Mercedes-Benz C 63 AMG oficiálně s výkonem až 375 kW
V prvé řadě očekávejte klasický ostrý Mercedes-Benz se svalnatým bodykitem. Nechybí výrazný přední nárazník, prahy, ani zadní difuzor se čtyřmi koncovkami výfuku. Na víku zavazadlového prostoru je nově odtrhová hrana a v blatnících osmnáctipalcová kovaná kola, takže tohle auto si s běžným Céčkem jen tak nespletete.
Důraz na sportovnost se pak projevil rovněž v kabině, kde najdete anatomická sedadla s alcantarovo-koženým čalouněním, volant se zploštěním na spodku a údajně nerezové pedály. Samozřejmostí je mnoho znáčků AMG a také řazení tlačítky pod volantem.
Pokud se však ptáte, co je pod kapotou, pak není žádným tajemstvím, že C 63 AMG pohání dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec o výkonu 350 kW (475 koní) a točivém momentu celých 650 N.m. Motor je spojen opět spojen s tradičním sedmistupňovým automatem AMG Speedshift. To vše znamená, že tento sedan je schopen vystřelit z nuly na sto kilometrů v hodině za 4,2 sekundy a s přehledem atakuje elektronicky omezenou maximální rychlost 250 km/h. V nabídce však nebude chybět ani posílená verze S, který se chlubí hodnotami 375 kW (510 koní) a 700 N.m. Tyto parametry zkrátí zrychlení na stovku o 0,1 sekund ve srovnání se standardním modelem, maximálka zůstane stejná.
Běžné C 63 AMG má v základu adaptivní tlumiče AMG Ride Control se třemi úrovněmi nastavení, nechybí ani ventilované kotouče v rozměru 360 mm vepředu, respektive 330 mm vzadu. Verze AMG S poznáte podle černých doplňků karoserie a kompozitových brzd, stejně jako lehkých devatenáctipalcových kol. Vrcholná verze má rovněž dynamické uložení motoru, samosvorný diferenciál a upravené nápravy. Navíc se zdá, že by C 63 AMG mohlo být výrazně lehčí než konkurence, můžeme tedy očekávat zajímavý řidičský nástroj.