Spy Photos: Audi TT RS (další okruhové foto bez maskování)
Nejdravějším ze všech modelů řady TT bude model RS. Co přesně bude pod kapotou je zatím stále ve sféře spekulací. Síla nejrychlejšího TT pravděpodobně spočívá v novém pětiválci o objemu 2,5 l, kterým se automobilka vrací po více než desetiletí k dříve často používané konfiguraci válců. Tentokrát prý bude motor obsluhován dvěma sekvenčně uspořádanými turbodmychadly, což se odrazí na tvaru i absolutní výši křivky točivého momentu. Nejvyšší výkon by se měl pohybovat v oblastech mezi 250 a 260 kW. Některé zdroje v souvislosti s TT-RS ale dokonce mluví o vidlicovém osmiválci 4,2 V8 z modelu RS4.
Audi nasadí tu nejlepší techniku, jakou dnes má a tak není pochyb o zařazení pohonu všech kol, šestistupňové ručně řazené nebo automatizované převodovce DSG se dvěma spojkami. Očekáván je také příchod motoru 3,6 V6, který by mohl nahradit menší šestiválec 3,2 V6 - současný vrchol modelové řady.
Vrcholný model RS se liší od běžné produkce s písmeny TT na zádi aerodynamickou sadou, která změnila spodní část vozu v oblasti obou nárazníků a boků. Větší vstupy na přídi zajistí větší objemy přiváděného chladicího vzduchu, zadní nárazník poskytl útočiště dvěma větším koncovkám výfuku. Velká kola dokonaleji vyplňují prostor v podbězích.
Tady už asi nebude co tunit. Nebo, že by přece…