Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škodě se daří, New Small Family dorazí na český trh letos

redakce AUTO.CZ
Diskuze (14)
Škoda do května zvýšila prodej o pětinu na 372.000 aut. Prodej nového mini vozu začne na konci roku 2011.

Škoda Auto letos za pět měsíců roku prodala přes 372.000 vozů, což je o 21 procent více než ve stejném období loni. V samotném květnu zvýšila prodej na více než 77.000 aut z loňských 65.350 vozů. Uvedli to zástupci firmy na tiskové konferenci během mezinárodního veletrhu Autosalon Brno.

"Tento růst je konstantní ve všech regionech, kde jsme aktivní se značkou Škoda," uvedl ředitel prodeje pro region střední a východní Evropy Jan Hurt.

Podle něj firma letos očekává růst prodeje z loňských 750.000 vozů. Konkrétní číslo neuvedl s tím, že růst by měl být v intencích vývoje v první polovině roku. Kromě růstových trhů, jako jsou Čína, Indie a Rusko, chce firma posílit i na domácím trhu. Proto vytvořila samostatný prodejní tým pro ČR, ten bude mít na starosti prodej, komunikaci a marketingové aktivity na tuzemském trhu.

Ještě do konce letošního roku chce Škoda přidat k současným pěti modelovým řadám nový minivůz. Prvním trhem, kde auto představí, je Česko. V dalších letech by měla uvádět vždy po dvou nových modelech.

Do rozšiřování mateřského závodu v Mladé Boleslavi společnost hodlá investovat přes dvě miliardy korun. Ve Vrchlabí chce do konce příštího roku vybudovat závod na výrobu automatické dvouspojkové převodovky DQ 200 (sedmistupňové DSG) pro celý koncern VW, v Mladé Boleslavi pak má firma pro všechny rodinné koncernové vozy vyrábět převodovku MQ 100.

Škoda na Autosalonu vedle designové studie Vision D a všech modelových řad v provedení pro příští rok představila ve světové premiéře vlajkovou loď Superb v luxusním provedení Laurin & Klement. Designový paket je určený pro limuzínu i kombi. Svůj výsadní charakter prezentuje chromovanou mřížkou chladiče na přídi a plaketou Laurin & Klement na zádi vozu. Vůz je mimo jiné vybavený osmnáctipalcovými koly Sirius z lehké slitiny nebo sedačkami s ventilací. Vůz bude dodávaný s benzinovými motory 2,0 TSI a 3,6 FSI nebo naftovým 2,0 TDI. Superb Laurin & Klement firma začne prodávat do konce letošního roku. Cenu zatím nezveřejnila.

Škoda chce do roku 2018 prodávat 1,5 milionu aut, což je dvojnásobek toho, co v roce 2010. V Brně rovněž představila nové logo a nový firemní design. Novým logem budou označeny vozy škoda od příštího roku.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (14)
6. 6. 2011 13:47
Re: Dotaz
Jestli někdo čeká zázrak, tak to asi tak nebude, zázrak se v téhle kategorii vyrábět nebude. ale že by to rovnou mělo stát za bačkoru si taky nemyslím, prostě malé auto, jako je Aygo, C1 nebo třeba i Picanto.

Na druhou stranu, už se těším, jak tady budeme číst hysterické výkřiky, že se do kufru nevejde kolečko s pytlem brambor, na zadní sedadla stopadesátikilová teta Máňa a vepředu že je jenom "vobyčjnej" volant a pedály. povyk bude kvůi malým motorům, nebude to určitě stát pod 100 klacků a závodit se s tím taky nebude moct....

Když jsem před čtyřmi lety (cca) viděl (a dokonce jsem v něm seděl) první Up, byl jsme docela nadšenej, protože jak nesnáším hybridy, tak se mi líbí projekty elektroaut a tohle bylo původně koncipovaný tak, že by se elektromotor dal bez problémů dozadu...bohužel (i když zcela logicky), vzniklo z toho normální malé auto, které se bude asi porovnávat s již zmíněnými Kolíňany, Piacntem a podobnými malými vozítky a rozhodující bude pouize jedna jediná věc - užitné vlastnosti.

Z Klaudiova vyjádření rozhodně neusuzuji, že auta budou stát za prd, ale budou prostě přesně taková, jaká se v dané kategorii dělají. Nic víc, nic míň a to platí i pro techniku....chybí mi tvoje hledání negativ za každou cenu, pouze bych poznamenal, že pominu-li Lupo, tak maličké auto VW ještě nedělal (Lupo zázrak rozhodně nebyl), nicméně VW chyby dvykrát nědělá - na to jsou v branži jiní "experti".....

Pokud tato první generace přežije, druhá bude zcela určitě lepší. VW není první hybatel a progresista, jediné progresivní auto, které předběhlo dobu a mělo znak se dvěma vé byl podle mně legendární brouk. Jenže jak VW přichází až jako druhý, svoje výrobky dotahuje tam, kde inovativní automobilky skončily. On ani ten Golf nebyl až zas takový originál, pokud se nepletu, první kastle tohodle typu dělal - Renault. A to je fakt se kterým jako příznivec koncernu a jeho značek nemám absolutně žádný problém. Už asi jenom proto, že těch oblíbených značek mám víc, skoro dost velkou část současné produkce.
5. 6. 2011 18:52
Re: New small family
To vyzerá ako keď keď koza vykladá o pestovaní petržlenu...
5. 6. 2011 18:33
New small family
New small family-teda UP-bude stat asi 9500 eur.Mali napriklad problem s presklennou strechou,pouzili zly material.
5. 6. 2011 13:37
Uz je to trapne!
Stale pisu o prichode small vw a skode...
Pride mi to uz dost ubohe zo strany PR, ked sa snazia verejnost masirovat uz asi po "342" krat o prichode tejto lacnoty, ktora ajstak pri dnesnych cenach vozidiel nebude mat extra vyhody...
5. 6. 2011 12:12
Re: New smal family
Vyroba sa rozbehne na jesen, a to a vie uz aspon rok.