První změny na Auto.cz podle přání čtenářů
Včera jsme prostřednictvím přepínače pod logem vlevo nahoře zpřístupnili k veřejnému testování nový design Auto.cz – a vyzvali vás, ať nám píšete svoje postřehy.
V desítkách ohlasů, které jsme zatím obdrželi, zaznívají pochvalné hlasy i věcné připomínky. Chválíte nejčastěji přehlednost, čitelnost a barevné řešení. „To je dobře odvedená práce a je to celé příjemnější na oči. Tady veliká pochvala,“ napsal nám na adresu redesign2013@auto.cz čtenář Denis T. Pozitivně hodnotíte také možnost vyzkoušet a komentovat nový vzhled webu před jeho ostrým spuštěním. „Věc, kterou musím ocenit, je možnost vyzkoušení nového vzhledu a ovládání a připomínky uživatelů k tomuto kroku ještě před ostrým nástupem,“ píše Jan K.
A v čem jsme se naopak příliš nezavděčili? Mnoho z vás má za to, že jsme věnovali neúměrně mnoho prostoru dalším webovým projektům společnosti Ringier Axel Springer, která Auto.cz vydává. Například Janovi H. vadí podle jeho slov odkazy nahoře na stránce. A s vůbec nejvlažnějším přijetím se setkalo umístění reklamního banneru mezi hlavní menu a Top článek. Stanislav K. shrnuje pocity mnohých, když píše, že... „Za nešťastné považuji umístění vašich aktivních záložek, jako news, moje auto apod. mezi dva reklamní bannery.“
Slibovali jsme, že vám budeme naslouchat. A mysleli jsme to vážně. Proto jsme k prvním vylepšením na základě vaší zpětné vazby přistoupili už dnes:
1. Banner přesouváme na běžné místo nahoře nad menu, kde ho najdete na současném Auto.cz i na většině ostatních webů
2. Horní lištu s odkazy na weby skupiny RAS jsme odstranili, aby zbylo vice místa pro obsah
3. Dolní blok s weby skupiny RAS jsme zmenšili.
Další úpravy budeme zapracovávat průběžně během celého měsíce. Mezitím nám prosím posílejte svoje další postřehy.
Čekáme na vaše zprávy. Pište na redesign2013@auto.cz!