Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C3-XR: Pařížský crossover pro Čínu

Ondřej Chamilla
Diskuze (6)
Ačkoliv se nový crossover Citroënu představí v Paříži, nebude to na autosalonu, ale v showroomu C42 na Champs-Elysées. Jedná se však o model především pro Čínu.

V rámci oslav padesátého výročí diplomatických francouzsko-čínských vztahů se dnes v centru Paříže představil Citroën C3-XR, crossover určený pro čínský trh. Jedná se o automobil vycházející z konceptu, který byl představen tento rok v Pekingu. Čínský trh se rychle rozvíjí, měli bychom si tedy zvykat na vozy určené právě pro něj. Zájemci z nejlidnatější země světa se C3-XR dočkají ještě před koncem tohoto roku.

Co se týče výbavy, se může zákazník těšit na hands-free přístup a startování, zpětnou parkovací kameru či ovladač grip kontrol. Automobilka dále slibuje komfort na úrovni těch nejlepších sedanů. K pohonu vozu bude zpočátku sloužit přeplňovaná benzinová šestnáctistovka se systémem stop-start a výkonu 160 koní (118 kW) ve spojení se šestistupňovou automatickou převodovkou. Vůz se bude vyrábět v čínském závodě Wu-chan.

Ondřej Chamilla
Diskuze (6)
1. 10. 2014 22:49
Re: Čína,
To sa im predáva teraz, keď im Citroen vymyslel šípové ozubenie a kopec dalších vecí >:D (just kidding)
1. 10. 2014 16:08
Re: Čína,
Tak koukej začít orodovat za evropské značky, ať to tady zachráníš. Kopáním za ty korejské sráče to tady posíláš do kopru ty sám.
Avatar - pallas
1. 10. 2014 15:02
Re: Čína,
Predaj vo Francuzsku za rok 2014 (1-9 mesiac)
peugeot 271.297 ks (+5,6% oproti 1-9/2013), citroen 222.701 ks (+1,7%)
hyundai 11.674 ks(-42,4%) , kia 21.208 ks (-14,1%)

nestrachuj sa, topper
Avatar - Hittman
1. 10. 2014 09:54
Re: Čína,
Celkem máš pravdu, akorát musím oponovat s tím, že mi nechceme svoje značky, to je čistě na zákazníkovi, co si vybere a je holt málo nacionalistů, kteří i přes lepší "vše" si koupí horší, ale zato svou domácí značku (to jen obrazně). Mne koncern PSA už připadá jak Fiat, protože nemůže najít tu svou identitu. Pořád se mění určení značek, vytváří různě nesmyslná auta, která polykají finance na vývoj. Poslední rozumný model byl C5 s V6 poslední generace a myslím i 508. Jinak 208 docela OK, až na přístrojovku, 308 to samé. Navíc nové modely se ještě neukázaly co se týče spolehlivosti a jak budou vypadat po ujetí 100, 200 a více tis km.
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2014 09:23
Re: Čína,
citroen dnes v eu predava rocne 600 000 aut a korejsky hyundai 400 000 aut .... to je riadny debakel pre domacu europsku znacku s neviem kolko rocnou historiou.... neviem si predstavit zeby citroen v azii predaval dve tretiny toho co "domaci" hyundai.... to sa citroooonu nikdy nepodari..... to skor ja vyhram v lotte milion

este ze tu mame cinu... co by bez nej tie nase bomba europske dokonale megakvalitne znacky na ktore sa nechytaju ani amici ani aziati robili... :yes: ved ani sami uz svoje znacky nechceme... taki sme dokonali... a bombovi .... konkurencia rozdrti eu na prach.... este 10 rokov a uvidis ze europsky trh bude z celosvetoveho hladiska pre mnohych svetovych vyrobcovu uz uplne bezvyznamny a skor len do poctu, uz dnes sa sem nikto nehrnie...