Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rolls-Royce v Paříži: Zákazníky je třeba neustále hýčkat

Aleš Dragoun
Diskuze (0)
Rolls-Royce nebude mít žádnou zásadní novinku v modelové paletě. Soustředí se na prezentaci nového programu individualizace svých vozů.

I na takových automobilech, jaké se honosí dvojitým R a soškou Silver Lady na masce chladiče, je neustále co vylepšovat. Když už není žádná modelová, či technická novinka, zaměří se tradiční výrobce na zvelebování interiéru dle individuálních požadavků. Inu, osvědčené heslo Náš zákazník - náš pán zde platí doslova.

Na svém pařížském stánku představí celkem pětici vozů. Dva Ghosty a jeden Phantom Coupé doplní kabriolet Drophead Coupé v bílé metalíze Carrara s kontrastním červeným čalouněním kůží Hotspur. Třešničkou na dortu bude prodloužená limuzína v kovovém odstínu Gunmetal, tentokrát v kombinaci se světlou kůží Sunrise. S menším a levnějším Ghostem se sice Rolls-Royce orientuje i na jinou cílovou skupinu klientů, přesto britská firma v německých rukou představuje v dlouhém Phantomu prvky klasických zakázkových interiérů.

Těmi jsou například mechanické hodiny s emblémem RR na palubní desce, obšití kůže, luxusní koberečky, použití perleti na dveřích, kovových ovladačích i bílých cifernících přístrojů. Na předních opěrkách hlavy najdeme ručně vyšitá loga automobilky, na prazích je pak kovová plaketa s nápisem Mondial de l'Automobile Paris 2010.

To ale není vše. Ve vlastní režii od prvních návrhů po konečnou realizaci vznikla také pikniková sada pro čtyři osoby, kterou Rolls-Royce v metropoli nad Seinou ukáže. Vyrábí se samozřejmě v továrně v Goodwoodu a zejména britští zákazníci ji na svých vyjížďkách do přírody zcela jistě využijí.

Aleš Dragoun
Diskuze (0)