Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Zákazníci Tesly si stěžují: Namísto Modelu 3 jim prodejci chtějí vnutit dražší Model S

Stanislav Kolman
Diskuze (46)
Zástupci americké automobilky se brání, že s obdobnými kroky nesouhlasí. Jde prý o chování konkrétního dealera.

Tesla Model 3 nemá být tahounem prodejů, ale spíše dostupným elektromobilem americké značky. Dobře to vědí nejen zákazníci, ale i šéf společnosti Elon Musk. Ten se během oficiální prezentace dokonce nechal slyšet, že Model S je zkrátka „lepší auto“.

Zdá se, že někteří prodejci si to k srdci vzali až příliš. Zákazníci si totiž na diskusních fórech začínají stěžovat, že jim byla namísto novinky vnucována právě vlajková loď automobilky.

Zveřejněn byl email od jednoho z držitelů rezervace na Model 3 z Kalifornie. Ten tvrdí, že byl prodejcem vyzván, aby namísto nejlevnějšího elektromobilu v nabídce Tesly koupil vyspělejší Model S 75 s tím, že jsou za stejnou cenu. To však není pravda, ani kdyby „esko“ koupil jako holátko a Model 3 v plné výbavě.

Do hry už se vložila sama automobilka. Ta se brání, že jde o chování konkrétního prodejce a s politikou výrobce se nijak neztotožňuje. Tesla už navíc prodejnu kontaktovala a společně s prodejním týmem začínají tyto nejasnosti řešit.

Jak napovídá rozvětvená diskuze pod příspěvkem nespokojeného kupujícího, nejedná se o ojedinělý případ. Ozval se totiž další z držitelů rezervace, kterému byl namlouván zcela jiný cenový rozdíl mezi oběma modely. Na tom, že se prodejce snaží udat dražší výrobek, by nebylo nic tak zvláštního. Proč ale opakovaně mlží ohledně jeho hodnoty, to zatím zůstává záhadou. K oběma případům došlo v San Francisku.

Stanislav Kolman
Diskuze (46)
18. 8. 2017 18:05
Re: Jedině baterková auta
zvlastni, kde se vzala ta suma 500 tisic za baterku? to je v Italskych lirach nebo v jake mene? >:D

oficialni ceny vsech oficialne prodavanych BEV v CR maji cenu baterie pod 110 tisic bez dane coby nahradniho dilu s mozntazi, a u Tesly se nemeni cela baterie, ale jednotlive moduly clanku, ovsem v tuhle chvili a jeste dalsi minimalne 3 roky jsou na vsechny baterie Tesly porad zaruky, neb zaruka je 8 let a prvni Tesla S sjela z linky v roce 2012, a je uplne jedno kolikaty majitel ji vlastni ;-)
18. 8. 2017 14:26
Re: Už se těším,
a proc bych neco takoveho delal?

je zvlastni ze ac Teslu za dost veci krytizuju, tak zdejsi fanklubaci maj potrebu stale kydat hnuj >:D
18. 8. 2017 09:02
Re: Jedině baterková auta
No, ono to není tak jednoznačné, jak to vyznívá. V baterii většinou odejde jeden dva články a ty se dají za mrzký peníz vyměnit. Není tedy vůbec žádný problém takovou baterii snadno, rychle a levně zrepasovat. Ano, nebude mít kapacitu jako novej kus, ale bude i nadále dobře sloužit další léta. A jak se takové baterie budou množit, budou se množit i firmy, co to zrepasujou.
Avatar - eLzyx
17. 8. 2017 21:41
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
na dovolenou s elektromobilem jezdí lidé už teď. Zrovna jsem pročítal poněkud masochistický článek s cestou elektrickou dodávkou (Rakousko, Slovinsko, Itálie, Francie, Irsko). To bych asi absolvovat nechtěl. Nicméně mám pro to pochopení. Pokud se nemýlím, tak v diskuzi byla zmíněna i cesta na dovolenou s Teslou. A naprostá pohoda. Ano, nebylo to 900km na jeden zátah. Ale čím jsem starší, tím méně po takovém stylu dovolené toužím. Raději si jet v klídku po okreskách, zastavit se tu a tam, tady se napít, tady dobít, támhle vyspat, poznat tohle či onohle ...
17. 8. 2017 19:18
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
Každý si hovorí len to svoje:
[odkaz]