Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda dnes otevřela první showroom v novém designu

Ondřej Láník
Diskuze (0)
AMAG RETAIL Autowelt má v Curychu nový autosalon v novém designu značky Škoda.

V Curychu byl dnes otevřen celosvětově první showroom značky Škoda v novém designu. Slavnostního otevření nově vybudované provozní budovy se ve Švýcarsku zúčastnil předseda představenstva společnosti Škody, Winfried Vahland a člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann.

Pro automobilku je nový firemní design důležitým elementem pro vzestup značky. Do roku 2018 chce firma svůj celosvětový prodej oproti dnešnímu stavu minimálně zdvojnásobit na zhruba 1,5 milionu vozů ročně.

Nový vzhled se podle automobilky vyznačuje lepší viditelností, svěžestí, otevřeností a optimalizovanou funkčností. Nové jsou vnější poznávací znaky, architektura budov i uspořádání showroomu.

Škoda je ve Švýcarsku zastoupena od roku 1992 a zejména v posledních letech se vyvíjí úspěšně. Aktuálně je automobilka na pátém místě mezi všemi značkami. V letech 2000 až 2010 se značce s okřídleným šípem ve znaku podařilo roční prodeje zpětinásobit na naposledy dosažený výsledek 14.388 vozů. Octavia Combi se v uplynulém roce stala nejprodávanějším kombi ve Švýcarsku.

Švýcarsko je třetím největším trhem pro vozy Škoda s pohonem všech kol. V roce 2010 se zde prodalo celkem 5239 vozů s pohonem všech kol, z toho bylo 1.267 vozů Yeti (4x4), 3.304 vozů Octavia (4x4) a 668 Superbů 4x4. Největším trhem pro čtyřkolky značky Škoda je Německo (9.052 ks), za ním následuje ČR (5.451 ks).

Ondřej Láník
Diskuze (0)