Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Peugeot 2008 má český ceník, přibyla verze GT line

Jan Mička
Diskuze (10)
Ceník modernizovaného Peugeotu 2008 platí od začátku dubna. V nabídce je i nová výbava GT line.

Standardní provedení modernizovaného Peugeotu 2008 se co do nabídky výbavových linií od svého předchůdce neliší. Základní stupeň Access se vztahuje pouze na motory 1.2 PureTech 82 a 1.6 BlueHDi 75 a startuje na částce 315.000 Kč (zážehová verze), případně 305.000 Kč při výkupu vašeho starého vozu. Ve standardu dostanete patnáctipalcová kola, diodové denní svícení, omezovač rychlosti, asistent rozjezdu do kopce, centrální zamykání, přípravu pro autorádio se čtyřmi reproduktory, šest airbagů, elektrické ovládání předních oken, výškově nastavitelné sedadlo řidiče nebo volant nastavitelný ve dvou osách. Za manuální klimatizaci se ovšem připlácí (20.000 Kč), rádio s ovládáním na volantu a USB a bluetooth konektivitou přijde na 15.400 Kč.

Vzhledem k vyšším příplatkům za rádio a klimatizaci se vyplatí sáhnout po linii Active. S motorem 1.2 PureTech 82 startuje na částce 335.000 Kč (případně 325.000 Kč s výkupním bonusem) a nad rámec výbavy Access zahrnuje šestnáctipalcová kola, rádio s šesti reproduktory, dotykovou obrazovkou a ovládáním na volantu, kožený potah volantu, manuální klimatizaci nebo přední mlhovky.

Tato linie navíc otevírá cestu k zajímavým akčním paketům – za 16.000 Kč dostanete litá šestnáctipalcová kola a navigaci (paket Active), paket City za 12.000 Kč zahrnuje vyhřívaná sedadla, automatickou dvouzónovou klimatizaci, zadní parkovací asistent a elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, a paket City+ za 20.000 Kč nabídne nad rámec paketu City také navigaci.

Vrcholem nabídky je tradičně linie Allure, která se základním motorem 1.2 PureTech 82 startuje na 385.000 Kč (i zde lze uplatnit bonus za výkup starého vozu). Standardem jsou litá šestnáctipalcová kola, elektrické ovládání všech oken, infotainment s funkcí Mirror Screen, sportovní sedadla čalouněná syntetickou kůží, chromované doplňky exteriéru nebo automatická dvouzónová klimatizace.

Paket Easy vyhrazený pouze linii Allure zahrnuje balíček City Park (přední a zadní parkovací senzory, měření volného místa k zaparkování, systém aktivního parkování), navigaci, funkci Grip Control a vyhřívaná přední sedadla. Importér si za něj účtuje přijatelných 20.000 Kč.

Novinkou, která se objevila v rámci modernizace, je svébytná verze GT line. Vyhrazena je pouze přeplňovanému tříválci PureTech 110 s výkonem 81 KW (s manuální i automatickou převodovkou) a turbodieselům 1.6 BlueHDi 100 a 1.6 BlueHDi 120 (73 a 88 kW). Ceny statují na 440.000 korunách a ve standardu dostanete šest airbagů, Grip Control, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory, litá 17“ kola, rádio s šesti reproduktory, USB, bluetooth a wifi konektivitou nebo automatickou dvouzónovou klimatizaci. Stejně jako v případě standardní verze platí ceník od 1. dubna, vozy však budou na našem trhu dostupné až v průběhu června.

Modernizovaný Peugeot 2008 - technická data a české ceny
Motor1.2 PureTech 821.2 PureTech 1101.6 BlueHDi 751.6 BlueHDi 1001.6 BlueHDi 120
Převodovka5M(ETG5)5M(EAT6)5M5M6M
Zdvihový objem [cm3]11991199156015601560
Válce/ventily3/43/44/24/24/2
Největší výkon [kW/min-1]60/575081/550055/360073/375088/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]118/2750205/1750230/1750230/1750300/1750
Max. rychlost [km/h]170191(188)165180190
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,5(15,4)9,9(10,3)13,811,39,6
Komb. spotřeba [l/100 km]4,9(4,3)4,4(4,8)3,73,73,7
Cena Access [Kč]315.000**-360.000--
Cena Active [Kč]335.000**360.000380.000405.000425.000
Cena Allure [Kč]385.000**410.000-455.000475.000
Cena GT line [Kč]-440.000*-485.000505.000
*Příplatek za automat EAT6 činí 35.000 Kč, **příplatek za ETG5 činí 20.000 Kč

Jan Mička
Diskuze (10)
6. 4. 2016 12:06
Re: Plusy a mínusy
Co myslíte tou kontrolkou denního svícení? Ty světla nejdou nijak zhasnout, tak proč potřebujete kontrolku? Teď mě napadá, že denní nesvítí na parkovačkách, ale na parkovačky tam kontrolka je. Nechápu tuhle výtku.
5. 4. 2016 09:57
Re: Nikdy jsem nepochopil, k čemu je to auto dobré
Auto je dobré pro ty, co nepotřebují velké SUV, ale často musí překonávat polňačky, lesní cesty apod. Výhodou je, že i drncání po našich silnicích zvládá velmi úspěšně. Je fakt, že cena není až tak sympatická, ale odměnou je celkem praktické auto s pěkným image. kdyby bylo 4x4, tak by samozřejmě mělo obrovský bonus.
Avatar - MGRR
5. 4. 2016 08:17
Nikdy jsem nepochopil, k čemu je to auto dobré
Podivný vzhled, nikam se s trakcí nedostane, kdo hledá ubohou image, tak si užije výsměch a jako bonus spoustu zbytečných závad. Přímo spektakulární, je ztráta hodnoty.
4. 4. 2016 23:45
Plusy a mínusy
Nechápu proč v okamžiku, kdy u celé modelové řady se lvíčci objevili na kapotě, tak se najednou opět začali stěhovat do mřížky chladiče??? Dle mého názoru byla kapota i maska hezčí, právě i vzhledem ke zmiňovanému původnímu horizontálním členění. Co šílenst se zadním platem, které nemá šňůrky a pořád musíte myslet na to, aby jste ho nenechali vyklopené..., změnilo se to? A také leštěné fragmenty na přístrojovce, ty se za sluníčka lesknou a odráží se přesně ve výhledu. A hluk z předních podběhů již utlumili? A co středová loketní opěrka, opět je k dispozici bastard (jako příslušenství) co bojuje s pákou ruční brzdy? Také kontrolka denního svícení není, tak když omylem vypnete světla z "auto" na "off", tak to vůbec nezjistíte, ovladač je toiž přesně za věncem volantu... , už s tím něco udělali? Naštěstí tam teď dali couvací kameru, to je velké plus. Horší je drsně placený update navigace, nemají ho třeba nyní zdarma po dobu tří let a více jako konkurence?
4. 4. 2016 19:24
Re: nechapu par veci
Tak, to je šuvix.
Pioneer mal čb. info k subwooferu na 2xA4 v pdf o veľkosti 32mega!! :-)