Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

V Detroitu vystavují i Číňané. Předvedli se pekelnou ošklivkou GAC GS7

David Bureš David Bureš 9. 1. 2017 • 09:48
8
7
Zobrazit náhledy (8)
GAC GS8 GAC GS8 GAC GE3
Čínská automobilka GAC Motor se na letošním detroitském autosalonu chlubí hned třemi novinkami, SUV GS7 doplňují elektromobil a koncept hybridního crossoveru.

Detroitský autosalon je rájem primárně amerických značek, na letošní severoamerické mezinárodní autoshow se ale představuje i jedna čínská automobilka. GAC Motor se v Detroitu poprvé ukázala v roce 2013, letos však prvně vystavuje v hlavním dějišti autosalonu, a to jako vůbec první čínská značka. Čím se při této speciální příležitosti předvedl?

GAC Motor se chlubí hned třemi novinkami. Hlavní důraz klade na středně velké SUV GS7. Jedná se o kratší, pětimístnou verzi modelu GS8, s nímž sdílí i svůj vzhled. To znamená, že GS7 přijíždí s robustní přídí, která moc krásy nepobrala. Hranatě tvarovaný automobil zdobí mohutná maska chladiče s navazujícími, podivně tvarovanými matrix-LED světlomety.

GS7 je prezentován jako prvotřídní produkt, který má nabídnout uživatelsky příjemnější mobilní život. Pro automobilka pak má důležitou roli, GS7 se totiž chce stát globálním produktem.

GE3 je pak vůbec první elektromobil z dílny tohoto výrobce. Základem elektrického hatchbacku je nově vyvinutá platforma, přičemž automobil chce lákat hlavně mladé zákazníky. Těm chce nabídnout přátelský, efektivní, inteligentní a zábavný zážitek z jízdy.

To EnSpirit je v současné formě koncept. Jedná se o crossover, který kombinuje prvky sportovních sedanů, SUV a kabrioletů. V útrobách pak pracuje plug-in hybridní technika.

GAC Motor (Guangzhou Automobile Group Motor) je automobilka sídlící v městě Kanton, která byla založena v roce 1997. Firma spolupracuje s Fiatem, Toyotou nebo Mitsubishi, pro něž vyrábí vozy určené pro čínský trh. Vedle toho nabízí i vlastní vozy, jeho Trumpchi GA5 se kdysi objevilo dokonce v Top Gearu. Aktuálně zdůrazňuje kvalitu svých aut, což potvrdily i úspěchy ve výzkumu kvality J.D. Power Asia Pacific. Značce se navíc daří i prodejně, loni prodaných 370.000 aut je o 97 % více než o rok dříve.

Související články

Témata
10. 1. 2017 05:24
tak túto peknelnú ošklivku by som bral!
konkrétne jej väčšiu sestru, GSP8

[odkaz]
9. 1. 2017 15:55
Re: Opět titulek
Voči Q8 je to fešák.
9. 1. 2017 13:20
Re: o kráse
Má to byť celosvetový model, nie len pre americký trh, teda dizajnovo by podľa mňa pasoval aj na európske trhy. A pre viac kliknutí mohli dať aj napr. takýto nadpis: (Toto ani nemôže byť čínske auto. Vyzerá veľmi dobre.) Lenže je to čínske tak to treba hejtovať.
Avatar - nalimer
9. 1. 2017 13:03
o kráse
Trochu bulváru nezaškodí...
Je toto krásne?
Ford F 250 MY 2017 - [odkaz]
alebo GMC Yukon MY 2017 - [odkaz]
či snáď Chavrolet Tahoe [odkaz]
Americký trh je iný. Písať o ošklivosti mi príde ako vec subjektívna. A v tomto prípade viac menej len pre zisk viacerých kliknutí. Mýlim sa?
9. 1. 2017 12:15
Čože???
Milá redakcia nechcem byť ani vulgárny ani drzý, ale pretrite si oči alebo prestante byť tak zaujatý proti tomu, že je to auto z východu. Dizajn auta je subjektívna vec. Ale ten titulok je neskutočne predsudkový. Mne sa to auto celkom páči, čo sa týka dizajnu exteriéru, interiér som nevidel a ani o materiáloch použitých v interiéri sa baviť nebudeme, lebo o tom nič neviem. Z vonku to neni žiadny hnus ako kedysi sangyong rodius. A američania tiež nevyrobia vždy krásne auto ako napr. pontiac aztec. Fiat sa tiež predviedol s multiplou. A tiež sa to z vonku nepodobá uplne na nejaké konkrétne európske auto ako kedysi kópie z číny. Jasné niektoré črty na niektoré modely sa možu podobať ale povedzme si úprimne, ktoré aj európske auto má úplne všetko odlišné ako konkurencia? Žiadne. Práveže sa mi páči viac ako niektoré koncernové autá, ktoré sú na jedno kopyto všetky samé hranaté furt roky dookola ten istý nudný obdĺžnikový dizajn dizajn. Niektoré modely sú fajn aj koncernové čo sa týka kvality ale napr. škoda rapid je absolútny odpad dizajnovo aj materiálovo za tú cenu za ktorú to predávajú. Nechcem tým poedať, že rapid je úplne najhoršie auto ale malo by mať cenu maximálne 8000 eur za základný model, pretože to auto je strašne lacno spravené. A sranda je aj to že za komunizmu ľudia závideli tomu čo je na západe a to aj autá. škody za komunizmu, priznajme si to boli tiež odpad. Už po 100 000 km ste si na 105ke mohli robiť generálku motora. Konečne možme mať autá z celého sveta a češi a slováci si stále dobrovolne kupujú ten odpad čo škoda vyrába (myslené za tú cenu je to odpad). Nebol som tu ani zaregistrovaný ale tento článok ma tak naštval, že som sa zaregistroval a musel vyjadriť svoj názor.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku