Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar I-Pace dostal osvěžený vzhled a upravené výbavy

Jaguar I-Pace
Jaguar I-Pace
Jaguar I-Pace
Jaguar I-Pace
16 Fotogalerie

Cenami ověnčený elektrický crossover Jaguar I-Pace se dočkal drobného vylepšení. Upravily se výbavové stupně a lehce byl osvěžen vzhled vozu.

Elektrický crossover Jaguar I-Pace byl představen v roce 2018 a následně získal titul jak evropského, tak celosvětového auta roku 2019. To však neznamená, že by na něm nebylo co zlepšovat, což si uvědomuje i sám Jaguar. Provedl drobné osvěžení vzhledu a upravil výbavy.

Cenami ověnčený design se dočkal několika úprav. Mřížka v čelní masce byla vyměněna za plochou výplň v barevném provedení Atlas Grey a stejným odstínem jsou lakovány také detaily v předním nárazníku. Do upravené čelní masky je zasazeno logo značky v novém černo-stříbrném provedení. Detaily karoserie, od přídě až po záď, které byly dosud lakovány leskle černou barvou, budou od nynějška lakovány stejným odstínem jako zbytek karoserie.

Video placeholder
Martin Vaculík, upoutávka na Premium • Zdroj: Auto.cz

Leskle černá barva však z karoserie nezmizela zcela. Stala se součástí balíčku Black Pack, která je součástí standardní výbavy všech modelů od stupně R-Dynamic SE. Balíček zahrnuje leskle černý rámeček čelní masky, rámeček okolo bočních oken, kryty vnějších zpětných zrcátek a označení modelu na zádi. Nově může být černou barvou lakována i zadní část střechy, která byla dosud na vozech vybavených panoramatickým střešním oknem barvena výhradně ve shodném odstínu se zbytkem karoserie.

Novinkou v nabídce jsou saténové laky karoserie, konkrétně dvě verze šedého odstínu – Eiger Grey a Carpathian Grey. Všechna kola nabízená na modernizovaném Jaguaru I-Pace mají diamantem broušený povrch, vyjma 22palcových disků Style 5069 v odstínu Satin Grey, ladícím s vkládanými částmi z karbonu. Všechna 22palcová kola pak mohou být obuta do samozacelovacích celoročních pneumatik.

Technika vozu zůstala beze změny, což znamená pohon všech kol díky elektromotorům na přední i zadní nápravě, a 90kWh lithium-iontovou baterii (využitelných je 84,7 kWh) umožňující na jedno nabití ujet až 470 kilometrů. Maximální kombinovaný výkon je 294 kW, točivý moment 696 Nm, zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 4,8 sekundy a maximální rychlost Jaguaru I-Pace je 200 km/h.

Video placeholder
Jaguar I-Pace - Night Skater - oficiální video 2022 • Zdroj: Jaguar/YouTube

Plné nabití baterie má z wallboxu o výkonu 7 kW trvat 12 hodin a 45 minut, zatímco wallbox s nabíjecím výkonem 11 kW baterii do plna nabije za 8 hodin a 35 minut. U nabíjení výkonem 100 kW Jaguar uvádí pouze to, že za 15 minut řidič získá 127 kilometrů dojezdu navíc.

Nově je Jaguar I-Pace nabízen ve verzích pojmenovaných R-Dynamic. V závislosti na trhu si zákazníci mohou elektrický crossover pořídit ve výbavách R-Dynamic S, R-Dynamic SE a R-Dynamic HSE. Britský trh se dočkal také provedení 400 Sport s decentním spojlerem na zádi (standardem také u ostatních verzí s 22palcovými koly) a v sériové výbavě dodávaným vzduchovým odpružením.

Uvnitř vozu se toho moc neměnilo. Všechny verze jsou ve standardu vybaveny infotainmentem Pivi Pro s aktualizacemi vzduchem, podporou Android Auto a Apple CarPlay, integrovanou hlasovou asistentkou Alexa, Spotify a navigací What3words. Jaguar slibuje také aktualizovanou podobu mobilní aplikace Jaguar Remote App, jejímž prostřednictvím lze například nastavovat a plánovat nabíjení vozu.

Aktualizovaná verze Jaguaru I-Pace je už k nalezení také na stránkách českého zastoupení značky. Z výše uvedených výbav jsou k dispozici provedení R-Dynamic SE a R-Dynamic HSE. Nižší výbavový stupeň začíná na ceně 2.441.453 korun, zatímco ten vyšší stojí minimálně 2.621.058 korun.