Co všechno zvládne individualizační program Lamborghini Ad Personam?
Lamborghini Ad Personam se jako nový individualizační program automobilky s býkem ve znaku představil začátkem roku 2008 a postupně si získává stále větší přízeň zákazníků.
V automobilce jsou v rámci tohoto programu připraveni namíchat zvláštní lak karoserie, připravit unikátní čalounění interiéru nebo nabídnout nový design kol a řadu dalších úprav a doplňků, zvyšujících exkluzivitu vozu.
Popularita individualizačního programu Ad Personam u zákazníků Lamborghini podle informací, které získal britský Autocar rok od roku roste a v současnosti jej využívá 60 % z nich.
Tento výsledkem není rozhodně špatný, ale obdobný individualizační program konkurenční automobilky Ferrari se údajně mnohem více přibližuje 100% úspěšnosti u zákazníků.
V případě vozů značky Lamborghini se pak očekává, že její Ad Personam v tomto ohledu svého konkurenta z Maranella dostihne v okamžiku, kdy na trh vstoupí SUV Urus, což má být podle dostupných informací již v příštím roce.