Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Volkswagen Passat V6 syncro - značná poruchovost

neregistrovaný "Dufus1"
2. 9. 1999 22:00
Nemci spia na vavrínoch stále
Jeden môj kamarát ma pasata synchro a zatiľ sa mu pokazili čapy a pruženie. Na mil. auto je to dosť vážne keď ma len 50 tis.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Fittipaldi"
5. 1. 2000 09:56
Re: Nemci spia na vavrínoch stále
To Dufus: ve firme mame take jeden povedenej kousek. Okamzite pri dodani auta nefungoval tempomat a klimatizace. Nekolik dalsich drobnosti vynecham, ale zminim se o cepech, ktere odesly ve 40000km. V Porsche Praha nam rekli, ze je to u techto Passatu zcela standardni zalezitost!!! Ve 40000 km se cepy meni na temer 100% autech!!! Co dodat...?
neregistrovaný "residents"
5. 1. 2000 13:09
Re: Nemci spia na vavrínoch stále
Passata sice nemám, ale dost se mi líbí. Myslím, že pokud budete Passata srovnávat s jinými aute jeho třídy, tak zase tak špatně nedopadne a německá preciznost se projeví. Každé auto má svoje mouchy a mušky. Zajimalo by mě váš názor na můj žebříček evropských značek. 1. VW Passat, 2. Fordu Mondeo, 3. Peugeot 407, 4. Citroen Xantia, 5. Opel Vectra, 6. Renault Laguna.
neregistrovaný "King Of The Road"
5. 1. 2000 13:28
Re: Nemci spia na vavrínoch stále
Obávám se, že to bude spíš Laguna, Mondeo, Passat, 406, Xantia, Vectra. Ale v reálu je před nimi ještě Accord ,Avensis a Primera, sorry.
neregistrovaný "drive-r"
6. 1. 2000 15:38
Re: Nemci spia na vavrínoch stále
To:King. Souhlasim,ale zapomnel si na Legacy :-)))
neregistrovaný "petrdolina"
3. 9. 1999 08:32
zkušenosti s Passatem V6 Syncro
Na dodání auta jsem čekal 11 měsíců!!

Mám ujeto 43000 km.

Do dnešního dne došlo k poruchám :

- starter

- převodovka

- čerpadlo v nádrži

- sedačka

- ramena přední nápravy

- v současné době při průjezdu po nerovné vozovce

značné klepání na přední nápravě

Jízdní vlastnosti auta jsou dobré ale vzhledem k poruchovosti auto nikomu nemůžu doporučit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ivo1"
3. 9. 1999 09:47
Re: zkušenosti s Passatem V6 Syncro
To je neprijemne, ale neni to asi velke prekvapeni. Vsechny nezavisle statistiky to potvrzuji, ikdyz v obecnem pohledu na Passat. Nahon na vsechny ctyri tomu asi na spolehlivosti neprida.
neregistrovaný "Dufus1"
4. 9. 1999 22:54
RE:
Ivo pripájam sa k tvojmu "súcitu" a môžem poradiť ze celkom objektívne téma na poruchovosť všetkých aut rozpútal časopis Auto Moto a Šport v novom čísle. Ak chceš kvalitný Passat tak je lepšie kúpiť auto po inovácii alebo neskorší model kedy je už auto vyšpikované.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marten"
6. 9. 1999 22:15
Re: RE:
To plati o vsech znackach.
neregistrovaný "Dufus1"
6. 9. 1999 22:31
Re: RE:
Zatiaľ čo mám skúsenosti to platí najme o Nemeckých autách a to obzvlášť o Oploch pretože ako náhle zkonštuuje Opel automobil hneď ho dá do predaja aj do iných štátov bez toho aby najprv sledoval stav a poruchovosť na domácom trhu.

Tiež sa to potvrdzuje u Francúzov napríklad inovované Twingo ma nespočetne veľa vylepšení a to napr. podvozok, brzdná sústava pohodlie a daľšie. Tieto vlastnosti pomerne dosť chýbajú starším modelom.

Xantia je tomu tiež príkladpm.

Niesom zástanca Japonských aut ale predsa ich poruchovosť je veľmi nízka čomu predchádze dostatočna skúšobná doba na ich trhu a nepodliehajú novinkam a veria radšej odskúšaným súčiastkam.

VW vyrába vypracované auta ale tie súčiastky a spôsob konštrukcie sú naozaj neodskúšane a preto tá poruchovosť.
neregistrovaný "passat1"
11. 9. 1999 09:12
VW PASSAT, za hodně peněz, hodně problémů...
Máte doma PASSAT s motorem 1.9TDI co má mít 110koní, ale místo toho jede jen 120, má velkou spotřebu a trošku hodně kouří? Já nao, ale VW se mnou odmíta jednat!!! Máte-li stejný problém, pak mne prosím kontaktujte!!!!

passat@atlas.cz
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Dufus1"
12. 9. 1999 21:44
Re: VW PASSAT, za hodně peněz, hodně problémů...
V "zhoršená kvalita v VW koncerne" nájdeš odpoveď.
neregistrovaný "jirik111"
29. 12. 1999 09:02
Re: VW PASSAT, za hodně peněz, hodně problémů...
A přesto ti lidé to kupují a kupují... Je to umění, aby takový šrot měl takový úspěch na trhu.
neregistrovaný "King Of The Road"
29. 12. 1999 09:46
Re: VW PASSAT, za hodně peněz, hodně problémů...
Špičkový marketing udělá svoje.
neregistrovaný "michaln11"
8. 1. 2000 19:50
Bezproblemovy Passat TDI
Ja mam jeden z prvnich novych Passatu (TDI 110k., Trendline, Climatronic) a nemohu si ho vynachvalit.

Doposud se neobjevil sebemensi problem a auto po temer 4 letech nevydava zadne pazvuky a jezdi jako nove. Jedinou pripominku mam k svetlym potahum sedadel a celkove svetlemu calouneni (v Trendline).

Je to spickove auto, zejmena na dlouhe cesty. Jeli jsme s nim cca. 2500 km nonstop do Spanelska s mensimi prestavkami a v tomhle aute je i dlouha jizda v pohode. Na diesel je to velice zivy a pritom do interieru pronika hluk na prijetelne urovni, coz se bohuzel neda rict napr. u VW Pola s TDI motorem, ale to je uplne jina trida.

Asi jsme meli na toho Passata stesti, kdyz vidim prispevky z teto diskuse.

Dneska bych ho vymenil jen za Volvo S-80, Audi A6 nebo za Passata 2.5TDI s xenonama.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "driverman1"
11. 1. 2000 17:57
kauza passat
Ve firmě máme služební V6tku. Auto má nyní najeto něco kolem 35000 km a v podstatě víc stojí v servisu nž jezdí. Přehled závad: (km píšu orientačnš, už si to přesně nepamatuju) 2000km nefungují ostřikovače - vadné čerpadlo, 3000km nefungují stěrače - nezjištěno proč, ale už to nedělá, 5000km šestiválec se změnil v tříválec - počítač došel k závěru, že tři válce stačí a přestal zbylé plnit a zapalovat jim - výměna: svíčky, počítač, katalyzátor, sonda(y). 6000km centrál se zbláznil a dělá si co chce - nezjištěna příčina ale už to nedělá. 10000km auto téměř nejede, motor se "hádá" - počítač si přehodil předstih a nastavil "zástih" :-) - nevysvětleno, ale opraveno. 12000km auto opět nejede, pod autem to drnčí - utržená vložka katalyzátoru - výměna skoro celého výfuku. Do 16000km relativní klid. 16000 převodovka (automat tiptronic) si dělá co chce - výměna převodovky, 20000km prakticky shořelo a utrhlo se levé zadní kolo - vyjádření servisu: "to se jenom zasek třmen a neroztáh destičku a celý se to ňák uhřálo" -dost dobrý ne?, po 80km (slovy osmdesáti kilometrech se totéž málem stalo na pravém zadním kole - jen díky nutnosti tankovat neupadlo kolo. do 26000km celkem klid. 26000km přestalo fungovat elektrické ovládání střešního okna - prý shořelo relé - vyměněno, ale celá situace se ještě dvykrát opakovala. 28000km ložisko levého předního kola a kulák vyměněno. V 31000km došlo k velmi kuriozní závadě - odlepilo se a téměř vypadlo přední okno. Myslím, že na jedno auto za cenu přes milion je to poněkud příliš. Jsme v jednání přímo s vedením VW v Německu, žádádme vrácení peněz a náhradu nákladů vynaložených na odathy a podobné věci spojené s opravami. POZOR nikdy VW. P.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "jirik111"
13. 1. 2000 10:11
Re: kauza passat
Toto komentovat by bylo nosení dřeva do lesa.
neregistrovaný "audis1"
24. 1. 2000 16:11
Re: kauza passat
Je to zajímavé, vim jen o problémech, už nevim přeně co, ale je o tom tady na MO CA psáno asi už v archivu nekde hlouběji, zkuz vyhledávání..
neregistrovaný "pampalini"
28. 1. 2000 22:17
Re: kauza passat
Můj první příspěvek o kvalitě VW Passat je už v archivu.Mám Passata cca 3 roky.Skoro celou dobu jsem měl problém s tím,že studené auto po krátké jízdě nešlo nastartovat a když se povedlo,tak se mu nedostávalo"krmné směsi"určitou dobu.Před vánocemi mi nakonec zjistili,že řídící jednotka dává mezi 5-20stupniC nepochopitelně chudou směs.Skončilo to výměnou řidicí jednotky.Jediná výhoda mít německé auto je ta,že když ho budu prodávat,tak bude jeho cena vyšší než za auto japonské.Je to paradox,ale toto si myslí většina českého národa.Ti,co vyzkoušeli tuto kvalitu a mají zkušenosti jako já,tak ti si to už nemyslí. Pampalini
neregistrovaný "pietrox"
26. 7. 2000 20:58
Re: kauza passat
mam passata 1.9TDi ročník 12/94 pravidelně servisovany co 10000km.Ma najeto 150 tis.a nastal nyni problem-najednou rano nenastartoval,postupně se hledala zavada a zjistilo se toto

-posunute časovani /na klice se povolil šroub jenž jisti ozubene kolo rozvodu a vymačkala se plocha na kole a hřídeli -posunuti +-10stupnu

-přestal mít tlaky i po nastaveni rozvodu

-zakarbonovane sací potrobi i pruduchy v hlave

jeden problem za druhym,ukayuje to na testu i na chybnou řídicí jednotku.

Je to muj druhy VW a zase problemy s motorem.První byla Caravella a po dvou letech praskla hlava-pry se to stava.V teto době jsem měl i Peugeoty 2x 405 a jednou než mi ji ukradli 806 1,9TD -nikdy nebyl jediny problem a dostali pěkně zabrat!!!

Z toho plyne že VW u mne skončilo!!
neregistrovaný "fija"
27. 7. 2000 08:55
Re: kauza passat
nevim, co si mam o tobe myslet.


- problem s motorem je jasne spatnym servisem - asi bys ho mel zmenit


- zaneseny motor: obcas se prece doporucuje (zvlaste u namahanych motoru) pouziti specialniho aditiva do oleje, ktere rozpousti usazeniny - s tim potom souvisi zrychleni vymeny oleje a/nebo filtru. Tj. pri vymene pridas aditivum, olej a/nebo filtr vymenis ne po 10000 km, ale po treba 2000-5000 km dle navodu k aditivu. Zvlaste u dieselu se usazeniny ukladaji. Benzin na to neni tak nachylny.


- ze motor vydrzel "jen" 150tkm znamena, ze ses k nemu nemohl chovat kdovijak laskyplne. Dle p. Nade z AUTOCOMPLEXu by mel mit minimalni planovanou zivotnost okolo 250-300 tkm. On asi ten motor ted i presto ale nebude uplne spatny, ze ?
neregistrovaný "Vabank"
22. 7. 2000 00:00
Re: kauza passat
Toho Passata robili asi v VW Bratislava.Niektoré kurioziti.Plechy ak nesedia tak sa rovnajú zavesením robotníka na ne priamo na karosérii.Na výrobe prevodovkách sú umelci čo vlisujú do skrine zlé ložiská atd.Nedotahujú sa turbo hadice.Na vystupnej kontrole je bokom odstavených viac aut ako na centrálnom sklade.Celé A4 porúch
neregistrovaný "greggie"
27. 7. 2000 18:48
Re: kauza passat
to vabank: okrem toho, ze kuriozitY sa pisu s tvrdym Y musi potom vyzerat montaz VW v nemecku skutocne otrasne nakolko zavod v Bratislave je sustavne vyhodnocovany ako jeden z najkvalitnejsich...
neregistrovaný "Gabca1"
30. 4. 2009 10:12
Re: kauza passat
Můžeš prosím popsat svůj problém s převodovkou? Potřebovala bych poradit. Tento rok jsem si z Německa přivezla VW Passat a téměř od začátku mám problém s řazením (automat-tipronic). Problém je pouze při couvání, kdy není vůz schopný vycouvat strmější stoupání. Poskakuje (jako při špatném zařazení rychlosti) a nemá výkon. Vůz jsem dala do dvou servisů, ale nikdo nemá tušení čím je závada způsobena. Jediná rada….vyměnit převodovku, což zase nikdo nechápe, proč se řídící jednotka tváří, že je vše v naprostém pořádku.
;-\
neregistrovaný "RadekG"
21. 1. 2000 20:54
Poruchovost
Ahoj Lidi,

Vim, ze temer vsichni co jezdi ve VW jsou zamereny na VW a nic jinyho pro ne neexistuje.Ohledne poruchovosti:Mate co jste chteli :-) Proc neda VW zaruku 3 roky jako japonci??Protoze by prodelali kalhoty....A pokud chcete vedet , ktery auta jsou nejlepsi, tak si vezmeme za bernou minci nemce Dle TUV report- neco jako organizovany STK v Cechach (jen sen ze vzdalene budoucnosti)tak jediny nemecky auto v ton 10 je Porsche 911 na 10. miste v kategorii stari 9-12 let.....Jinak prvni mista Subaru, Toyota, kazdy kdo ma tyhle auta vi proc, samozrejme i tato temer bozska auta maji sve poruchy, ale jsou mnohem mene caste nez u koncernovych specialu......Pravdepodobnost poruchy je napr u Subaru 3-4x nizzi nez u VW zdroj TUV Report.....-))

hardcore@hardcore.cz
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jirik111"
24. 1. 2000 14:33
Re: Poruchovost
Ale i tak si myslím, že poruchovost VW P V6 je vyšší, než u ostatních modelů VW
neregistrovaný "johny1"
24. 1. 2000 23:23
Passat vs. Laguna
Docela jsem překvapen vašimi zkušenostmi, čekal bych od VW víc. Zajímalo by mě porovnání spolehlivosti Passat vs. Laguna - v časopisech, osobní zkušenosti... Myslím, že tyto 2 auta patří k těm nejlepším ve třídě (komfort+jízdní vlastnosti).
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RadekG"
25. 1. 2000 13:03
Re: Passat vs. Laguna
Ahoj, svez` si se uz v necem jinem? Zkus japonska auta.....Toyota, Honda, Mazda, Subaru....
neregistrovaný "johny1"
27. 1. 2000 17:27
Re: Passat vs. Laguna
Bohužel jsem neměl příležitost řídít žádné auto z tété kategorie. Jezdím s Feldou, zkoušel jsem Oktávku. Pro mě hlavním kritériem auta komfort a pocit z interiéru a řízení. Interiérem mě asi nejvíce nadchli Passat a Laguna. Samozřejmě důležité jsou i motory a jízdní vlastnosti. Ale v tom se auta této třídy zas tak výrazně neliší. Z japonců bych možná bral Mazdu 626 nebo Toyotu Avensis.
neregistrovaný "jirik111"
25. 1. 2000 14:20
Re: Passat vs. Laguna
To John: to je docela síla, VW a renault... Když se podívám na motory a podvozky, bohatě mi to stačí.
neregistrovaný "Vmax"
27. 7. 2000 02:25
Kvalita VW
Podle vyjadření firmy VW patří závod v Bratislavě k nejkvalitnejším.A to sem videl co se tam deje.Co se proboha deje v iných závodech.Jezdil se na Passat TDI 110k r.v99 ale mněl málo km abych mohl posoudit kvalitu.Myslim však ,že diesely sou u VW kvalitnejši jak benzín.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vmax"
27. 7. 2000 18:28
Kvalita VW
Konstrukčne sou VW navrženy dobře.To se konstruktérum nedá nic vyčíst,ale výroba pokulháva.Možná zlí dodávatele a taky montáž.Sám sem to videl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pietrox"
28. 7. 2000 21:37
Passat 1.9 TDi
Dokáže mi někdo poradit ,zda-li patří pod pružiny ventilů u Passatu 1.9 TDi r.v. 12/1994 podložky. U všech těchto typu jsou v mikrofiších výrobce uvedeny ale u mého motoru po rozdělání hlavy a ventilu tam nejsou a motor ,zvláště hlava nebyla nikdy před tím rozdělaná. Je možné aby to byla chyba od výroby? pietrox@iol.cz
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
30. 7. 2000 23:55
Re: Passat 1.9 TDi
buď klidný, ty podložky tam skutečně nejsou.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57