Nové motory pro známé modely Dacia: 1,2 16V (55 kW), 1,4 LPG (55 kW), 1,6 LPG (66 kW) a 1,6 E85 (66 kW)
Motor známý z malých Renaultů Twingo, Clio nebo Modus našel své místo v portfoliu Dacie. Dostane jej Logan i Sandero. Ze zdvihového objemu jen 1149 cm3 dává 55 kW a oba modely by měly být schopny projet kombinovaný cyklus se spotřebou 5,9 l/100 km. V současné době spadá motor 1,4 l se stejným výkonem (55 kW) do vyšší kategorie povinného ručení a kombinovaná spotřeba činí 7,0 l/100 km. Jak se změní jízdní dynamika nových motorizací zatím nebylo zveřejněno. Motor 1,2 16V má servisní interval 30 tisíc km nebo 2 roky. Zajímavostí jsou volnoběžné otáčky snížené kvůli nižší spotřebě na 650 ot./min.
Potenciálně velmi atraktivní nabídkou by se mohly stát nové motorizace známých objemů 1,4 (55 kW) a 1,6 (66 kW), spalující vedle benzinu také LPG. Tovární přestavba zahrnuje integraci nádrže na LPG do prohlubně pro náhradní kolo a možnost přepínat mezi spalováním plynu a benzinu kdykoliv během jízdy. Díky nové palivové zásobě a současným zachováním původní palivové nádrže na benzin vzrostl teoretický dojezd na 1200 km. Díky odlišnému složení LPG ve srovnání s benzinem má motor i přes vyšší spotřebu paliva nižší emise CO2, ale také nižší emise NOx.
Pro vyspělejší trhy Evropy bude určena verze 1,6 E85, která je uzpůsobena ke spalování směsi etanolu a benzinu v jakémkoliv poměru od 0 do 85 % etanolu. Ve Švédsku nebo ve Francii jsou tyto verze populární díky daňovému zvýhodnění a relativně dobře dostupné síti čerpacích stanic s E85. Výhodou E85 je nižší hodnota emisí CO2 od místa vzniku suroviny pro výrobu paliva až po spálení paliva v autě (snižuje ji spotřeba CO2 při růstu rostlin), snížení závislosti na ropných derivátech, ovšem diskutabilní jsou dopady razantně zvýšené poptávky po produkci etanolu z přírodních zdrojů.