Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ve Wörthersee se představil stylový pick-up Volkswagen Amarok

Aleš Dragoun
Diskuze (3)
Přehlídka tuningu koncernu Volkswagen u rakouského jezera se netýká jen osobních aut. Pozornosti továrních ladičů neunikl ani pick-up Amarok.

Studie se jmenuje Amarok R-Style a od základních pracovních verzí stejné řady je pochopitelně na hony vzdálená. Pod kapotu se místo dvoulitrových čtyřválcových turbodieselů nastěhoval třílitrový vidlicový šestiválec, pochopitelně také na naftu. Dává rovných 200 kW a na všechna kola přenáší masivních 600 N.m osmistupňová samočinná převodovka.

Konfigurace pro sportovní auto možná trochu nevhodná, ale proč ne, tuning užitkových vozů není žádnou novinkou ani v Evropě. Tohle auto mají navíc na svědomí přímo lidé z divize užitkových vozů Volkswagenu. Nezapomeňme na to, že Amarok není žádné tintítko, vždyť měří přes 5,2 metru. Dvoudveřový R-Style ovšem zrychlí z klidu na stovku za 7,9 s, takže se rozhodně nejedná o nějakého loudálka.

Aby ne, alespoň na prvních skicách bílý koncept totiž dostal obří šedá kola o dvaadvaceti palcích s řádně širokými a tenkými pneumatikami 295/35, pod nimi jsou červeně lakované brzdové třmeny. Blatníky musely být rozšířeny o 60 mm, tahle „výbavička“ se zkrátka a dobře pod ty původní nevešla...

Auto samozřejmě i náležitě vypadá. Dostalo jiné nárazníky a prahy s karbonovými nástavci, vzadu najdeme difuzor s dvěma koncovkami výfuku a diodová světla všude, kam se člověk podívá. Nechybí „rychlé pruhy“ v šedočervené kombinaci na bocích. Patřičné péči neušel ani interiér: sportovní sedačky a volant doplňuje hliník a opět rudá barva na přístrojové desce. Ta se pyšní i karbonovým dekorem, stejně jako dveřní výplně.

Aleš Dragoun
Diskuze (3)
Avatar - KubikCv
9. 5. 2013 18:11
Pěkné
Pěknej kousek...s přimhouřenejma očima vypadá jako Logan pro WTCC >:D
Avatar - happy_driver
9. 5. 2013 16:58
Re: Konecne adekvatna motorizacia
Mas pravdu, bola by to konecna motorova alternativa k dieslovej Navare 3,0 V6. Tuto Navaru mozes kamosovi spomenut, ide super, aj 7-kvalt automat je velmi slusny. Mitsu L200 nie je zle, ale chcelo by to silnejsi motor, minimalne z mojho uhla pohladu.....ale aj tak sa vacsina zakaznikov uspokoji aj so slabsou 2,5TD.

Idealny Amarok - 3,0TDI, staly pohon 4x4, redukcia, uzavierka stredneho a zadneho diffu, 8-kvalt automat, so slusne vybavenym interierom. Klientela by sa bezpochyby nasla..... :-!
Avatar - AUDIRS6
9. 5. 2013 15:36
Konecne adekvatna motorizacia
...to je jedine co by som k horeuvedenemu mohol dodat :yes:
Tie dizajnove cacky-macky...ked by niekto prejavil zaujem o nejaky ten R-line paket a malo by to vypadat podobne - nech sa paci. Ale preco? Amarok vypada dost slusne uz v aktualnej podobe ako doublecab verzia, s "budkou" vzadu (zakrytovanou korbou) a s horeuvedenou motorizaciou by dokazal oslovit min. 2 mojich znamych, ktori maju slabost na podobne auta...1 z nich uz myslym zvolil L200...lebo tomu 2,0 BiTDi jednoducho neveril ;-\ - ze keby tam bolo 3,0 TDi ako v Q7, bral by to. Ten druhy - este sa rozhoduje...No co paani z Wolfsburgu: ulahcite mu rozhodovanie? :-)
...uz tu vidim tie slohy - ze aj tak je to bucora, a a a ...tak fajn ! - dajte vediet - co by som mu mal dat do pozornosti - bol zaujem o silny, kultivovany diesel ;-) ...nech sa paci ;-)