Honda Accord Crosstour: Pětimetrový crossover jen se šestiválcem
Sama automobilka o novince mluví jako o CUV (Crossover Utility Vehicle), ale v podstatě se jedná o netradiční a na evropské poměry dost velký liftback s ambicí stát se excentrickou vlajkovou lodí zámořského modelového portfolia Hondy.
Agresivní design předních světlometů kopírují i mlhovky, umístěné v nárazníku pod nimi. Linie bočních oken směrem dozadu mírně stoupá, stejně jako prolisy. Střecha se naopak velkoryse klene nad velkým interiérem. Záď s dlouhou výklopnou stěnou někomu může připomínat dražší, luxusnější, ale téměř stejně velké BMW 5 Gran Turismo. Lomení skla zadních dveří a spoiler na hraně víka pak odkazují na současné provedení Civicu. Některá tvarová řešení jsou přejata z konceptu Acura ZDX, který také spěje k sériové výrobě.
Celkové vnější rozměry vozu jsou 4999 x 1669 x 1897 mm, rozvor měří 2794 mm.
Pod kapotu se nakonec nedostanou žádné čtyřválce, ale zatím jediný vidlicový šestiválec 3,5 i-VTEC. Ten dává nejvyšší výkon 199 kW při 6800 min-1 a točivý moment s maximem 339 Nm při 5000 min-1. Standardem je jen pětistupňová automatická převodovka, k dispozici je verze s pohonem předních nebo všech kol. Základní provedení má sedmnáctipalcová kola s pneumatikami 225/65 R17, vyšší specifikace pak o palec větší s pneumatikami 225/60 R18.
Ceny v USA začínají na necelých 30 tisících dolarech, což je asi o 4 tisíce USD vyšší suma než za americký Accord se stejným motorem.