reklama


Volvo volá po standardizaci dobíjení elektromobilů

 

Společnost Volvo Cars vyzývá automobilový průmysl ke standardizaci dobíjení elektřinou poháněných automobilů.

Na podporu úsilí o zavedení standardizovaného systému nabíjení se automobilka Volvo Cars rozhodla založit asociaci investorů Charging Interface Initiative, jejímž smyslem je zavést kombinovaný nabíjecí systém (CCS) jako standard pro všechna vozidla poháněná elektrickou energií z akumulátoru.

Automobilka Volvo Cars chce být jedním z předních výrobců hybridních a elektrických vozů. V souvislosti s tím oficiálně potvrdila, že hodlá nabídnout plug-in hybridní verze pro všechny své nové modely, které mají v následujících letech nahradit stávající portfolio. V roce 2019 pak má být představen čistý elektromobil, který má stát na modulární platformě SPA.

Pro podporu stále rostoucí popularity elektromobilů a k usnadnění plného přijetí těchto nových technologií zákazníky je podle Petera Mertense, senior viceprezident oddělení výzkumu a vývoje automobilky, nutné nabídnout jednoduchou, standardizovanou, rychlou a globálně fungující infrastrukturu pro nabíjení elektrických vozů.

„Vzhledem ke klesajícím nákladům na výrobu akumulátorů, k jejich vyšší kvalitě a k budování potřebné infrastruktury vidíme, že je posun směrem k plně elektrickým vozům již v plném proudu,“ prohlásil Peter Mertens. „Nicméně ačkoliv jsme připraveni z technologického hlediska, infrastruktura pro nabíjení vozů není dostačující. Aby naši zákazníci nemuseli mít z elektromobilů obavy, je třeba zavést celosvětově standardizovaný systém nabíjení.“

Volvo představuje změny pro nový modelový rok, opět vylepší bezpečnost

Díky kombinovanému nabíjecímu systému, umožňujícímu normální a rychlé nabíjení, má dostat vlastnictví elektromobilů výrazně praktičtější a pohodlnější rozměr. Což platí především pro městské prostředí, které je pro jejich využití ideální.

Jedná se o systém, který nabízí jak jednofázové, tak i rychlé třífázové nabíjení prostřednictvím střídavého proudu o maximálním výkonu 43 kW a také pomocí stejnosměrného proudu o maximálním výkonu 200 kW, který bude v budoucnu možné zvýšit až na 350 kW a to vše v rámci jediného systému.

Asociace Charging Interface Initiative je v současné době ve fázi zjišťování požadavků v závislosti na různých normách a certifikacích pro využívání této technologie automobilkami po celém světě.

Peter Mertens k současnému stavu infrastruktury pro dobíjení elektromobilů uvedl, že chybějící standard je jednou z hlavních překážek pro jejich větší rozšíření v nabídce automobilek i mezi zákazníky.

Oznámkuj dealera
Spolupracujeme s TipCars.com
Převzetí LinkedInu Microsoftem schválila Evropská komise Převzetí LinkedInu Microsoftem schválila Evropská komise

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti…

Merkelová zůstává v čele CDU, dostala téměř 90 procent hlasů Merkelová zůstává v čele CDU, dostala téměř 90 procent hlasů

Angela Merkelová povede německé křesťanské demokraty i v…

Komentář Dušana Šrámka: Pelikán dělá z věřitelů lovnou zvěř Komentář Dušana Šrámka: Pelikán dělá z věřitelů lovnou zvěř

"Ministr pro dlužníky" chystá další hřebík do rakve…

Zeman mluvil s Trumpem, dostal pozvání do Bílého domu Zeman mluvil s Trumpem, dostal pozvání do Bílého domu

Prezident Miloš Zeman dnes telefonicky hovořil…

 
Zdroj: Volvo Cars
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Volkswagen v novém kabátu Volkswagen v novém kabátu

Z důvodu zvětšení výstavní plochy pro neustále se…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Do konce desetiletí by mohl z Tatry opět vyjet nový osobní vůz Do konce desetiletí by mohl z Tatry opět vyjet nový osobní vůz

Automobilka Tatra se podle týdeníku Ekonom vrací k…

Tohle není pluh ve smyku, takto se uklízí sníh v Missouri! Tohle není pluh ve smyku, takto se uklízí sníh v Missouri!

Každá časová úspora se hodí. Prohlédněte si zajímavý…

 






 
Písty spalovacího motoru: Co přesně v motoru dělají? A co všechno musí vydržet?

Písty spalovacího motoru: Co přesně v motoru dělají? A co všechno musí vydržet?

Dnes 18:50

Písty představují nejnamáhavější součást spalovacího motoru. Čím se písty liší, z čeho jsou vyrobeny a proč jsou tolik namáhány?




Blesk.cz

Německo varuje před pyrotechnikou z Česka a Polska: Může být nebezpečná

Německo varuje před pyrotechnikou z Česka a Polska:…

Německá policie před blížícími se oslavami konce roku varuje před dovozem nelegálních petard a ohňostrojů z…

Google vás sleduje. Zjistěte si, co všechno o vás ví

Google vás sleduje. Zjistěte si, co všechno o vás ví

Nedávno vás zaujal tip na službu Clickclickclick.click, která názorně předvádí, co se o vás dozví internetová…

 

iSport.cz

Florbalistům utekl se Švédy začátek, padli 4:8. Čeká je Estonsko, či Kanada

Florbalistům utekl se Švédy začátek, padli 4:8. Čeká…

Čeští florbalisté prohráli na mistrovství světa v Rize s favorizovaným Švédskem 4:8, skončili druzí v základní…

Kdo povede Spartu? Trpišovský ukončil jednání, variantou je Vrba

Kdo povede Spartu? Trpišovský ukončil jednání,…

Kdo bude trénovat Spartu na jaře? Už krátce po konci ligového podzimu odpadl jeden z hlavních kandidátů.…

 

Reflex.cz

Video, které si zaručeně pustíte dvakrát. Reklama se zdrcující pointou ukazuje, co našim očím uniká

Video, které si zaručeně pustíte dvakrát. Reklama se…

I když z videa můžete mít pocit, že sledujete klišé z romantického filmu, opak je pravdou. To důležité vám totiž…

Neznámé fotografie Hitlera, jeho milenky Evy Braunové a dalších nacistů se prodaly v dražbě

Neznámé fotografie Hitlera, jeho milenky Evy…

Na svatbě v paláci Mirabell v rakouském Salzburku, která se konala 3. června 1944, se sešla tehdejší nacistická…

 
 
reklama