Nový Mercedes-Benz C 63 AMG: Je třeba něco dodávat? Ano, VIDEO.

Nový Mercedes-Benz C 63 AMG: Je třeba něco dodávat? Ano, VIDEO.

 
 

Nová generace Mercedesu-Benz třídy C se dočkala úpravy od tuningové společnosti Mercedes-AMG. Strategie a provedení úprav vychází z okruhového speciálu určeného pro německý šampionát cestovních vozů DTM a je to znát. Doplněno jízdní VIDEO.

Německá tuningová „odnož“ automobilky Mercedes-Benz, společnost Mercedes-AMG, slaví své 40. výročí jak se sluší a patří. Svou premiéru nyní zažívá nový Mercedes-Benz C63 AMG, který je již pátým modelem třídy C v úpravě AMG. Prvním modelem třídy C s dovětkem AMG byl Mercedes-Benz C 36 AMG z roku 1993.

Mercedes-Benz C 63 AMG má pod kapotou vidlicový osmiválec o objemu 6,2 l, který poskytuje maximální výkon 336 kW (451 k) při 6 800 ot./min. a maximální točivý moment 600 Nm při 5 000 ot./min. Řidič má přitom v rozmezí od 2 000 až do 6 250 ot./min. k dispozici minimálně 83 % maximálního točivého momentu. Model určený do silničního provozu je tak na tom co se výkonu týká podobně jako „sesterský“ závodní vůz jezdící v německém šampionátu cestovních vozů DTM. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne C63 AMG za 4,5 s, přičemž maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Vidlicový osmiválec je spojen se samočinnou převodovkou AMG Speedshift Plus 7G-Tronic, přičemž rychlosti je možné řadit pomocí řadicích pádel na volantu. Vybrat si můžete ze tří jízdních režimů (sportovní, manuální a komfortní), podle nichž se upraví rychlost a způsob řazení převodovky. Vůz má pochopitelně sportovní zavěšení kol od AMG včetně nového tříprvkového zavěšení přední nápravy. Tuhé nastavení pružin a plynových tlumičů má zajistit co nejlepší kontakt s vozovkou.

Video

Model C 63 AMG dostal do vínku také nová 18palcová kola AMG z lehkých slitin s pětipaprskovým vzorem, která byla obuta do pneumatik o rozměrech 235/40 R18 vpředu a 255/35 R18 vzadu. Volit je možné také 19palcová kola z lehkých slitin s pneumatikami o rozměrech 235/35 R19 vpředu a 255/30 R19 vzadu. Výkonu vozu odpovídají také brzdy s vrtanými kotouči na všech kolech. Vpředu najdeme brzdové kotouče s vnitřním odvětráváním o rozměrech 360 x 36 mm s pevnými šestipístkovými třmeny, zatímco vzadu se o brzdění starají kotouče o rozměrech 330 x 26 mm s pevnými čtyřpístkovými třmeny. Vůz je rovněž vybaven elektronickým stabilizačním systémem ESP se třemi režimy (Zapnuto, Vypnuto, Sport).

Dojmy z úpravy vnějšího vzhledu vozu a interiéru se sportovními sedadly AMG s integrovanými opěrkami hlavy necháme zcela na vás. Není k tomu asi příliš co dodávat.

Pokud by se vám Mercedes-Benz C 63 AMG snad nelíbil, můžete sáhnout po novém sériovém voze BMW M3, který jsme vám představili na začátku dubna (viz článek: Nové BMW M3: definitivní podoba sériového vozu (doplněno o fotogalerii + plakáty) ).

Spolupracujeme s TipCars.com
 

Přidat názorDiskuse: Nový Mercedes-Benz C 63 AMG: Je třeba něco…







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc? Vyzkoušeli jsme Škodu Kodiaq Scout. Přináší tato verze něco navíc?

Co přináší Kodiaq ve verzi Scout? Není to jen designová varianta?

Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron? Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto…

 



Mercedes-Benz C63 AMG Coupe: Atmosférický osmiválec žije i nadále Mercedes-Benz C63 AMG Coupe: Atmosférický osmiválec žije i nadále

Pokud jste fanoušky atmosférických motorů, máme pro vás…

Video: Mercedes-Benz C 63 AMG vs. F1 vs. osmiválcový závoďák – kdo vyhraje? Video: Mercedes-Benz C 63 AMG vs. F1 vs. osmiválcový závoďák – kdo vyhraje?

V Austrálii se proti sobě postavilo trio, které spojuje…

 



 
Dacia Duster 1.5 dCi EDC Outdoor – To nejlepší nakonec

TEST: Dacia Duster 1.5 dCi EDC Outdoor – To nejlepší nakonec

Dnes 12:51

Pouhý zhruba rok vydržela ve výrobním programu poslední inovace Dacie Duster. Nedávno totiž značka představila nástupce, druhou generaci. Co tedy nabízí původní duster v samém závěru své kariéry?




Blesk.cz

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi krk. Nakonec padl

Bojoval do posledního dechu: Býk probodl toreadorovi…

Má víc štěstí než rozumu. To by se dalo říct o toreadorovi Arturu Macíasovi, který málem zemřel v Mexiku během…

Toto jsou první fotografie odolného tabletu Samsung Galaxy Tab Active 2

Toto jsou první fotografie odolného tabletu Samsung…

V polovině září se na internetu začalo mluvit o nástupci dva roky starého tabletu Galaxy Tab Active od Samsungu.…

 

iSport.cz

Everton po výprasku s Arsenalem reaguje na krizi. Odvolal Koemana

Everton po výprasku s Arsenalem reaguje na krizi.…

Fotbalisté Evertonu mění trenéra. Ronald Koeman byl odvolán po nedělní prohře 2:5 s Arsenalem, po které je…

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude chybět několik týdnů

Ztráta pro Spartu! Kadlec má trhlinu ve svalu, bude…

Fotbalisté Sparty se budou muset v nejbližších zápasech obejít bez útočníka Václava Kadlece, který si v úvodu…

 

Reflex.cz

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí, ale často volí zcela iracionálně. Smiřme se s tím

Povolební ohlédnutí: Voliči většinou nejsou hloupí,…

Řečeno s klasikem – Volby dopadly tak, jak dopadly, jelikož lidé volili tak, jak volili. Ano, autorem…

Cestovatelka Petra Ježková: Mých 10 nejlepších míst na Kubě

Cestovatelka Petra Ježková: Mých 10 nejlepších míst na Kubě

Podívejte se na 10 tipů, které byste si podle cestovatelky Petry Ježkové při návštěvě Kuby neměli nechat ujít.