Volkswagen Golf BiFuel: První VW na LPG
Golf BiFuel nabídne v tovární verzi všechny výhody, které znají majitelé aut přestavěných na LPG. To znamená především nižší provozní náklady dané nižší cenou LPG (díky nižší sazbě spotřební daně) a prodloužený akční rádius, protože autu zůstává i původní nádrž na benzin.
Nádrž na plyn je umístěna místo náhradního kola. Na rozdíl od dodatečných přestaveb, které používají univerzální postupy, je ale nádrž v Golf BiFuel vyvinuta přímo Volkswagenem a prošla nárazovými zkouškami. To znamená, že VW zaručuje její bezpečnost.
Tankovací hrdlo pro LPG se nachází pod víčkem vedle hrdla na benzin. Volba paliva se provádí tlačítkem před řadicí pákou, které se nachází vedle tlačítka ESP. Diody na něm zobrazují, zda je zapnutý pohon LPG a jaký je stav nádrže.
Motor 1,6 má navíc na rozdíl od přestaveb řídicí jednotku nastavenou přímo pro LPG. Výkon při provozu na plyn je tak 72 kW (na benzin 75 kW). Kombinovaná spotřeba plynu je 9,2 l/100 km, spotřeba benzinu zatím zveřejněna nebyla, avšak ve standardním modelu Golf 1,6 má hodnotu 7,2 l/100 km.