Opel Insignia 2011: Nižší spotřeba a nové prvky výbavy
V době, kdy je vyvíjen velký tlak na snižování hodnot emisí CO2, je každé snížení kombinované spotřeby vítané. V případě Opelu Insignia modelového roku 2011 k němu dojde u většiny nabízených motorizací.
Největšího snížení spotřeby dosáhli konstruktéři u úsporného provedení Insignia ecoFlex. Na výběr jsou dvě verze, obě s motorem 2,0 CDTI – o výkonu 96 nebo 118 kW. U obou došlo ke snížení kombinované spotřeby shodně o 19 % na 4,9 l/100 km (emise CO2 129 g/km). Kombi Sports Tourer má ve verzi ecoFlex kombinovanou spotřebu 5,1 l/100 km. Silnější z úsporných Insignií přitom nabízí nadprůměrně silný motor – má 118 kW a 380 Nm.
U všech turbodieselových motorů (81, 96 a 118 kW) také došlo ke snížení hluku a vibrací. Dvě slabší verze budou mít od modelového roku 2011 menší turbodmychadlo s rychlejší odezvou. Přepracování se dočkalo také vstřikování a hlava motoru, cílem bylo snížit zpětný tlak ve výfuku a s tím spojené ztráty.
Motor 2,0 Turbo o výkonu 162 kW má přeprogramovanou řídicí jednotku. Při nezměněném výkonu je o 11 % úspornější.
Poprvé se v nabídce velkého Opelu objeví také kombinace dieselového motoru a pohonu všech kol, konkrétně se jedná o spojení s agregátem 2,0 CDTI o výkonu 118 kW. O této novince jsme vás informovali již dříve v článku Opel Insignia: Adaptive 4x4 nyní také s 2,0 CDTi (118 kW).
Kromě technických vylepšení si Opel připravil také rozšíření výbavy. Jedná se o novou barvu karoserie Dark Mahogany a nadstandardní kožené čalounění v hnědém odstínu Indian Summer se světlým obšitím. Další z nových možností výbavy je Sport Edition Pack skládající se z černého koženého čalounění, interiérových i exteriérových doplňků OPC Line a 19- nebo 20palcových kol.