Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda v Ženevě: Vision D, Superb 2012, nové logo a Fabia Monte Carlo

Ondřej Láník
Diskuze (0)
Velké tajemství tentokrát vydrželo až do poslední minuty. Hvězdou stánku Škody se stala studie Vision D.

Velkou sériovou novinku Škoda Auto do Ženevy nepřivezla a přece bylo v Palexpu na zeleno-bílém stánku hodně rušno.

Po období lehce barokního designu, kočičích očí a chromu na masce přichází do Škody nová stylistická škola. Bude podstatně jednodušší, v mnoha detailních i koncepčních řešení přímočařejší ale neméně praktická. První ukázkou toho všeho je studie Vision D .

Společně s novým konceptem se v Ženevě veřejnosti představilo nové logo a zbrusu nový firemní design, který se dotkne všech dokumentů, staveb, propagačních předmětů a dalších prvků, s nimiž je jméno Škody spojeno. Nové logo se dostane na vozy od roku 2012.

Třetím pilířem ženevské expozice byl akční model Fabia Monte Carlo. Krátká Fabia prošla celkem důkladnou proměnou, která její vzhled posunuje ještě dál než v případě skutečného hot-hatche RS. Monte Carlo je možné vytvořit dokonce i z tříválcových modelů. Ty ovšem pro český trh nabízeny nebudou, zřejmě s ohledem na averzi, jakou si tyto motory u části české klientely vybudovaly.

Další novinky byly prezentovány nenápadně.

Systém stop-start a inteligentní alternátor našly cestu i do benzinových motorů Fabií a Roomsterů, v cenících hledejte označení Green tec.

Drobné změny v technice, šíři příplatkové výbavy a nabízených barvách představuje provedení Škody Fabia, Yeti, Octavia a Superb pro modelový rok 2012.

Ondřej Láník
Diskuze (0)