Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: C 4 Picasso

neregistrovaný "Abu"
29. 11. 2006 12:41
C 4 Picasso
Zdravim, ma uz niekto z Vas skusenosti s novym C4 Picassom?

Momentalne jazdim na VW Touran 1,9 TDI s DSG prevosovkou, ale to

auto nam uz zacina byt "male". Rozmyslam nad C4 Picassom vo vybave Exclusive (so vzduchovou zadnou napravou) - motor 2,0 HDi s tou novou robotizovanou prevodovkou, ale nejako postradam info o jazdnych vlastnostiach a o prevodovke som cital na jednej strane same chvaly - vraj je porovnatelna s DSG od VW a na druhej, ze dost trha - co je presny opak.

Takisto ma zaujima, ci ma vyznam priplacat si za system AFIL - to by mal byt varovny system pri nezelanom opusteni jazdneho pruhu...

Dakujem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
1. 12. 2006 17:17
Bez nadpisu
Ja som vyskusal C4 a aj C4 Picasso s tou robotizovanou prevodovkou a nemyslim si, ze by to trhalo. Neviem vsak porovnat, DSG som neskusal. Zaber aj vypnutie spojky su samozrejme plynule, avsak musis ratat s tym, ze ked zrychlujes na (takmer) plny plyn, tak to preradzovanie trochu citit, urcite viac ako na konvencnom automate. Ako vodic si to vsimnes dost, lebo normalne pri preradzovani rychlosti manualom mas plne ruky a nohy prace a nemas cas rozmyslat nad inym, a s tymto automatom naraz chvilu auto netaha a ty nemas co robit. Avsak pre spolujazdcov to nie je velka zmena.

Celkovo moj dojem z tej prevodovky v C4-ke bol velmi pozitivny, prevysilo to moje ocakavania. Avsak teraz mi je to uz jedno, o chvilu budem mat dalsi manual v rodine...

Pytat sa na AFIL je z podobneho druhu otazok ako je ci chces kozu alebo nie. Zaobides sa aj bez toho, avsak ak mas na to $$$, tak preco nie. Ked vsak rozmyslas aj nad vzduchovou napravou, tak to auto aj tak uz nebude nijako lacne...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
10. 12. 2006 17:28
Bez nadpisu
No a po case este dodam, ze prave ten isty motor, aky sa dava do C4 aj C4 Picasso s robotizovanou prevodovkou (1.6HDi/16V, 80kW) mam teraz v tom novom "clenovi rodiny", v C5 breaku. Hned po prvych kilometroch na nom som si spomenul na tu robotizovanu prevodovku v C4-ke - ta sa spravala pri preradzovani rychlosti uplne rovnako ako to zvladam aj ja rucne. Najma trosku oneskoreny nabeh turba s variabilnou geometriou motora 1.6HDi je v tomto citit najvyraznejsie.

PS: ten 1.6HDi v C5-ke je prekvapivo tichy, mam to potvrdene aj od naozajstneho experta na auta (nick Diamant). V C4-ke je vsak o poznanie hlucnejsi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr Krejčíř"
20. 12. 2006 12:46
Bez nadpisu
Ahoj chlapi,

nyní mám Renault Megane combi, ale na jaře se chystám na koupi C4 Picasso. Měl jsem možnost od prodejce zapůjčit základní verzi 1,6 HDI, manuál. Moc pěkné pojetí. Co se týká převodovky mám jasno 5MT. Ale chci jít do 1,8 benzínu. Teď tady čtu, že máš C5 s 1,6HDI. Není ten motor na tak velké auto slabý? Jakou máš průměrnou spotřebu? Potřeboval bych to vědět, kvůli tomu jestli se mi vyplatí diesel vůbec koupit?

Petr
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
21. 12. 2006 00:27
Bez nadpisu
Motor je tak silny, aky ho ocakavas. Samozrejme s matuSovou C5 V6 AT4 sa ta 1.6HDi neda porovnavat, ale podla mna odvadza velmi dobru pracu. Mam sice zatial iba 2700km a teda nie je na plnom vykone a ani ho velmi nezeniem, ale je pozoruhodne, ze pri predbiehani potiahne velmi dobre. Urcite nie je brzda premavky, ale ani trhac asfaltu a udrzuje sa na urovni priemeru. Parametrami podla grafu je porovnatelne so 77kW Octaviou II, ale navyse ma funkciu boost, kde nakratko pusti plniaci tlak vyssie (a aj to citit) ako za normalnych podmienok a taktiez vdaka variabilnej geometrii a novsej technologii taha asi este o 500ot/min vyssie, ako ta Oktavka. Vrchol vykonu ma Oktavka pri 4000, potom prudko pada a 1.6HDi pri 4500 a pada trochu pomalsie. Kedze som dnes mal moznost dvakrat vyskusat predbiehanie az na doraz, tak mi otacky vyskocili az k 4000 a este to tahalo. Potom som sa spamatal, ze je auto v zabehu, tak som hodil vyssi stupen, pockal obligatnu sekundu (ach jaj stare dobre Berlingo 2.0HDi necakalo ani mikrosekundu) a slo sa dalej.

Co sa tyka spotreby, tiez je to este malo smerodajne, kedze auto sa zabieha. Poviem to vsak takto - len blazon by ocakaval, ze tych 4,9 L/100km mimo mesta napisanych v technicaku je realnych. To skor tych 5.5 ako priemer. Mne sa vsak prve tankovanie ukazalo na 6.4 (nadrz som vsak pretankoval a asi deco sa vylialo na zem), druhe na 5.94. Typicky som jazdil asi 20% po dialnici okolo 120-140kmh, 70% mimo mesta 70-110kmh a 10% mesto (Kosice), vsetko prevazne kopcovity teren. Merane to bolo podla tankovania plna-plna. PP typicky uberie 0,4L/100km zo skutocnosti.

Pre informaciu: pri podobnych jazdach mi minule Megane II 1.6 16V zobral tesne pod 7 litrov benzinu (najazdenych cca 1200km, ale dialnice az do 170kmh), Fabia 1.4MPi 6.67 (pocas 90tisic km) a Berlingo 2.0HDi 66kW 6.2 (pocas 80tisic km).

Dnes som vsak isiel severom Slovenska, na ceste bolo neskutocne mnozstvo kamionov a osobakov, asi ludia maju uz dovolenky idu na vianoce. Cca 100km z 230-ich som isiel nie viac ako 70kmh za nakladiakmi a v kolonach, co sa podpisalo na dost nizkej spotrebe 4.7 podla PP, co moze byt 5.1 v skutocnosti; priemerna rychlost tusim 74kmh.

Podotykam, ze automaticku klimu som mal stale na automatiku 20 stupnov a teda ze to kurilo kolko bolo treba, a to napr. na Berlingu dost vplyvalo na spotrebu, niekedy aj 2-3 deci. Auto bolo navyse prazdne, iba vodic a 10kg brasna s naradim.

Ked to zhrniem, motor je zhruba taky silny, ako som ocakaval a pre mna by ten isty motor v C4 Picasso vyhovoval a osobne by som asi nebol velmi nakloneny doplatit si za silnejsi. Avsak kolko ludi, tolko chuti, ze...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr Krejčíř"
22. 12. 2006 08:10
Re: Re:
Pro tv

Děkuji ti za odpověď. Až bude doma, tak se ozvu. Zatím budu vděčný za každý nový názor na toto auto.

A přeji hezké vánoce a šťastný nový rok.

Petr
neregistrovaný "tv"
25. 12. 2006 11:29
Bez nadpisu
No moj nazor je, ze ja by som to Picasso bral s tym robotizovanym automatom. Ale to sa u nas v kombinacii s dieslom a aspon trochou doplatkovych vybav (metaliza apod.) objavuje pomaly v sedemcifernych cislach a (zatial) bez odpoctu DPH, takze nateraz passe. C5-ka Break je v tomto case ovela ekonomickejsia kupa. Moja stala len o malicko viac ako 3/4 miliona Sk vratane DPH uz aj s metalizou, N1, tempomatom, comfort packom, povinnou vybavou a Defendlockom. Ale bola to skladovka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Abu"
15. 1. 2007 13:24
Bez nadpisu
Tak som to uz nevydrzal a objednal tu C 4 Picasso... To auto sa zrejme predava ako "horuce rohliky", pretoze dodacia lehota je 12-16 tyzdnov!

Je to sice vybava Exclusive a motor 2,0 HDi + som tam nabuchal dost vybavy navyse (Xenony, vyhrievane sedadla, tmave skla,alarm, parkovaci asistent, bluetooth, AFIL....), takze to mozno tiez kusok ovplyvni cas dodania. Rad by som ale touto cestou "pozdravil" importera, pretoze katalogove ceny su bud nadhodnotene (aby ste mali dobry pocit, ze ste "zbili cenu"), alebo je Slovensko uz fakt taka bohata krajina ze "si to mozeme dovolit". Tie ceny ma tak nastvali, ze som sa nakoniec rozhodol pre kupu v susednom Rakusku.

Vo vybave Exclusive je sice rozdiel (kozene sedadla ALCANTARA s vyhrievanim su za priplatok - v zaklade je velur), ale aj tak by som sa dostal niekde okolo 1,2 mil. Sk.. Z Rakuska ma to vyjde cca o 180 tis. menej ( a to uz ratam so vsetkymi nakladmi - DPH, Prevozne znacky, certifikat konformity, STK, recyklacny fond, znacky na Slovensku). Je to sice casovo narocnejsie a tiez som sa "handrkoval" s viacerymi predajcami, ale ta uspora za to isto stoji.. Uz sa tesim ked mi zacne hovorit "pane"...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blažin"
15. 1. 2007 14:38
12-16 tydnu?
No to je pekne cekat 12-16tydnu, ale u novinky se asi neni cemu divit.Jinak auto je to moc pekne a hodne jich potkavam.Jen nevim jestli si nemel chvilku pockat nez se tomu vychytaj mouchy, ale na druhou stranu od ceho je zaruka.Tak nekdy na jare >:D , asi napises prvni dojmy, co.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
15. 1. 2007 15:10
Re: 12-16 tydnu?
Co máš z toho, na Hondy se údajně čeká i přes rok. :o
neregistrovaný "tv"
15. 1. 2007 15:46
Bez nadpisu
Taktiez gratulujem a dufam, ze bude dlho a dobre sluzit. Nakoniec, ked ju kupujes v Rakusku, tak (snad...) tam k pripadnym opravam budu mat iny pristup ako u nas. Osobne by som nevahal a zakupil by som si aj predlzanie zaruky, Slovensky importer z casu na cas nahodi 50% zlavu z cennikovych cien na tuto sluzbu a vtedy je to naozaj zaujimave. Mne sa to oplatilo - za 7500Sk na Berlingu by mi lozisko kolesa, tesnenie klukovky a zopar dalsich viac-menej kozmetickych veci v tretom roku zivota asi tazko niekto urobil aj s original materialom :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hraboš"
24. 1. 2007 00:04
1,6hdi,nebo 1,8 benzín
dobrý den,nová C4 picasso mě velmi zaujala..co do pohodlí,velikosti a hlavně ve srovnání s Fordem S-max s výrazně lepší cenou.můj dotaz ale směřuji na volbu motoru ,nemám vůbec žádné zkušenosti s 1,6Hdi(až na předváděcí jízdu).Je tento motor dostatečně silným na takto velké auto? jezdím převážně v městském provozu ,občas výlet,dovolená s rodinou atd,ptám se tedy na volbu motoru,zda 1,6 hdi ,nebo 1,8benzín..předem díky za vaše názory
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
24. 1. 2007 11:18
Bez nadpisu
hrabos: pozri si 8 prispevkov nazad moje zhodnotenie 1.6HDi a dostanes vacsinu toho, co chces vediet.

Teraz mam s autom najazdene 5500km a skusenosti su take, ze s prazdnym autom to hybe dobre, teda v ramci mojich ocakavani. S plnym autom som este nesiel, ale tusim, ze tu uz bude treba vyuzit trochu umenia, ked bude treba predbiehat (u nas v okoli je malo dialnic a tak sa budeme este zopar rokov s*at po tych nasich dvojprudovych preplnenych cestach, kym sa niekto uraci kvapnut zopar korun aj vychodnejsim smerom od dialnice BA-ZA)

Ak to porovnavas s 1.8 benzinom tak teda vedz, ze s tym benzinom to bude zhruba rovnake, mozno o malicko silnejsie, akurat ze sa benzin bude tocit pri vyssich otackach a budes ho musiet pri predbiehani vytacat dost vysoko. Ale to nie je specifikum tejto volby, to je specifikum diesel/benzin vseobecne.

Pri Picasse zohraje ulohu aj celna plocha, teda pri jazdach na dialnici nad 120kmh to bude zrat dost. Benzin o dost viacej ako diesel.

Konkretne ja by som do Picassa bral ten 80kW diesel. Ak by som mal penazi na rozhadzovanie, potom by som rozmyslal so tom silnejsom diesli.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blažin"
24. 1. 2007 12:56
Bez nadpisu
to hrabos:Plnej souhlas s tv, ten benzinak nepojede spatne, ale pokud by si jel s temi auty stejnym stylem(napr. po dalnici porad 140km/h), tak ten diesel pojede o cca.2litry/100km usporneji.na to vem jed!!!Mam ten motor 1,6HDI-TDCI 80kw v C-MAXU a jsem maximalne spokojen.Dlouhodobou prumernou spotrebu mam 6,1l.S benzinem bych se u takoveho MPV pod 8l nedostal, tomu neverim.Zalezi kolik rocne najdes, jestli se uz priblizujes 20000km/rok tak vem rozhodne HDI s robotem(manualni prevodovka dostala v testu velke minus :!: ).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
24. 1. 2007 16:34
Bez nadpisu
No ano, ta robotizovana prevodovka v mojom pripade ostala v risi nesplnenych snov. Zatial. Na druhej strane, o dalsiu vec (resp. celkom dost velky subor veci) menej, ktore sa mozu pobabrat. Staci, ze som sa dozvedel, ze ten moj kocik ma predsalen ten FAP, lebo C5-ky to s tymto motorom maju automaticky a uz som z toho menej stastny. Podla kamarata - servisaka v Peugeote je FAP jednou z najcastejsich pricin problemov. Nie zavaznych, ale takych tych permanentne a po troskach na*ieracich.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hraboš"
24. 1. 2007 17:06
Re: Re:
A co si myslíte o kvalitě...,o možných "mouchách" u tohoto přeci jen nového auta?osobně vlastním Megane 2 sedan,1,6benzín-a zatím bez závad..narážím tím na obecně zminovanou problematiku s francouzi..Nákup nového Picassa považuji za zatím nejvyšší investici do auta...o to víc se člověk bojí a přemýšlí o možných problémech..Ale,když jsem procházel diskuzi o S-maxi (autě o 200tis dražším :!: )tak mě dost zarážely časté stížnosti na hučení serva,vrzání interieru a pod..tím chci říct že u takto drahých aut bych už chtěl mít jistotu že kupuji kvalitní,bezproblémový vůz...s pozdravem Hraboš
neregistrovaný "tv"
24. 1. 2007 18:05
Bez nadpisu
Tak to je loteria, hlavne v dnesnych casoch rychleho obratu a co najlacnejsich rieseni. Otec ma tiez Megana Grandtour II 1.6 16V a ani najmensi problem. Keby clovek cital iba tento server, nikdy by Megana nekupil...

Ako tusis sam, novemu autu je lepsie nechat 1-2 roky na odstatie. Radsej dva ako jeden, pretoze prvy rok sa veci predavaju a zacinaju sa objavovat prve chybycky. Druhy rok je to uz aj statisticky vyznamne a tak sa da identifikovat co a kde treba zmenit. Ak to stihnu, urobia to pri nabehu tretieho modeloveho roka (teda 2 roky po vyjdeni prveho serioveho auta). Ak nie, odlozia si to na stvrty. A co nestihnu v stvrtom, to uz ani neopravuju, lebo piaty, max. siesty rok bude facelift a kolobeh sa u mnohych dielov zacne od zaciatku...

Otec kupoval Megana v maji 2005, teda koniec 3. modeloveho roku novej generacie Megana...

Ja viem, ze to neznie prilis pozitivne, ale tak to dnes je. Avsak mam aj jednu pozitivnejsiu radu - pohonna jednotka sa uz vyraba zopar rokov a ta by mala byt vcelku vychytana. Podvozok myslim detto. Ostava uz iba kabina a interier...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
24. 1. 2007 18:06
Bez nadpisu
Kuuurrrnnniiikkk co je dnes s tym forom, nic sa neda odoslat na prvy ani na druhy krat a potom sa tu opakuju prispevky...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hraboš"
24. 1. 2007 19:46
Re: Re:
jj,dnes se to seká..k tomu Meganu,my ho brali taky v květnu 05,hned na to dovolena..Rím ,Neapol ..cca 3000km a bez problémů,doposud...no a je tady přírůstek do rodiny a začínáme mít problemy s nákladovým prostorem,(ne ze by Megane ho mel maly)ale jak znamo u sedanů je problem s nakládáním ..u kočarku musíme oddelavat kolecka..takže začínam přemyšlet o větším kombíku(c5 by vyhovovala,Vectra asi taky),nebo rovnou MPV s ohledem do budoucna..byl jsem u S-Maxe,ale zde me odrazuje vysoká cena(cca 150000oproti vybavenému Picassu)..tak proto sháním nejake info o Picassu,,,díky za postrehy a názory
neregistrovaný "tv"
24. 1. 2007 21:26
Bez nadpisu
No tak to je dost problem so sedanom. Ale osobne Ti ja asi velmi nepomozem, lebo nemam ani kocik a ani co do neho a na druhej strane zase mam kombik a okrem neho este Berlingo...

Osobne by som preferoval to Picasso, ale viac-menej len na zaklade osobnych sympatii, no a to este v tej spominanej kombinacii s robotizovanou prevodovkou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hraboš"
25. 1. 2007 11:41
Bez nadpisu
no a ted k ceně,v Cechach nasadili od noveho roku slevu 90tis tzn ze pri 1,8benzínu,výbava SX,alu 16,metal,paket světlo...se dostáváme na 650tis-s robotem1,6hdi SXje to již 740tis tzn 90tis rozdíl,,jaká je tedy návratnost investice do 1,6HDI?při již zminovanych 20tis km rocne?jak jsem jiz ríkal,prevázne jezdim město...obcas mimo,jednou za rok dovolená...a to ne pokazde autem.Ptám se tedy na váš názor o návratností investice a hlavne o vhodne volbe motoru..ps.ty ceny se zrejmě celý rok nepohnou,nebo se mílím?jak to bylo stou c5,cekal ceny se hýbaly celý rok?ale to je vlastne spatná otázka,c5 je snad již 4 roky v prodeji,takze já narážím na pohyb cen v 1.roce uvedení na trh...s praním pěkneho dne Hraboš
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "blažin"
25. 1. 2007 13:05
Re: Re:
Ahoj, no pokud budu stryktne brat jen benzin a nebudu brat v potaz servisni naklady benzin/diesel a beru to ze dnes neni mezi benzinem a naftou temer zadny rozdil, tak pocitej se mnou.Muj odhad je tak 2,5litru rozdilu ve prospech diesela.Budem brat cenu benzinu 30kc at se to dobre pocita, tak na 100km je to 75kc a na 20000km/rok je to 15000kc.Tim padem se ti 90000kc vrati za 6let, ale znouvu opakuji je to ciste jen rozdil a servis to muze zhorsit a nebo taky ne(nevim jaky je servis interval).Nekdo namitne, ze to auto bude mit max. 5let a jiny ho planuje treba na 8let.Zvazit se musi dalsi prodej a vseobecne se v bazarech prodavaji MPV s dieslem lepe(protoze kazdy kouka na spotrebu).Jinemu se zase libi zatah naftaku, jaky u benzinu nezazijes atd. atd.Chci tim vsim rict, ze na to neni jednoznacna odpoved.Ja kdyz jsem se rozhodoval o tom co dat do C-MAXE, tak mi to usnadnil prodejce, protoze na diesel dal lepsi slevu a rozdil mezi benzinem/dieselem byl pouhych 700eur, takze jsem vubec nevahal.
neregistrovaný "blažin"
25. 1. 2007 13:16
Re: Re:
Jeste jedna poznamka, dival jsem se na spotreby a vsiml, ze pises o tom, ze jezdis hodne po meste.Tak te musim upozornit, ze 1.8benzin ma udavanou po meste 11,3l!! a 1.6HDI 6,8l!!!.Samozrejme ze u obou to bude v reale vyssi, ale podivej se na ten rozdil-ten je obrovsky, takze ten rozdil ve prospech diesela bude o dost (tak 3,5-4l na ***cky a tech 2,5l na dalku).
neregistrovaný "blažin"
25. 1. 2007 13:25
Re: Re:
Jen me pekne s-re, kde cesky importer bere ty rozdili mezi naftou a benzinem, protoze podivej se tady:V katalogove cene je rozdil za stejna auta Pack Ambiance(jako v CR SX) 1.8i/1.6HDI s MANUALNI PREVODOVKOU 2050eur/57000kc(kurs 27,8kc) a po sleve jen 1875eur/52000kc.Tak nevim kde vzali 90000kc!!!!Tady je odkaz:

[odkaz]%20PICASSO&TY…
neregistrovaný "citron111"
25. 1. 2007 14:03
Bez nadpisu
Ale ten rozdíl není 90 nýbrž 60tis. Za robota (ten u benzínu není možné přikoupit) 20tis. Ono i těch 60.000 je hodně peněz ale pokud se najede těch 20tis/rok tak se určitě vyplatí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tv"
25. 1. 2007 14:57
Bez nadpisu
Ono celkovo pocitat navratnost investicie u cohokolvek v aute je problem. Staci jeden podarenejsi den, nieco rupne a vsetky kalkulacie su v tahu. Okrem toho sa treba skor orientovat podla osobnych preferencii na ten-ktory motor a podla toho, co penazenka momentalne da. Ak je to na leasing, tak tych 60-90 tisic naviac nebude citit az tak velmi.

Ta benzinova 1.8-ka bude mat v takom velkom a najma tazkom aute v meste nehoraznu spotrebu. Ja som mal predoslu generaciu 1.8-ky v Peugeote 306, to malo hmotnost okolo tony a zralo to skutocne okolo 12 litrov. Ventilator za chladicom bol v meste v kuse v chode, takze bolo jasne, kde ten benzin ide. A to bol motor technicky v poriadku!

V Picasse s tou hmotnosotu a so vsetkymi tymi ekologickymi zariadeniami bude mat 1.8-ka spotrebu este vyssiu.

Avsak je jedna dolezita vec u diesla - ked jazdis len v meste, vies zabezpecit, ze aspon raz za 400km vypadnes mimo mesta, prip. sa s dobre zahriatym motorom prejdes aspon 4-5 kilometrov, pokial mozno bez zastavok? Lebo ak nie, mozes mat potencialne problem s FAPom.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ferin"
29. 1. 2007 09:42
Re: Re:
hraboš: 1,6 HDi 110 k (80kw) by na to auto m?lo v pohod? sta?it. Zvláš? na používání, kerý uvádíš. Kolik to váží?
neregistrovaný "hraboš"
31. 1. 2007 19:38
Re: Exclusive
Tak dnes do brněnského Brnocaru přivezli C4 Picasso 2,0hdi v exclusivu...jeste jsem ho nevidel,ale v pondelí jiz mám domluvenou predváděčku... :shock: ,jsem zvědavej jak vypada v realu s temi 17"litáky...na fotkách to je opravdu pěknej kousek...ale chci se vyjádřit k jiné věci...vsude se uvádí jakej obrovskej prostor nám picasso nabízí,ale při mojí výšce 190cm,jsem si nastavil sedadlo ridice tak aby mi vyhovovalo...hned jsem si vyzkousel posed za sedadlem ridice a ouha,ja pri své vysce jsem musel mít nohy do v,takze zadny pohodlny posed,spís dost tesno >:-[] ...chybí tak 5 cm a mohlo být vse ok :...jasne namítnete ze vzadu budou sedet deti ..a treba manzelka,ale pokud tam povezu nejaky chlapy,tak ten posed pro ne nebude vubec príjemnej >:-[] a to je věc ktera me dost mrzí,jinak jsem byl jiz pro auto rozhodnutej...no asi budu muset prehodnotit co vlastne chci,C8 by mé pozadavky asi splnila...ale to uz muzu premyslet o S-maxi(místa je zde myslím vice),nebo Renaultu Espace...
neregistrovaný "Perun."
31. 1. 2007 20:59
Re: Exclusive
Hraboši, zapomeň na to, že v S-maxu je více místa. C4P je v dané třídě nejprostornější. Ale o tom to je. Daná třída je například také Zafira, Corola Verso, nebo Scenic.... Když si nastavíš sedačku stejně jako v Picassu i v těch výše jmenovaných, dáš mi za pravdu. No.. ne, že bych si chtěl rýpnout, ale většina lidí si v showroomu nastaví sedačku tak, jak by v reálném životě na silnici moc dlouho nevydrželi. Třeba proto, že by je bolely natažené ruce na volantu, nebo že by prostě dost rychle nešlápli na brzdu, kdyby bylo třeba.... Co to zkusit ještě jednou a představit si, že průměrná výška muže v ČR je cca 175-178 cm a tudíž je představa o převozu basketbalového mužstva řekněmě.... humorná. Nu nešť, pan Herman (šéf prodeje v Brnocaru) je sice opačným příkladem, protože sám tě dost převyšuje, ale výjimka (jak známo) potvrzuje pravidlo).

C4 Picasso je prvotřídní auto, které si tu pozornost zaslouží. Dej mu šanci a ležaou švestku nech být ;-)
neregistrovaný "hraboš"
31. 1. 2007 22:29
Re: Exclusive
sakra 175-180cm..to jsou teda trpaslíci...ti pruměrní chlapi >:D ...ja mel aspon pocitove vzato ze v tom Maxi je vzadu více místa..ale jak rikas,tak je to asi jen pocit..
neregistrovaný "307"
4. 2. 2007 14:04
přírůstek do rodiny
Asi řešíme stejný problém - na/vykládání kočárku, manipulace s dítětem v sedačce, tak by mě zajímaly postřehy - já se sice rozhoduju spíš pro Alteu XL (viz diskuse v "Potřebuji poradit - Motor 1,8 pro ALteu XL " - jinak S-max bych taky bral, ale hlavně kvůli ceně...), ale zajímal by mě důvod, proč chceš jít rovnou do něčeho tak velkého, sedmimístného a tudíž dražšího, jako je C4P??? :?:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hraboš"
11. 2. 2007 01:05
Re: Mazda5-C4P
Tak mám další postřeh co se týče strednich MPV..okruh mého zájmu se rozšířil o Mazdu5-dnes jsem mel moznost ji projet a vyzkouset variabilitu interieru,která je skutečně výborna!!leč pár nedostatku má,jako je nouzové prostredni sedadlo ve 2 rade,absence loketni opěrky u spolujezdce..ale jinak jsem měl z toho auta dobrý pocit..celkově C4P bude určitě větší i jízda bude pohodlnější(tvrdý podvozek M5)myslím ale ze zpracovaní interieru bude u Japonce kvalitnější-můj názor....je škoda že je Picasso uplná novinka ,není tudiž moznost porovnání spolehlivosti techto aut..ale presto uvítám vase názory
12. 2. 2007 15:25
Vnitřní prostor a pocit
Nemám celkem důvod lobovat za ležatou švestku :-) , ale řek bych, že je to s tím měřením vnitřního prostoru na centimetry ošemetné. Hraje v tom sklon, tvar a rozměr sedáku vůči opěradlu, podlaze, volantu atd., vzadu to bývá taky často ještě jinak (např. krajní sedadla dobrá, prostředek nouzovka, ja už tu zaznělo, nebo tři stejné kompromisy na nic, že), někdy se liší už podle výbavy kůže/míchané/textil, je toho určitě hodně.

Takže měření vlastní * je určitě nejlepší, mně se to rozhodně tak zdálo. Sedneš a padne ti to, nebo nepadne. A taky aspoň pro mě hraje roli, na co pak z toho veleprostoru dosáhnu a jak dobře.

MPVčka ovšem neznám, jenom mě to baví číst, tak přeju šťastnou ruku při výběru.
Rozbalit vlákno
0
5. 3. 2007 22:16
Bez nadpisu
sedel som v nom, vyzera fakt super!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mathewx"
6. 3. 2007 19:22
Re: Pilotovaná převodovka
Zdravím,

uvažuji teď o koupi 5-ti místného citroenu picasso s motorem 2.0i 16V BMP6. Nemáte někdo zkušenosti s tou "manuální pilotovanou převodovkou"?
neregistrovaný "Jiri74"
17. 8. 2007 14:03
Re: Pilotovaná převodovka
Koupil jsem 7 místný 2,0 HDI s BMP6 (automatizovanou převodvkou). Zatím jsem s tím ujel 250 km a je to paráda. Za týden jedeme do Chorvatska, tak budou další postřehy ...
5. 11. 2007 23:26
Re: Pilotovaná převodovka
tiez mam tohto krasavca, ale nad robotizovanou som ani neuvazoval, viezol som sa v tom, nebolo to zle, ale radsej sa spolieham na svoje preradovanie, lebo viem kedy to preradi, a to preradovanie je dost dlhe, preradujem o polovicu rychlejsie. Inac mam ho v "garazi" tak mozete pozriet.
neregistrovaný "Jiri74"
6. 11. 2007 11:06
Re: Pilotovaná převodovka
Zdravím
to robotické řazení je celkem fajn. (zatím jsem si ještě nepřibrzdil levou nohou :-) ). Najeto mám 4600 km.

Měl jsem problém s klínovým řemenem. Po ujetí cca 1500 km auto po nastartování začalo hvízdat. Tak jsem to chvilku zkoumal a objevil jsem problém. Klíňák byl z výroby blbě nasazený (o jednu drážku mimo řemenici) a tím pádem se to o ni třelo a hvízdalo. V servisu to bez diskuze vyměnili za nový řemen.

Ty koncové diodové světla jsou parádní. Tak se na ně rád koukám ve tmě když to doma zaparkuju...
neregistrovaný "Jiri74"
9. 3. 2007 09:21
Bez nadpisu
Zdravím,

byl jsem se 2x projet s C4 grand picasso 2.0HDI BMP6 v prodejně Citroenu. Převodovka byla fajn. Je tam, ale trochu díra (1s) pokud se jede na plný plyn a přeřazuje se v automatickém režimu. Dá se to eliminovat manuálním zařazením v Automat režimu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jiri74"
9. 3. 2007 09:24
2.0HDI FAP
Zdravím,

nemáte někdo zkušenost s provozem tohoto motoru v městském provozu? Jak je to s filtrem FAP? Je třeba to po nějaké 100 km protáhnout mimo město, aby se vyčistil? Díky J.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ferin"
9. 3. 2007 09:38
Re: 2.0HDI FAP
FAP se čistí po zhruba 400 km. Aspoň je to tak u motoru 1,6 HDi. Ale předpokládám, že u 2,0 to bude podobný.
20. 3. 2007 11:15
Bez nadpisu
vcera som bol prevezeny v C4 picasso - respect! To auto nieje citroen, takze dufam ze im to vydrzi...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "majco"
23. 3. 2007 17:15
Re: C4 Picasso 5 miestny
matuS: Kedze si sa viezol, vies to nejak popisat ? Stoji to za tie prachy alebo nie.

Samozrejme by som privital skusenosti od vsetkych. Lepsi 1,8 benzin alebo 1,6 HDI ? Nielen spotreba, ale aj odhlucnenie, sevis atd. Trochu sa bojim tej kopy displayov.

Alebo radsej nieco ine pre rodinu. (Ochcavka II, Astra, Focus II ...)
23. 3. 2007 20:18
Re: C4 Picasso 5 miestny
no, je to tiche, vyzera to kvalitne, 1.6hdi s robotizovanou prevodovkou ide svizne a neberie vela, vo vnutri dost miesta, pekne vychytavky (paket svetlo).

V tej vybave (confort, grand picasso) to stalo 940tis aj s mrezou na odpoctet dph.

Ked sme brali verso 1.8vvti, tak to stalo cca tiez tolko, ale citroen vyzera zvnutra o dost lepsie, podla mna ma viac miesta, vacsi kufor, a ma automaticku prevodovku a dizlovy motor.

Na to ze je C4 picasso novinka mi to pride ako slusna cena.

Len uvidime, aka bude kvalita. Ked na trh prisla C5, tiez bola technologickym leaderom v triede a dost zle to dopadlo...
Avatar - superkutil
12. 1. 2009 13:02
Občanské judo
Ahoj, nevlastním Citroen, ale sledoval jsem problémy s C4 Picasso co měl jeden majitel (bylo v občanské judu [odkaz] a překvapilo mne nesolidní jednání jak Citroenu v Poděbradech, tak samotného zastoupení Citroenu v ČR. Máte někdo nějaké zkušenosti s auosalonem Slavík v Poděbradech nebo se zastoupením Citroenu v ČR. Kdysi jsem pro ně dělal nějaký SW a připadali mi jako rozumní lidé, ale odpovědi v TV byly velmi neprofesionální a nečekal bych takové jednání od zastoupení automobilky. Chování pana Vladimíra Slavíka, zřejmě majitele auotsalonu Slavík mne nepřekvapilo neboť je to přesně ten typ, co mu více jde o to aby měl přepychové oblečení než spokojené zákazníky. Také to, že nesouhlasil se zveřejnění své tváře odpovídá o nesolidnosti a křiváctví tohoto člověka. Pokud by totiž majitel vozu nebyl v právu, tak nemá so skrývat a pokud by majitel vozu byl v právu, tak by se k situaci měl postavit čelem a ne se skrývat jako malý kluk.
Rozbalit vlákno
2
12. 1. 2009 13:51
Re: Občanské judo
bylo to dost hrozný co?
Ale snad jenom Citroenu dokáže vysadit komplet elektronika a motor ve 150ti na dálnici...
Avatar - superkutil
12. 1. 2009 14:28
Re: Občanské judo
Ten Slavík, to byl výsměch českým podnikatelům, ale ten ing. ze zastoupení Citroen byl ostudou větší. I když v podstatě jen potvrdil, to co si všichni o zastoupeních značek myslí. Ale je ostuda, že si Citroen takové lidi drží a že nechá auta prodávat takovými "Slavíky", kteří se nedokážou ani postavit problému čelem. To není podnikatel, to je šmelinář.

Kamarádovi se zadřelo na Xaře řízení za jízdy a málem boural. Informací o problémech s Citroeny mám více. No, kamarád vyměnil Citroen za Peugeot, tak nevím, jak bude spokojený.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57