Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Twizy: Ve Francii za 6990 euro, určeno i pro 16leté

14. 4. 2011 • 18:36
24
10
Zobrazit náhledy (24)
Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic Renault Trafic
Renault Twizy se začne prodávat v roce 2012, už nyní ale Francouzi znají jeho cenu.

Renault Twizy ztělesňuje nový přístup k návrhu městských automobilů. Nejen, že má elektrický pohon, odlišuje se také uspořádáním sedadel. Vozidlo s délkou 2320 mm a šířkou 1191 mm totiž nabízí místa pro dvě osoby sedící v řadě za sebou.

Navzdory elektrickému pohonu Twizy váží jen 420 kg. Navíc se bude vyznačovat příznivou cenou – ve Francii díky veřejné podpoře vyjde jen na 6990 euro (asi 170 tisíc korun).

Renault nabídne dvě verze. Běžná Twizy Urban bude mít výkon 15 kW a točivý moment 57 Nm. Nejvyšší rychlost dosáhne 80 km/h.

Twizy Urban 45 km/h zacílí na mladé řidiče. Díky snížení výkonu na 7 kW a omezení rychlosti na 45 km/h totiž vyhoví podmínkám pro řízení s řidičským průkazem skupiny A1. Díky tomu si budou jízdy za volantem Twizy moci dopřát i 16letí řidiči.

Elektrickou energii elektromotoru dodává lithium-iontová baterie s kapacitou 7 kWh umístěná pod sedadlem řidiče. K jejímu dobíjení se využívá běžně dostupná síť s napětím 230 V a baterie se dobíjí na 100 % během 3,5 hodiny, na 80 % však už za 3 hodiny. Dojezd na jedno nabití je 100 km.

Bezpečnostní výbava Twizy obsahuje čelní airbag řidiče, čtyřbodový pás řidiče a tříbodový pás pro spolujezdce. Vedle prostoru pro dvoučlennou posádku má elektromobil i skromný zavazadelník se základním objemem 31 litrů pod zadním sedadlem, který lze jednoduše zvětšit až na 55 litrů.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - abacus
Cena
| 15. 4. 2011
Tieto "skútre" sa kupujú vždy v páre. Jeden na to akože jazdenie a druhý na súčiastky. U nás tie skútre predávali v záhradnom centre spolu s kosačkami. >:D

Kamarát mal neďaleko predajňu motoriek a servis. Stále k nemu chodili nakupovať nejaké skrutky, boudeny. Tie skútre prichádzali v demonte a museli sa poskladať. Bežne to bolo, že museli použiť dva kusy aby poskladali ďalšie tri.

Takže toto niečo od Renaultu bude asi ako "trendovka". Konkurencia skútrom / teda tým veľkým/ určite nebude. To skôr ako alternatíva k miniautám. Do európskych veľkomiest áno :yes: Ale pre mňa je to dobré vybavený golfový vozík.
Cena
| 15. 4. 2011
Dobře no, tak tohle pojede stejnou rychlostí jako zmíněná padesátka skůtr, uveze stejně lidí a prakticky i stejně nákladu... provozní náklady taky nebudou nijak odlišné.
Já tu cenu zas tak nehrotím, jenom jsem uvažoval tak, že za tři tisíce euro by toho dost lidí šlo jako do alternativy ke skůtru, ale sedm tisíc už je spíš tak trochu alternativa k autu a na to tahle motokára prostě nemá.
Jinak čínská padesátka (už šla taky pryč) relativně slušně odveze i mě, kor po městě, mimo je to utrpení, ale to by bylo i v tomhle bazmeku. Přitom měřím dva metry a vážím dejme tomu určitou hodnotu nad sto kilo >:D A jeli jsme na tom poměrně v pohodě i dva >:-[]
Cena
| 15. 4. 2011
za 1000 eur je mozna skutr kterej uveze sotva 1 prumerne hubeneho cloveka a jeste bude pripraven se porouchavat hned jak skonci jeho zarucni doba >:D

celekm zive mam v pameti trable s uzasnym skutrem kentoya nebo jak se ten bazmek jmenoval, mich 85kg do kopce na Masaricku v Brne nebyl schopen vyvest a co vim tak majitel po dvou letech litoval ze zanej tenkrat dal tech tusim 28tisic kacek a hned jak to slo tak koupil Derbi za necelich 60tisic >:D

tento Renault je navic kapotovany a elektricky, tedy konkurenci pro nej budou minimalne skutry kapotovane, s vetsim vykonem nez 3-4 koniku, a ne nejaky smejdy za tisic eur :-!
Cena
| 15. 4. 2011
Samozřejmě vím, kolik stojí lepší skůtr, ale normální padesátka na popojíždění po městě je k běžně k mání okolo tisícovky eur a tohle nemá o nic větší užitné vlastnosti, jen čtyři kola. Samozřejmě to nejde všechno poměřovat jenom užitnými vlastnostmi, ale tohle vozítko si člověk rozhodně nekoupí kvůli tomu, že ho chytne za srdce >:D
Avatar - abacus
Renault
| 14. 4. 2011
Zase až tak novátorské to pre mňa nie je. Ja by som to hodnotil tak, že Renault sa k tomu postavil z opačnej strany. Zatiaľ čo "motorkári" sa pokúšajú postaviť niečo ako miniauto, "autičkári" sa snažia postaviť skúter. :-)
známe BMW v elektrine: [odkaz]
Peugeot sa nenechal zahanbiť, Hymotion3: [odkaz]
a trojkolka v podaní silného hráča: [odkaz]
Ale najkrajšie je toto. Myslím, že by sme ho asi nazvali crossover.
:-)
Piaggio v prevedení MPV a možná i SUV:[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku