Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën nahradí hydropneumatické odpružení v roce 2017, a to něčím revolučním

Citroën C5
Citroën C5
Citroën C5
Citroën C5
16 Fotogalerie
Diskuze (28)
Hydropneumatické odpružení se s námi rozloučí zároveň se současnou generací Citroënu C5, což je poslední automobil, který tuto technologii používá. Automobilka však již nyní vyvíjí revoluční náhradu.

Pokud máme jmenovat vůz, který je podle našeho názoru pravým Citroënem, bude to ze současné nabídky model C5 – pohodlný konejšivý kočár, který jezdí jako nic jiného, a to zejména díky hydropneumatickému odpružení. Konec vozu se však rychle blíží a s ním i konec podvozkové technologie Hydractive se zelenými baňkami, což je velká škoda.

Francouzská automobilka se nás však nyní snaží ubezpečit, že tím u ní zajímavá technická řešení nekončí. Generální ředitelka Citroënu Linda Jackson se nechala slyšet, že automobilka pracuje na něčem lepším. Má se jednat o nový druh odpružení, který má poskytovat stejný výsledek jako Hydractive, ale v „modernějším a vhodnějším“ podání.

Je však trochu s podivem, že tato technologie bude údajně nasazena pouze u vozů Citroën, tedy nedostane ji ani bratrský Peugeot, ani luxusnější DS.

Podle Jackson pak Citroën zredukuje počet karosářských variant o polovinu na 7. I přesto je ale očekáván patnáctiprocentní nárůst prodejů do roku 2020.

Vstoupit do diskuze (28)