Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Daimler možným zájemcem o MV Agustu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (14)
Slavná italská motocyklová značka může zamířit pod křídla německého koncernu Daimler.

Italský výrobce motocyklů MV Agusta je letos již podruhé ve středu zájmu médií ohledně možné změny majitele. Nejprve se v březnu objevily informace o možném zařazení této značky do portfolia Fiatu, podobně jako to v roce 2012 udělal Volkswagen s Ducati, kterou pod svá křídla převzala skupina Audi.

Nyní se podle zpravodajské agentury Reuters, odkazující na německý deník Boersen-Zeitung, objevily nové informace o možném prodeji MV Agusty. Tentokrát se spekuluje o koncernu Daimler.

Ten od roku 2010 až do převzetí Volkswagenem spolupracoval prostřednictvím AMG s výrobcem motocyklů Ducati a nyní by mohl získat značku, jejíž stroje mají nejen mezi motorkáři ještě lepší reputaci. Navíc se předpokládá, že pokud bude MV Agusta skutečně na prodej, pak může být její cena výrazně nižší než tomu bylo v případě Ducati.

Pokud k prodeji MV Agusty nedojde, pak má její současný majitel Claudio Castiglione záložní plán v podobě vstupu na burzu, kam hodlá umístit až 30 % akcií své značky.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (14)
Avatar - Andromeda
19. 7. 2014 14:38
Re: no nevím
Vau, Diavel krásy mnoho nepobral, ale popravdě právě proto, pro demonstrovanou porci prvoplánové agresivity půjde na odbyt >:-[] ...
Avatar - jurajos
19. 7. 2014 07:50
Re: no nevím
Mea culpa...príchod nového Monsteru som ani nezaregistoval.
Ja so vzhľadom problém nemám. Voda je tam ako píšeš na zlepšenie chladenia zadného valca - takže to hovadina asi nebude.
Doba ide dopredu a asi to chcelo zmenu. A ak chceš vzduchom chladený naháč do V tak sa budeš museť poobzerať niekde inde - ozaj, je vôbec kde? ;-)
18. 7. 2014 23:57
Re: no nevím
Aby bylo jasno - toto je nový Monster:
[odkaz]
Válce do L prostě už nejsou pod plasty vidět, kdyby tam dali klasické véčko nebo R2, nikdo rozdíl nepozná. Vodou chlazený motor do L je celkově hovadina - tato koncepce byla použita kvůli zlepšení chlazení zadního válce, což je u klasických V trochu problém. Rám se smrsknul do trapné karikatury původního stylu.
Další výtvor: oteklý Diavel:
[odkaz]
Na první pohled vypadá jako kdyby vážil tunu. Motor do L, hlavní poznávací znak Ducati opět není vidět.
18. 7. 2014 15:40
Re: no nevím
Nee, mám na mysli celej koncern, eh pardon, konglomerát, eh, finanční skupinu >:D
Se značkou jako takovou to jde od desíti k pěti (platí pro Evropu), jinde jedou.
18. 7. 2014 13:40
Re: no nevím
Jestli myslíš jen značku, tak to není zrovna pravda. ;-)