Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Co všechno zvládne individualizační program Lamborghini Ad Personam?

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
Individualizace a drahé, supersportovní vozy, to jsou dvě slova, která se v jedné větě objevují již od samotného počátku automobilismu. V případě vozů značky Lamborghini chce šest z deseti klientů vůz dokončený přesně podle svých představ.

Lamborghini Ad Personam se jako nový individualizační program automobilky s býkem ve znaku představil začátkem roku 2008 a postupně si získává stále větší přízeň zákazníků.

V automobilce jsou v rámci tohoto programu připraveni namíchat zvláštní lak karoserie, připravit unikátní čalounění interiéru nebo nabídnout nový design kol a řadu dalších úprav a doplňků, zvyšujících exkluzivitu vozu.

Popularita individualizačního programu Ad Personam u zákazníků Lamborghini podle informací, které získal britský Autocar rok od roku roste a v současnosti jej využívá 60 % z nich.

Tento výsledkem není rozhodně špatný, ale obdobný individualizační program konkurenční automobilky Ferrari se údajně mnohem více přibližuje 100% úspěšnosti u zákazníků.

V případě vozů značky Lamborghini se pak očekává, že její Ad Personam v tomto ohledu svého konkurenta z Maranella dostihne v okamžiku, kdy na trh vstoupí SUV Urus, což má být podle dostupných informací již v příštím roce.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
Avatar - flyboyeda
24. 8. 2017 18:31
Aneb jak z k u r v i t své krásné Lamborghini
já bych to zakázal, jenomže to sype no, to je problém dnešní doby