Mahindra Bolero: Offroadový tanec po indicku
Všeobecné povědomí o indickém automobilovém průmyslu se omezuje na Tatu Nano, případně auta dalších asijských značek, která se pro Evropu vyrábí právě v Indii. Místní automobilky ale chrlí velké množství různých modelů a vyrábí je v relativně vysokých počtech. To je mimo jiné i případ Mahindry Bolero – se 70 tisíci kusů ročně nejprodávanějšího off-roadu v Indii.
Mahindra Bolero je jakousi místní obdobou Land Roveru Defender nebo Mercedesu třídy G. Oblíbený je u policie a armády i – díky příznivé pořizovací ceně – mezi širokou veřejností. Off-road s čistě funkčním designem se vyrábí už 10 let a v nabídce je bezpočet rozmanitých verzí.
Novinkou je další generace (z evropského pohledu bychom ji nejspíš nazvali faceliftem), která přichází nejprve v podobě krátkého pick-pu Bolero Attitude. Novinka dostala atraktivní dvoubarevné provedení exteriéru i interiéru a řadu doplňků karoserie, které mají převážně také ochrannou funkci.
Pohon terénní Mahindry s délkou 4,23 metru a hmotností 1615 kg zajišťuje dieselový motor o objemu 2,5 litru, který má poněkud skromný výkon 46 kW. Na výběr je pohon zadních nebo všech kol.