Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

„e-commerce“ zvyšuje poptávku

Michal Fokt
Diskuze (0)
Rozvoj fenoménu posledních let zvaného „e-commerce“, který umožňuje nakoupit prakticky cokoliv pomocí Internetu v jakoukoliv denní či noční dobu, vyžaduje také rozvoj logistických a kurýrních služeb

Rozvoj fenoménu posledních let zvaného „e-commerce“, který umožňuje nakoupit prakticky cokoliv pomocí Internetu v jakoukoliv denní či noční dobu, vyžaduje také rozvoj logistických a kurýrních služeb, které musí „virtuálně“ objednané zboží dovézt až před vaše dveře. S rozmachem tohoto způsobu nakupování budou růst nároky na kurýrní a doručovatelské služby přímo úměrně s množstvím objednávek a jedná se zejména o velké množství drobných zásilek. Předpokládá se, že tento trend povede k rychlému růstu segmentu lehkých užitkových vozů.

Podle vypracované studie lze očekávat, růst objemu dodávek zboží do domu dosáhne v roce 2003 množství 7,5 miliardy ročně. To znamená, že každou minutu bude v Evropě předáno 14.270 zásilek!

Největším trhem je dnes Německo (30% zakázek). Následuje Francie (24%) a Velká Británie (17%). Podmínkou rozvoje je zvýšení podílu domácností připojených k Internetu. Podíl připojených domácností činí např. v Německu 30%, Francie 18%, Itálie 15%, Velká Británie 30%.

Michal Fokt
Diskuze (0)