Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai H-1: Nový design a komfortní výbava

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (5)
Hyundai odhaluje podobu exteriéru modernizovaného modelu H-1 a zároveň přináší první informace o jeho výbavě i technice.

Hyundai H-1 je ve své druhé generaci na trhu od roku 2008 a jedním z nejstarších zástupců jihokorejské značky v Evropě. Ve formě je tento víceúčelový model, který je nabízen jako prostorné MPV nebo dodávka udržován díky průběžným modernizacím. Ty byly doposud zaměřeny především na techniku, ale tentokrát se vedle ní týkají i výrazných změn v designu a výbavě.

Hyundai nyní prostřednictvím prvních snímků odhaluje kompletně nově navržené provedení předních partií. Po obou stranách nové masky chladiče jsou horizontálně uspořádané světlomety s projekční technikou a optimalizovaným designem. Pod nimi pak zdařilé osvěžení vzhledu umocňuje zcela nový přední nárazník a mlhové světlomety.

Vedle zcela nového designu přídě mají u modernizovaného Hyundai H-1 Tour patřit k poznávacím znameních na přání dodávaná 17“ kola z lehké slitiny. Ta budou nabízena ve dvou provedeních, z nichž jedno je zářivě stříbrné s čistým vzhledem, zatímco to druhé je broušené diamantem.

Nové linie MPV i užitkových zástupců řady H-1 mají vynikat v jedné ze sedmi nabízených barev karoserie, jimiž budou černá Timeless, modrá Ocean View, bílá Creamy, červená Super, žlutá Dynamic, hnědá Tan a šedá Hyper Metallic. Zájemci o tento model mají mít navíc možnost volby dvoubarevného provedení karoserie.

Barevné provedení interiéru bude u pro omlazené vozy k dispozici ve dvou odstínech šedé nebo béžové. Čalounění má být nabízeno ve dvou verzích tkaniny (velmi odolná klasická tkanina či atraktivní semišový úplet) nebo v pravé kůži.

Hyundai poprvé v historii modelové řady H-1 používá sloupek řízení nastavitelný výškově i podélně. Vyšší úroveň jízdního komfortu mají poskytovat nové funkce vyhřívání a odvětrávání pro sedadlo řidiče a vyhřívání pro přední sedadlo spolujezdce. Kromě toho může být nyní obraz zadní kamery zobrazován na ploše vnitřního zpětného zrcátka.

Hyundai H-1 v modernizovaném provedení bude k dispozici ve třech různých výkonových verzích vznětových motorů. Osobní verze H-1 Tour má být nabízena s jednotkou 2.5 A2-VGT, poskytující nejvyšší výkon 125 kW (170 k) a maximální točivý moment 441 N.m, a to ve spojení s pětistupňovou samočinnou převodovkou.

Alternativou mají být další dvě výkonové varianty motoru 2.5 A2-WGT v kombinaci s šestistupňovou mechanickou převodovkou. Standardní verze má výkon 85 kW (116 k) a výkonnější varianta nabídne 100 kW (136 k). V obou případech má mít řidič k dispozici maximum točivého momentu 343 N.m. Všechny motory splňují emisní normu Euro 6c. Stejná paleta motorů je nabízena pro užitkové verze H-1 Van, splňující emisní normu Euro 6.

Modelová řada Hyundai H-1 bude i v modernizované podobě zahrnovat verze pro přepravu až osmi osob a nabízet velkorysý vnitřní prostor přístupný širokými bočními dveřmi pro snadnou manipulaci s nákladem nebo nastupování a vystupování cestujících na zadních sedadlech.

Objem nákladového prostoru skříňové verze H-1 Van sahá od 2511 litrů u verze se dvěma řadami sedadel, do 4426 litrů u verzí se dvěma nebo třemi sedadly v jedné řadě. Dokonce i se všemi obsazenými sedadly osmimístné verze H-1 Tour je k dispozici zavazadlový prostor o objemu 842 litrů.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (5)
11. 4. 2018 13:15
Re: h-1
hmmm
11. 4. 2018 11:53
h-1
Ta H-1 nevypadá vůbec špatně, celkem prostorné a výbava slušná, očekávám, že to bude i za rozumný peníz, než to co tu škodovka předvádí v poslední době, předražená česká tradice, která nemá ani MPV.
Avatar - mariov8
5. 4. 2018 12:16
Zajimave auto...
...to vždy bylo. Žel již před 12ti lety a ty léta jsou na něm i přes facelift pořád znát.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2018 09:03
vyzera
ako vw... a aj to prepojenie svetiel s maskou je tu tiez ( po vzore novych vw ) zda sa cisto "nahodne" ;-) .. chce to uz kusok viac osobitosti a vlastnej tvorivosti ... inak nic v zlom samozrejme... to auto si svojich zakaznikov iste najde :yes:
5. 4. 2018 07:43
Aké profi?
Tento "článok" je čistá reklama.