Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Keanu Reeves a jeho Arch Motorcycle představují trojici luxusních motocyklů

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 20. 11. 2017 • 18:58
11
Zobrazit náhledy (11)
Arch Motorcycle Arch 1s Arch Motorcycle KRGT-1 Arch Motorcycle Arch 1s Arch Motorcycle Arch 1s Arch Motorcycle Arch METHOD 143 Arch Motorcycle Arch METHOD 143
Kalifornská značka Arch Motorcycle si pro modelový rok 2018 připravila rovnou trojici strojů v podobě modelů KRGT-1, 1S a Method 143.

Arch Motorcycle založili v říjnu roku 2012 herec Keanu Reeves a Gared Hollinger, původně majitel County Choprods, ale její kořeny lze vysledovat až do roku 2007, kdy se tito dva pánové seznámili.

Právě tehdy si totiž Keanu Reeves u County Choprods nechal na zakázku postavit jeden motocykl a od něj se pak rozvinula další spolupráce, která vyústila ve zrození Arch Motorcycle.

První model této mladé značky nese označení KRGT-1. Ve své původní podobě byl zákazníkům nabízen od roku 2015 a pro příští modelový rok se dočkal přepracování techniky i lehkých retuší v designu.

Srdcem modelu KRGT-1 v jeho nové podobě je vzduchem chlazený vidlicový dvouválec o objemu 2032 cm3, splňující emisní normu Euro 4, což mu spolu s brzdovým systémem doplněným o ABS, umožňuje legální vstup na evropský trh.

Vedle motoru si KRGT-1 zaslouží pozornost i díky svému ocelovému rámu, který doplňuje v zadní částí pomocný rám frézovaný z hliníkové slitiny a stejným způsobem vyrobenou zadní vidlicí. Podvozek tohoto motocyklu se pyšní přední vidlicí Öhlins FGRT a karbonovými koly BST.

Evolucí modelu KRGT-1 je model 1S, který s ním sdílí hlavní části rámu i samotnou pohonnou jednotku, ale je prvním strojem značky Arch Motorcycle s letmo uchyceným zadním kolem. Specifickým rysem tohoto modelu je palivová nádrž kombinující CNC obráběné komponenty s karbonem.

Vrcholem v nabídce Arch Motorcycle pro modelový rok 2018 je ovšem zcela nový model Method 143, který má vzniknout v sérii, čítající pouhých 23 strojů. Působivý a futuristicky působící café racer má karbonový rám, který doplňují prvky frézované z hliníkové slitiny. Uhlíková vlákna a hliník jsou použita i na kapoty, palivovou nádrž a podsedlový rám.

Pohonnou jednotkou tohoto modelu je vzduchem chlazený vidlicový dvouválec o objemu 2343 cm3, který splňuje emisní normu Euro 4 a je ozdoben výfukovým systémem z titanu a karbonu, inspirovaným výfuky závodních speciálů pro MotoGP. I v případě modelu Method 143 jsou použity komponenty podvozku z produkce značky Öhlins a karbonová kola BST.

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku