Citroën nahradí hydropneumatické odpružení v roce 2017, a to něčím revolučním
Pokud máme jmenovat vůz, který je podle našeho názoru pravým Citroënem, bude to ze současné nabídky model C5 – pohodlný konejšivý kočár, který jezdí jako nic jiného, a to zejména díky hydropneumatickému odpružení. Konec vozu se však rychle blíží a s ním i konec podvozkové technologie Hydractive se zelenými baňkami, což je velká škoda.
Francouzská automobilka se nás však nyní snaží ubezpečit, že tím u ní zajímavá technická řešení nekončí. Generální ředitelka Citroënu Linda Jackson se nechala slyšet, že automobilka pracuje na něčem lepším. Má se jednat o nový druh odpružení, který má poskytovat stejný výsledek jako Hydractive, ale v „modernějším a vhodnějším“ podání.
Je však trochu s podivem, že tato technologie bude údajně nasazena pouze u vozů Citroën, tedy nedostane ji ani bratrský Peugeot, ani luxusnější DS.
Podle Jackson pak Citroën zredukuje počet karosářských variant o polovinu na 7. I přesto je ale očekáván patnáctiprocentní nárůst prodejů do roku 2020.