Tata Nano: Čtyřletá záruka láká nové zákazníky
Automobilka Tata Motors zareagovala na pokles prodeje modelu Nano. Poptávku po tomto voze má zvýšit prodloužená záruka, která nově činí čtyři roky, nebo 60.000 km.
Vyššímu odbytu má pomoci i finanční podpora 99 rupií měsíčně (asi 42,- Kč). Tata Motors rovněž odstartovala novou televizní reklamní kampaň, zaměřenou na menší indická města.
V prosinci prodala v Indii Tata Motors 5.784 exemplářů modelu Nano. To je sice mnohem více než v listopadu 2010, kdy automobilka prodala jen 509 těchto vozů, zároveň to ale znamená, že za celý rok 2010 Tata prodala 59.576 těchto vozů. To je daleko od předchozích plánů, které počítaly s roční výrobou 100.000 aut.
O poklesu prodeje Taty Nano během loňského podzimu rozhodly především minimálně tři incidenty, během kterých začal automobil hořet. Příčinami nehod byly nedostatky v elektrických zařízeních automobilu a nevhodné materiály ve výfukovém systému. Automobilka se rozhodla vylepšit bezpečnost problematických komponent. Zákazníci byli o problému informováni a mohli si vůz nechat zdarma upravit.