Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Škoda Yeti je levnější, ale jenom naoko

Diskuze (68)
Škoda Yeti s faceliftem zlevnila o 10.000 korun, když startuje na částce 339.900 Kč. O tom jsme psali již včera a vy jste na dané téma živě diskutovali. Nyní se nám dostal do ruky podrobný ceník. Má to ale jeden háček...

Snížení ceny modernizované Škody Yeti je pouze kosmetické. Rozsah základní výbavy Active zůstal stejný: ESC, plechová 16" kola, střešní ližiny, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektrické stahování oken vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, centrální zamykání a klimatizace. V soupisce ovšem chybí paket Plus tvořený autorádiem, dálkovým ovladačem centrálního zamykání a palubním počítačem. Tuto výbavu dříve Škoda nabízela v akci Fresh bezplatně, po faceliftu za ni bude žádat zmíněných 10.000 korun. Přitom právě takový je rozdíl mezi nejnižší cenou staršího a nového modelu.

Základem i nadále zůstává turbomotor 1.2 TSI o výkonu 77 kW pohánějící přední kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Až na některé nuance se nemění ani ceny příplatků, rozdílů je jenom několik. Například litá kola pro Active zlevnila o 200 korun, do výroby se nově zadávají za 13.500 Kč.

Zatímco zájemci o nejslabší benzinový motor jsou v poměru cena/výbava „na svém“, turbodiesely si teď Škoda cení více než dříve. Nejlevnější 4x4, tedy 2.0 TDI/81 kW, stojí v provedení Active 469.900 Kč, dříve to bylo 449.900 Kč. A nezapomínejme ještě na desetitisícový příplatek za paket Plus.

Prořídly také řady motorů nabízené v levnějším provedení Yeti – zájemce o turbomotor 1.8 TSI/118 kW s manuální převodovkou a turbodiesel 2.0 TDI/103 kW nebo 2.0 TDI/125 kW v kombinaci 4x4 s manuální převodovkou musí zvolit provedení Yeti Outdoor. V této verzi je sice mladoboleslavské SUV díky nelakovaným plastům podobnější svému původnímu vzhledu, ale také je o 20.000 korun dražší.

Outdoor výbavu ve stupních Ambition a vyšších rozšiřuje asistent rozjezdu do kopce (+2.100,-), kontrola tlaku v pneumatikách (+1.900,-), zatmavená okna SunSet (+5.000,-), ostřikovače světlometů (+3.600,-), vyhřívané ostřikovače čelního skla (+800,-) a ocelové pedály (+2.100,-). Zbývajících 4.500 Kč tedy připadá na vzhledovou proměnu z městského crossoveru na „drsňáka“ po vzoru původního Yeti.

Diskuze (68)
6. 10. 2013 18:11
Re: Fantastický titulok
Bobo(CZ), radio, neradio, ale ponukat dialkove ovladanie za priplatok, tak to je ako u blbeckov.
Skoda ostala Skodou! Skoda.
6. 10. 2013 00:50
KONCERNOVÁ NEGRAMOTNOST
Neustále nebízejí radoby novinky, ale opak je pravdou. Rapid - Octavia 1, samý facelift,
ale pořád stejný šunt. Kupci - (původní majitelé 120) toto nejsou schopni rozpoznat.
Avatar - Jaros71
4. 10. 2013 15:22
Re: ŠKODOVKA SE ZBLÁZNILA..
Opelem Mokka jsem jel před prázdninama..manželka má totiž Corsu a byli jsme na servisní prohlídce. Pěkné svezení..super auto. Taky se na něj čeká půl roku.
Trax tam ještě neměli..projedu si ho na jaře.
Nissanem Qashqai jsem jezdil loni..kamarád je majitel Nissan JPN Cars a dal mi ho na víkend.
Moc dobré auto..! Nejprodávanější SUV v Evropě.. Jen ten zavazadelník je moc malý jako u Yetiho.
Ale Nissan má model +2... >:D
Škoda má prd. :no:
A nyní je ta cena Yetiho děsná. Jinak je to auto fajn a líbí se mi. ;-)
4. 10. 2013 11:45
Re: ŠKODOVKA SE ZBLÁZNILA..
Protoze Skoda a maly cesky pisecek? ;-)
V Evrope uz budou vysledky asi jinak, ze.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 10. 2013 07:41
Re: Já tomu nadšení pro škodovky prostě nějak nerozumím...
>:D
Naštěstí ne.
Myslel jsem pomoc s pochopením, proč dát přednost Rapidovi před Mercedesem...
;-)