). Podle tohoto ukazatele zaujímá škodovka až 17. místo s indexem 8,24. Zdroj: CTK
neregistrovaný "ruprecht"
12. 11. 2002 16:14
Re: Tabulka....
flying_fish: no s tou drahotou u VW nevim, uz jednou jsem tady vypsal oficialni ceniky Pola vs. Fabie, kde skoda byla v drtive vetsine drazsi. Nevim jak ted a je mi to uprimne jedno ... kdybych ale kupoval nove auto, rozhodne bych si to zjistil. FSI se do Fabie nedodava, tudiz neni moznost to porovnat. Zrovna tak MPi, ktere pro Polo taky neni. I to o necem svedci :-)
neregistrovaný "flying_fish"
8. 11. 2002 13:34
Re: Tabulka....
pava: prosím Tě, jak se celé auto chová na volnoběh? (vibruje, drnčí?) Je nějak poznat lehčí motor na stejných nápravách? Tzn. - v německém testu psali, že přední část auta je výš, než u je 1.4 MPI... Nevím, na jakou to mám brát váhu. Díky za odpověď! :)
neregistrovaný "pava"
8. 11. 2002 16:54
Re: Tabulka....
To: Flying Fish: Na volnoběh není motor skoro slyšet o nějakých vibracích nemůže být ani řeč. Po přidání plynu při otáčkách kolem 2ts. prozradí tříválec zvláštní zvuk motoru, ale rozhodně není nepříjemný. Rovněž mě překvapil zátah motoru od nízkých otáček a to s jakou lehkostí se motor vytáčí. Samozřejmě není možno čekat zázraky ve vyšších otáčkách motor vadne, ale není se čemu divit vzhledem k obsahu. Kdo srovnává tento motor se Š 120 je blázen a neví o čem mluví. Vyzkoušel jsem si ten motor v akčním modelu Atractive a byl jsem velmi spokojen s motorem i výbavou. Jen pro představu doma mám kombíka 1.4 16v, v práci máme 1.4 50kW a rodiče mají sedan 1.4 16v. Takže můžu srovnávat. Pro všechny kteří váhají doporučuji zkušební jízdu.
neregistrovaný "pava"
8. 11. 2002 16:58
Re: Tabulka....
To: Flying Fish: To že je předek údajně výše vzhledem k lehčímu motoru jsem si nevšimnul a myslím, že to bežně poznat není.
neregistrovaný "radek_1"
11. 11. 2002 15:38
Re: Spotřeba 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
Můžu se zeptat na tu Corsu 1.0 12V, co jste měl, jaké jste s ní měl zkušenosti ohledně spotřeby oleje a benzínu? Měl jste ji novou, kolik jste s ní najel? Ptám se proto, že mám Opel Agila 1.0 12V 43kW (možná jiný typ než ten Váš 40kW), najeto cca 5000km, spotřeba 5.8l/100km, oleje ale cca 0.5l, což se mi zdá trochu moc, ale u Opelu je to prý normální. Hlavně mně zajímá, co Vám dělala spotřeba oleje po zajetí auta. Pochlubte se i vy majitelé Fabií 1.2, jak Vám to bere benzín a olej, zajímá mne srovnání.

Díky za odpověď Radek
neregistrovaný "flying_fish"
27. 11. 2002 12:24
Re: Spotřeba 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
Corsa 1.0 12V by mela mit stejny motor jako Vase Agila. Jezdil jsem hlavne po meste a to za 5.6 - 6.1 l/100km v zime. Ubytek oleje nebyl dle servisu meritelny, ani ja jsem nikdy olej nepotreboval dolit. Delsi trasy jsem jezdil i za 4.6 az 4.8 l/100km - dohromady jsem najel asi 50.000 km. Agila se jinak montuje v Polsku, kde se ale ted dela motor, to nevim. Corsa se montuje ve Spanelsku.
neregistrovaný "ladao"
7. 11. 2002 06:58
Re: Spotřeba 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
mfilipe, ten 3válec bude mít stejnou životnost jako 4válec neb jsou to 3 válce ze 4válce 1,6. Takže si vypočítej výkon toho hypotetického 4válce a zjistíš, že ten 1,2 6V 40kw určitě není žádný nadupaný-vyhoněný motor co by nevydržel a ten 1,2 12V jak by smet.
neregistrovaný "mfilip"
7. 11. 2002 14:18
Re: Spotřeba 1.2 HTP vs. Corsa 1.0 12V
Ja uz jsem na to taky prisel, ze to proste bude "ctyrvalec" bez jednoho valce - takze trivalec. Myslel, jsem ze vykon puvodniho 4 valce dostali z 3 valcu. Doufal jsem, ze se na ten muj blud zapomene, a nic.
neregistrovaný "flying_fish"
11. 11. 2002 10:36
Motor 1.2 HTP
pava: diky za info, nejasnosti mam hned z krku! :)
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57