Zákazníci Tesly si stěžují: Namísto Modelu 3 jim prodejci chtějí vnutit dražší Model S
Tesla Model 3 nemá být tahounem prodejů, ale spíše dostupným elektromobilem americké značky. Dobře to vědí nejen zákazníci, ale i šéf společnosti Elon Musk. Ten se během oficiální prezentace dokonce nechal slyšet, že Model S je zkrátka „lepší auto“.
Zdá se, že někteří prodejci si to k srdci vzali až příliš. Zákazníci si totiž na diskusních fórech začínají stěžovat, že jim byla namísto novinky vnucována právě vlajková loď automobilky.
Zveřejněn byl email od jednoho z držitelů rezervace na Model 3 z Kalifornie. Ten tvrdí, že byl prodejcem vyzván, aby namísto nejlevnějšího elektromobilu v nabídce Tesly koupil vyspělejší Model S 75 s tím, že jsou za stejnou cenu. To však není pravda, ani kdyby „esko“ koupil jako holátko a Model 3 v plné výbavě.
Do hry už se vložila sama automobilka. Ta se brání, že jde o chování konkrétního prodejce a s politikou výrobce se nijak neztotožňuje. Tesla už navíc prodejnu kontaktovala a společně s prodejním týmem začínají tyto nejasnosti řešit.
Jak napovídá rozvětvená diskuze pod příspěvkem nespokojeného kupujícího, nejedná se o ojedinělý případ. Ozval se totiž další z držitelů rezervace, kterému byl namlouván zcela jiný cenový rozdíl mezi oběma modely. Na tom, že se prodejce snaží udat dražší výrobek, by nebylo nic tak zvláštního. Proč ale opakovaně mlží ohledně jeho hodnoty, to zatím zůstává záhadou. K oběma případům došlo v San Francisku.