Aston Martin stále uvažuje o motorech AMG
Vypadalo to na spolupráci ve velkém stylu. Aston Martin měl pro Daimler vyrábět v Gaydonu vozy Maybach a na oplátku by měl přístup k nejmodernější technice Mercedesu, zejména k motorům a převodovkám. Jenže produkce Maybachu vycházela u Astonu příliš draze, strany se nedohodly a Maybach skončil.
Od té doby uplynuly už více než dva roky a ačkoli Aston nemá Mercedesu co nabídnout, jeho zájem o motory stále trvá (byť se jeden čas hovořilo i o Toyotě) a nějaká jednání probíhají i v současnosti. Zdroje z Gaydonu ovšem přiznávají, že finální zatím stále není v dohledu, takže jsou určitě naděje vkládány i do zapojení nových spoluvlastníků Investindustrial do jednání. Třeba dostane kompletní management Daimleru outdoorovou výbavičku...
Motory Aston Martin jsou stále konkurenceschopné a sklízejí uznání odborníků, evropské emisní limity jsou ale k "oldschool" technice nelítostné a že se situace začíná zhoršovat, naznačuje i konec modelu V12 Vantage. Je zjevné, že Cygnet potíže s průměrem emisí oddálil, ale nezachránil.