Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Kodiaq měla premiéru při poslední etapě Tour de France

Aleš Dragoun
Diskuze (32)
Škoda je již léta sponzorem Tour de France. V poslední etapě letošního ročníku ukázala znovu nový Kodiaq. Pochopitelně stále ještě maskovaný.

Ti, kdo čekali, že by snad mladoboleslavská automobilka odhalila své větší SUV v plné kráse a bez kamufláže, museli být zklamáni. Ale ani to nebylo v plánu. Kodiaq. byl k vidění v Paříži už večer v sobotu 23. července 2016, kdy se seznamoval s trasou příjezdu. Místo černé, šedé a bílé kamufláže na prototypech testovaných v Norsku té aktuální dominovala rudá. Nedávno automobilka odhalila sérii firemních fotografií z přípravy nového polepu.

Právě tato červená odpovídá Red Caru, Škodě Superb v barvě Corrida, se kterou fungoval v roli „mobilního dispečinku“. ředitel závodu Christian Prudhomme. Okřídlený šíp sponzoruje Tour de France již třináctý rok po sobě. Dodává samotným organizátorům i některým cyklistickým týmům oficiální vozy, letos jich byly více než tři stovky.

V závěrečné etapě za jeho volant usedl bývalý profesionální cyklista Stephen Roche z Irska, vítěz „Staré dámy“, jak se slavnému závodu přezdívá, ovšem již ročníku 1987. A přivede celý peloton do cíle. 21. etapa začínala v Chantilly v 16:00, měří 113 km a končí tradičně na Avenue des Champs-Élysées ve francouzské metropoli. Už však víceméně o nic nejde, Chris Froome má svůj třetí triumf jistý...

Místo k propagaci nového až sedmimístného Kodiaqu s délkou 4,7 m nebylo pochopitelně vybráno náhodně. Nejnovější přírůstek do portfolia Škodovky se sice poprvé představí 1. září v Berlíně, ale rovněž v Paříži, ale coby exponát na autosalonu, absolvuje světovou výstavní premiéru pro veřejnost. Ta na něj čeká koncem září, respektive začátkem října. Uvedení na trh je však plánováno až na počátek příštího roku.

Aleš Dragoun
Diskuze (32)
26. 7. 2016 20:03
Re: Všeho moc škodí...
Asi jsi vůbec nečetl můj příspěvek, jinak si to nedovedu vysvětlit. Pokud bys tak učinil, přečetl by sis, že mi vůbec nevadí přítomnost kamuflovaného Kódi na Tour de France, ale přehnaný počet příspěvků o tomto autě na zdejších stránkách. (vzhledem k tomu, že ještě ani neproběhlo jeho oficiální představení). :-)
Avatar - Emel
26. 7. 2016 11:22
Re: Hádejte, kdo reklamu zaplatí ?
Zapomínáš na variantu, kdy reklamu zaplatí daňoví poplatníci ;-)
Avatar - vabis
26. 7. 2016 11:07
Re: Všeho moc škodí...
Moc to resis. Skoda Auto je dlouhotelym partnerem teto akce, tak tam ma sve auta. Vsak kdyz te auta nebavi, tak se muzes koukat na cyklisty nebo si jit cvaknout nejakou cernosku za 20 euro do prujezdu ci na kafe a bagetu atd. Ja jsem se treba na nove SUVcko rad podival a ver ze nejsem zdaleka sam, koho to zajima. Vypada zatim rozhodne dobre ;-)
26. 7. 2016 02:23
Re: Hádejte, kdo reklamu zaplatí ?
Proboha, o čem to tady mluvíš? Každé auto má reklamu a každou ve finále zaplatí zákazník, tak o co ti jde?
26. 7. 2016 00:06
Všeho moc škodí...
Já tento počin Škodovky naprosto chápu, marketingově jeto velmi chytrý tah.Vždyť přenosy z Tour de France sledují miliony diváků ve spoustě zemí... Problém ale je, že na ACZ je už několik měsíců doslova "překodiakováno" a to se to auto ještě ani nestačilo oficiálně představit. Vůbec se pak nelze divit, že tento model již některým zdejším čtenářům leze krkem, zvláště když článek s nic nového nepřinášejícími fotkami je uveden nadpisem s vykřičníkem... Co bude proboha následovat po oficiální premiéře, na to se radši ani neodvažuju pomyslet... ;-\ Chci jen říci, že od určité úrovně už taková masáž čtenářů začíná být kontraproduktivní, ne-li škodlivá... :-O