Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novou marketingovou manažerkou společnosti Kia Motors Czech se stala Sandra Plachá

Ondřej Chamilla

Marketingové oddělení společnosti Kia Motors Czech si dovoluje oznámit rozšíření týmu o novou posilu v jeho vedení. Do funkce marketingové manažerky byla v pondělí 2. února jmenována Sandra Plachá, která tak zaujala pozici v čele oddělení. Pracovní náplň převzala od stávajícího generálního ředitele pana Vlastimila Čepičky, který řídil marketingové aktivity od svého nástupu do společnosti v květnu loňského roku.

Sandra Plachá (27) získala zkušenosti z oblasti marketingu a automobilového průmyslu ve společnosti Fiat ČR spol. s.r.o., kde působila od roku 2011. V italské automobilce zastávala post marketingového a produktového manažera pro český a slovenský trh. Mezi roky 2009 až 2011 pracovala v leasingové společnosti Speed lease a.s.

Ve své nové funkci bude odpovědná za strategické plánování, přípravu kampaní, dealerský marketing včetně koordinování digitálních aktivit a zlepšování image značky v České republice.

„Kia je jednou z nejrychleji rostoucích automobilových značek na trhu a já jsem velmi ráda, že mohu být u jejího rozkvětu“, komentuje svůj pracovní přestup Sandra Plachá a dodává: „Má velký potenciál a nejen mým cílem, ale celého marketingového týmu bude jej i nadále podporovat a přispívat k jeho dalšímu rozvoji. Vzhledem k silné konkurenci je to velká výzva, ale bez takových by život nebyl zajímavý.“

Ondřej Chamilla