Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Fabia WRC

neregistrovaný "a"
16. 1. 2003 19:33
Fabia WRC
Bude asi nutností protože Octavia je největší vůz v celém seriálu a má již svoje za sebou!

Kdy myslíte že bude nasazena Fabia?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "a"
17. 1. 2003 07:40
Re: Fabia WRC
Hele ty jiné -a- na žádným Monte Carlu ještě žádná WRC nepojede, ani by nemohla i kdyby byla hotová ve fabrice neboť ještě zádná néní homologovaná nebo že by už byla ??? nic o tom nevím. A bez homologace nemůže žádný auto startovat ani v okresním přeboru. V britském národním šámpionátu sice už loni startovaly Fabie, ale jen ve skupině N a to je k WRC ještě pořádný kus cesty. Podle mých informací by letos měly i u nás jet Fabie skupinu A v "nějakém továrním provedení" a WRC by měla být hotova údajně ??? v polovině roku. Pak se musí homologovat a teprve potom pak může začít někde závodit. V jednom s tebou souhlasím. Octavie WRC je největší kráva mezi WRC ale má to svý nejlepčí teprve před sebou, neboť ji pořád upravují a vyvíjejí aby to nejlepčí mohli použít do Fabie WRC.
neregistrovaný "a"
17. 1. 2003 20:29
Fabie pojed na Monte Carlu
Úplně jiné á!

Ovšem až za rok!

Jinak zcela určitě ji budou muset nějak natáhnout že by použili metodu z vládní Pctavie?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zanta"
18. 1. 2003 22:20
Prodám vůz Škoda Škoda Felicia GLX
Prodám vůz Škoda Felicia GLX. Najeto:105 tisíc kilometrů. Barva: modrá. POZOR jezdí legálně na LPG. Výbava: alarm, centrál, elektrické stahování oken, sportovní volant Dino (výrobce MOMO) + původní volant, sportovní pedály, střešní okno, construct, sportovní tlumiče Škoda HP, sportovní nerezový výfuk škoda + nový středový díl s katalyzátorem, lyžina pod motorem, tažné zařízení, rozpěra tlumičů, zadní horní spoiler, přední sportovní maska + původní předám, hliníková 14“ kola škoda, plechová 13“ kola s novými zimními pneumatikami NOKIAN, 6x reproduktory, nové 5 dveře a přední blatníky. Pěkný stav, super vzhled, super jízdní vlastnosti. Cena k jednání 110 tis. Kč. Při rychlém jednání SLEVA. Více na telefonu: 608 268 608. Foto na [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "a"
21. 1. 2003 21:56
WRC Fabia?
MS rally 2003 - novinky pro letošní sezónu

Za několik dnů odstartuje RALLYE MONTE CARLO nový ročník MS 2003. Před prvním startem letošní sezóny si připomeňme termíny jednotlivých soutěží, posty jezdců jednotlivých týmů a změny nejen v bodovacím systému.

Stejně tak jako v loni se letos pojede čtrnáct soutěží MS. Z letošního ročníku byla vyškrtnuta rally Safari, která poprvé startovala v roce 1953, a byla nahrazena Tureckou rally. Došlo k některým posunům v termínech, když Argentinská rally a rally Nový Zéland byla přesunuta do první poloviny šampionátu, stejně tak jako Australská rally která byla přesunuta z předposlední rally sezóny na desátý podnik MS. Došlo také k přesunu čistě asfaltových soutěží Tour De Corse a rally Catalunya na konec sezóny. Termíny konání jednotlivých soutěží byly změněny s ohledem na cestování mezi jednotlivými soutěžemi a snahy minimalizovat náklady na přesun.

22-26/01 MONACO MONTE CARLO (Super 1600 Junior)

05-09/02 SWEDEN SWEDEN (Group N)

26/02-02/03 TURKEY TURKEY (Super 1600 Junior)

09-13/04 NEW ZEALAND NEW ZEALAND (Group N)

07-11/05 ARGENTINA ARGENTINA (Group N)

04-08/06 GREECE ACROPOLIS (Super 1600 Junior)

18-22/06 CYPRUS CYPRUS (Group N)

23-27/07 DEUTSCHLAND GERMANY (Group N)

06-10/08 FINLAND FINLAND (Super 1600 Junior)

03-07/09 AUSTRALIA AUSTRALIA (Group N)

01-05/10 ITALY SANREMO (Super 1600 Junior)

15-19/10 FRANCE TOUR DE CORSE (Group N)

22-26/10 SPAIN CATALUNYA (Super 1600 Junior)

05-09/11 GREAT BRITAIN GREAT BRITAIN (Super 1600 Junior)

Tradiční novinkou každého nového ročníku jsou změny na postech jezdců, které jsou avizovány již v průběhu sezóny. Jednou z prvních zpráv v průběhu sezóny bylo však ukončení spolupráce mezi tabákovým gigantem Marlboro a týmem Mitsubishi. Téměř v zápětí došlo k podpisu spolupráce mezi tabákovým gigantem Marlboro a nejúspěšnější tovární značkou posledních let Peugeot. V závěru sezóny po celoročních neshodách dochází k rozchodu mezi jezdcem Colinem McRaem a navigátorem Nicky Gristem, kterého nahradil Derek Ringer. Důležité je i oznámení o úsporném programu továrního týmu Ford a následného přestupu hvězdy týmu Ford Colina McRaeho k Citröenu. Po nejistotě angažmá u Fordu následuje C. McRaeho i Carlos Sainz, který ovšem přestupuje bez svého dlouholetého spolujezdce a Luis Moya je tak bez práce. Tovární tým Škoda podepsal v závěru roku smlouvu na rok 2003 s exmistrem světa Didiem Auriolem. Nevýrazný jezdec K. Eriksson se posunul do role testovacího jezdce. Během sezóny dochází v týmu Škoda postupně k ukončení spolupráce s S. Blomqvistem, G. Pozzem a českým jezdcem Romanem Krestou. V závěru roku Roman Kresta podepsal smlouvu s týmem Bozian Racing a bude startovat jak v MS světa tak v domácím šampionátu s vozem Peugeot 206 WRC připravovaný tímto týmem. Spolujezdcem R. Kresty bude Miloš Hůlka. Jako bomba působila několik dní po skončení šampionátu zpráva továrního týmu Mitsubishi, který oznámil, že se neúčastní kompletního seriálu MS 2003. Podle prohlášení týmu Mitsubishi by se měl tovární tým vrátit do MS v roce 2004 s konkurence schopným vozem a v letošní sezóně absolvuje pouze několik závodů ovšem bez nároku na body. Tovární jezdci Francois Delecour a Alister McRae se tak ocitli na „dlažbě“. Poprvé v letošním roce bude kompletní ročník absolvovat tovární tým Citroën.

Tajemstvím není ani to, že tovární týmy začínají šetřit a budou nasazovat tři tovární vozy pouze v některých soutěžích.

Týmy Jezdci 2003

PEUGEOT Marcus GRONHOLM Richard BURNS Harri ROVANPERA Gilles PANIZZI

FORD François DUVAL Markko MARTIN Mikko Hirvonen

SUBARU Tommi MAKINEN Petter SOLBERG

HYUNDAI Freddy LOIX Armin SCHWARZ Jussi VALIMAKI (7 round)

ŠKODA Toni GARDEMEISTER Didier AURIOL Kenneth ERIKSSON

CITROËN Sébastien LOEB Colin MCRAE Carlos SAINZ Philippe BUGALSKI

Další významnou změnou letošního ročníku je bodovací sytém, který je shodný s bodovacím systémem F1. Celkem bude bodovat osm jezdců v pořadí 10-8-6-5-4-3-2-1 bod (mnozí pamětníci si ještě pamatují bodovací systém, kdy vítěz bral za vítězství 20 bodů). Další změnou je povinný shakedown, který se pojede vždy ve čtvrtek. Kdo se nebude moci z technických důvodů shakedownu zúčastnit, bude penalizován (30 vteřin), ale bude mu umožněn start do páteční první etapy. Jsou upravena i pravidla pro vozy kategorie WRC pro účely homologace, kdy bude stačit vyrobit pouze deset speciálů oproti současným dvaceti.

Nepoměrně větší změny se týkají momentálně kategorie S1600, kdy vstupuje v platnost věkový limit jezdce. Šampionátu 2003 S1600 se mohou zúčastnit jezdci narození po prvním lednu 1974. Hmotnost vozu se zvyšuje z 950 kg na rovných 1000 kg

Jaká bude letošní sezóna se prokáže až v jejím průběhu. Do startu prvního závodu letošní sezóny zbývá již pouze několik hodin...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "DuchCleanera"
27. 1. 2003 12:21
Re: WRC Fabia?
Fabia WRC se představí v Ženevě. Současně s ní se ovšem představí i Fabia RS. Největším překvapením RS bude motor - nebude to TDi 96kW jako má Ibiza........................
neregistrovaný "magic1"
27. 1. 2003 15:07
Re: WRC Fabia?
No, Fabia RS sice je TDI PD 96 kW, ale to nevadi. Taktez premiera Fabie WRC by mohla - pokud to vubec pujde zvladnout - V rijnu na Rally san Remo.
neregistrovaný "Alesi1"
28. 1. 2003 15:08
Re: WRC Fabia?
to DuchCleanera

Jakto, že to nemá být TDi 96kW. Vždyť už je na to připravená výroba i ceny. Dokonce jsem jí i viděl. Co tam teda bude?
neregistrovaný "DuchCleanera"
29. 1. 2003 08:51
Re: WRC Fabia?
to je její krotší a levnější verze. Ostrá RS bude překvapením pro Ženevu.........................
neregistrovaný "magic1"
29. 1. 2003 09:53
Re: WRC Fabia?
Tak si tomu ver....verit muzes cemu chces, jen ty svy sny nevydavej za fakta!
neregistrovaný "a"
3. 2. 2003 18:24
Fabia WRC?
Jak ovšem to WRCéčko natáhnou?

V čem by měl být hlavně přínos oproti Octávii?
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "magic1"
5. 2. 2003 10:50
Re: Fabia WRC?
Zasadnim problemem Octavie je doslova katastrofalni pomer kratkemu rozvoru k velke delce vozu. Dlouhy zadni previs s vysokym tezistem zpusobuje velkou nervozitu vozu a nestabilitu ve vsech rezimech. Octavia je vlastne strasny konstrukcni zmetek - auto stredni tridy postaveny na podleze nakupni tasky. Zatimco beznym uzivatelum to evidentne vyhovuje (jedina prodejna Skodovka), ve sportu je to neunosne. Fabia je konstruovana mnohem lepe - kola jsou vice v rozich auta, ale jeji nizka a kratka prid bude znacnym problemem pro zabudovani chladicich prvku. Navic je evidentni, ze v rally se vice osvedcuji vertikalni intercoolery (Lancia, Peugeot, Citroen), nez horizontalni (Mitsubishi, Subaru, Ford, Hyundai), ktere prodluzuji prodlevu turba. Fabie tedy musi narust hlavne na prednim previsu (do delky i vysky), coz bude mit neprijemne dusledky v podelne stabilite pri skocich a nerovnostech a navic se hodne bude hrat (jako prvni Peugeoty). Ve vraceckach bude dlouhy rozvor vyvolavat ponekud snizenou ochotu zatocit, ale v dlouhych obloucich bude vyhodou. Da se tedy ocekavat auto spise pro rychlou sotolinu (Argentina, Novy Zeland, Anglie), nez pro technicky asfalt (Korsika, San Remo, Costa Brava).
neregistrovaný "DuchCleanera"
6. 2. 2003 11:11
Re: Fabia WRC?
to magic - Z příspěvku vyplývá, že Fabia má delší rozvor než Octavia. Nemá..................................
neregistrovaný "Hufnágl1"
6. 2. 2003 11:17
Re: to Duch uklízečky
Jen hlupákovi, jako jsi Ty, to může takto připadat. Magic nikde nenapsal, že má Fabia větší rozvor, než Octavia. Jsi fakt tak tupý?
neregistrovaný "DuchCleanera"
6. 2. 2003 11:26
Re: to Duch uklízečky
to Pišta Hufnágl - cituji "Ve vraceckach bude dlouhy rozvor vyvolavat ponekud snizenou ochotu zatocit, ale v dlouhych obloucich bude vyhodou". Chybí tam slůvko "relativně" - relativně dlouhý rozvor vzhledem k délce. Jinak je rozvor Fabie mezi WRC jedním z nejmenších, takže o dlouhém rozvoru nemůže být řeč. Ty jsi tupý hlupák, resp. hloupý tupoun..................................
neregistrovaný "Hufnágl1"
6. 2. 2003 11:54
Re: to Duch uklízečky
Asi jsi to fakt nepochopil. ;o)
neregistrovaný "Hufnágl1"
6. 2. 2003 11:56
Re: to Duch uklízečky
Víš, když se 2 inteligentní lidé o nečem baví, tak se nechytají za slovíčka. Rozumí si. To se o Tobě bohužel říct nedá.


BTW, máš nějakou vlastní zkušenost s autem nebo jezdíš jen v Juniorovi? :o)))
neregistrovaný "DuchCleanera"
6. 2. 2003 12:04
Re: Bez nadpisu
jsi mimo............................
neregistrovaný "Hufnágl1"
6. 2. 2003 12:16
Re: to uklízečka
Ne jako teoretik jezdící v Juniorovi s duchem motoru :o)))
neregistrovaný "Alesi1"
11. 2. 2003 23:10
Re: To DuchCleanera
Promiň, ale s tím motorem pro Fabii RS kecáš. Jsem u zdroje a o žádný novice jsem neslyšel. Zkoušeli jsme tam 1,4 MPI, 2,0 85kW, 2,0 92kW, 1,9 74 kW, 1,9 96 kW. 1,8 110 kW tam možná taky bude, ale o žádnym překvapením jak píšeš nikdo nic neví.
neregistrovaný "PeeKaa"
13. 2. 2003 08:52
Re: To Alesi
Odkud vítr vane? Česana?


:-)


Pedro el Hombre
neregistrovaný "magic1"
13. 2. 2003 09:39
Re: To Alesi
Fabia RS je 1.9 TDI PD 96 kW, 0-100 za 9,6s, max. 204 km/h, sestikvalt, sestnactkovy kola podobny RS kolum z Octavie (jiny stred), vystaveny bude cerny auto s novym prednim naraznikem a mlhovkama, sedadla jako Octavia - kombinace tmava seda / svetla seda s indexem V, totez hlinikova hlavice paky, atd. 1.8 zatim nefunguje, nepodarilo se, mozna jindy...zajimava bude hlavne cena, napr. pro porovnani s AR 147 JTD (103 kW).
neregistrovaný "c"
10. 2. 2003 12:41
Re: To Alesi
hahaha...."Víš, když se 2 inteligentní lidé o nečem baví, tak se nechytají za slovíčka. Rozumí si."...si děláš * HUFNÁGLE. Ty i třeba s Pištou, jo ??? vy dva a inteligentní lidé, jo ??? Tedy minimálně alespoň Ty a inteligentní, jo ??? si upad ne ???? :-D
neregistrovaný "a"
9. 2. 2003 20:11
Škoda bude závodit se Superbem
V DTM?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "a"
11. 2. 2003 20:44
Model WRC
[odkaz]

Jak největší model se dá sehnat? Na tomto je vidět i interier ale asi to bude celkem malý modýlek?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carter1"
15. 2. 2003 16:06
RS FABIE
tak hele ja su ten nejvývojovejsi inženýr ve škodovce a je jasný ze se tam bude dávat V10 8,0l z vipera,škoda ted od novýho roku spolupracuje s chryslerem,v levnější verzi tam bude bohuzel jen motorek z mixeru moulinex...seká,mixuje,šlehá...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "a"
18. 2. 2003 17:57
A je to tady WRC zveřeněna
V Autotipu je článek a fotky!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "coswort"
18. 2. 2003 20:33
zase poslední
to je výhoda že nebude žádný horší auto a urvem zase poslední místo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "a"
19. 2. 2003 14:56
A je to tady!
Škoda chystá Fabii pro rallye

Zástupci mladoboleslavské automobilky poprvé oficiálně přiznali, že chystají pro mistrovství světa v rallye tovární Fabii WRC. Nový vůz by měl být nasazen již v poslední třetině letošního seriálu.

19.2. 14:25

MLADÁ BOLESLAV - Tiskový mluvčí týmu Škoda Motorsport Roman Meliška potvrdil, že základem vozu bude platforma Fabie. Informaci, že se klíčová změna pro letošek připravuje, oznámili zástupci Škody již před úvodním dílem MS v Monte Carlu. Jméno Fabie však na tiskové konferenci tehdy nepadlo. "Nikdo se na to takhle nezeptal. Všichni mluvili jen o novém voze," vysvětlil Meliška tajemnosti ohledně vozu, o kterém se spekulovalo již několik měsíců.

Octavie je za zenitem

Hlavním důvodem, proč se Motorsport k vývoji druhého speciálu odhodlal, jsou omezené možnosti stávající octavie WRC. "Toto auto vzniklo v devadesátých letech a je již na konci svého vývoje. Již se nevyplatí do něj investovat peníze, svět je jinde," podotkl šéf týmu Pavel Janeba. Technici tak na přípravě nového modelu pracují téměř nepřetržitě, aby ještě v této sezoně mohla být Fabie WRC homologována. "Společně se starty v mistrovství světa toho je opravdu hodně. Kapacitně jsme maximálně vytíženi a prakticky každý večer hodnotíme, co jsme stihli a co ne," pousmál se Janeba.

Jak však bude auto ve finální podobě vypadat, údajně nikdo momentálně neví. "To se uvidí až na konci. Ještě může při vývoji dojít ke změnám," podotkl Meliška. Podle předpisů však musí být speciál WRC čtyři metry dlouhý, což krátká verze Fabie nesplňuje. Jistotou je pouze fakt, že jej bude pohánět stejný motor jako octavii. "Jiný vhodný motor v koncernu totiž nemáme," vysvětlil člen týmu Aleš Rada zodpovědný za tento úsek Škoda Motorsportu.

Podle neoficiálních informací by mohla být Fabie WRC slavnostně představena na březnovém autosalónu v Ženevě.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "magic1"
21. 2. 2003 00:00
Re: A je to tady!
To jo, ale pojede nejdriv San Remo. Jestli pojede...
neregistrovaný "coswort"
21. 2. 2003 23:22
Re: A je to tady!
myslíš jestli se jim to povede nastartovat?

to už tady bylo :-))
neregistrovaný "BoboD"
25. 2. 2003 14:45
Re: A je to tady!
Predvadeni novejch vozu skodovkou je uz sto let stejny. Je to jako s tajnou fotkou S120 v nemecku u pumpy a 10 fotkama novyho favritu pod prosteradlem.....
neregistrovaný "Hydrogen"
25. 2. 2003 15:13
Re: VIDĚLI JSTE FABII WRC V AUTOTIPU?
ZDÁ SE MI ŽE VŠEM VČETNĚ NOVINÁŘŮ (KTEŘÍ PÍŠÍ O NEJMENŠÍM WRC, POKUD PEUGEOT PŘEJDE NA 307) UNIKLO, ŽE TO NENÍ KRÁTKÁ FABIA, ALE VÝBORNĚ ZAMASKOVANÝ SEDAN.
neregistrovaný "Hufnágl1"
25. 2. 2003 20:37
Re: VIDĚLI JSTE FABII WRC V AUTOTIPU?
Tak to asi ne.
neregistrovaný "King_of_killers"
26. 2. 2003 10:01
Re: VIDĚLI JSTE FABII WRC V AUTOTIPU?
Tak koukám na ty fotky a je fakt, že zamaskovaný je to super. Ovšem sedan to snad není :o). Na druhou stranu, když se vezmě v úvahu zvětšený zadní podběh a to kde končí zadní dveře, tak mám taky pocit, že je zadní převis nějak neúměrně dlouhej.Ale to se asi jen zdá :o). Mimochodem jak vlastně Škodovka vyřešila ten předpis o 4 m sériového auta, ze kterého WRC vychází? Peugeot kvůli tomu vyrábí nějakou sportovní verzi 2.0 s velkejma nárazníkama. A nebo ten předpis už neplatí?
neregistrovaný "Alesi1"
20. 2. 2003 20:58
RS
Co říkáte na 495 kKc za Comfort + klima ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "a"
21. 2. 2003 19:04
Re: RS
Vyhozené peníze!

Za ty peníze ať koupíš cokoliv bude to lepší!

Třeba Nisan Almera!
neregistrovaný "a"
21. 2. 2003 19:05
Dotázek
Jsou někde obrázky nebo model?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AlešK"
2. 3. 2003 23:17
fotky Fabie WRC
Dvě fotky Fabie WRC jsou na www.rally.hu/hir.php?id=19175 . Vypadají docela věrohodně . Kdepak je asi ty kluci maďarský vzali ????
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "magic1"
3. 3. 2003 22:36
Re: fotky Fabie WRC
Je to montaz a vubec ne zdarila. Nemaj tam nikde privod chladiciho vzduchu k brzdam, zadny liziny, skla maji spatny odlesk - hlavne z interieru (celni sklo je strasne moc svetly), prahy jsou moc uzky, chybi odvod horkyho vzduchu na haubne, raminka maj jak z papiru....Takhle bych si teda nevydelal ani na slanou vodu!
neregistrovaný "BoboD"
4. 3. 2003 17:15
Re: fotky Fabie WRC
Nejsem grafik, nemohu posoudit, ale treba odvod na haubne na mem 17"trinitronovem eizu vidim. Navic jsou to myslim ty ofiko fotky co byly vsude z Zenevy.
neregistrovaný "ocsi"
12. 5. 2003 02:47
Re: fotky Fabie WRC
Celkom zaujimavy nazor. Je to naozaj montaz, ale v ziadnom pripade nie foto- :-)))

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57